Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Greckokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim
ul. Ks. Ripeckiego 1
11-220 Górowo Iławeckie
powiat: bartoszycki
Telefony: +48 89 761 17 79; kom. +48 691 744 391
i_lajkosh@wp.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Górowo Iławeckie
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefony: +48 89 761
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dotyczy wykonania prac pn.
,,Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi Greckokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim
Przedmiot zamówienia:
,,Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi Greckokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim" w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zgodnie z: koncepcją projektu witraży stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego oraz otrzymanym pozwoleniem stanowiącymi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Przedmiotem prac są okna, które posiadają stare przeszklenie z wykorzystaniem
różnego rodzaju starych szyb ornamentowych, widoczne są liczne przecieki. Ponadto przeszklenie jest nie adekwatne do wnętrza i wystroju świątyni. Celem prac remontowych jest remont okien w zakresie wymiany przeszklenia na przeszklenie typu witrażowego wraz z szybą zabezpieczającą.
Obecny stan okien zagraża polichromii malowidłu znajdującym się w świątyni na ścianach i suficie, powoduje zawilgocenie obiektu i jego nieszczelność. Ważne są również walory estetyczne miejsca. Teraźniejsze przeszklenia mają charakter tymczasowy, z przypadkowym szkleniem szkłem ornamentowym przemysłowym o różnym charakterze. Należy poprawić warunki przechowywania obiektów w kościele wprowadzając dodatkowe zabezpieczenie przeszklenia od strony zewnętrznej, chroniące przed parciem wiatru, zmniejszającego wpływ gradientu temperatury.

Zakres planowanych prac konserwatorskich:
Na podstawie Koncepcji zaakceptowanej przez W-M WKZ pismem IZRN. 5183.443.2023.kd z dn. 22.11.2023 należy wykonać witraże techniką tradycyjną.
Projekty przeszklenia witrażowego wraz z kolorystyką i program prac należy uzgodnić z W-M WKZ w Olsztynie.
Wykonać demontaż zastanego przeszklenia, renowację ram dotyczącą elementów stalowych (czyszczenie sztab, blach dociskowych), montaż szyb zabezpieczających, montaż kwater witrażowych.
Wykonać powykonawczą dokumentację konserwatorską przeprowadzonych
prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do zaproszenia dokumentach:
- Pozwoleniu 1692/2024 z dnia 27.02.2024r. WMWKZ,
- Koncepcji projektu witraży zaakceptowana przez W-M WKZ pismem IZRN.5183.433 2023 kd z dn. 22.11.2023
- Przedmiarze robót.

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte w dniu: 10.04.2024 r. o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego Parafia greckokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim. Ks. Ripeckiego 1, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
Zaproszenie do składania ofert wraz z załącznikami są dostępne na stronie BIP Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce Zamówienia publiczne o wartości do 130 000 zł (zapytania ofertowe, rozeznania cenowe itp.)

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej na Załączniku Nr 1 do zaproszenia.

Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z treścią oferty, przed upływem terminu otwarcia ofert z dopiskiem:
oferta na ,,Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi Greckokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim" nie otwierać przed upływem terminu otarcia ofert,
na adres: Parafia greckokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim. Ks. Ripeckiego 1, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.04.2024r. do godz. 11:00, w godz.ch urzędowania kancelarii parafialnej.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 10.04.2024 r. do godz. 11:00.
Ofertę wraz z załącznikami w wersji papierowej należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z treścią oferty, przed upływem terminu otwarcia ofert z dopiskiem:
oferta na ,,Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi Greckokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim" nie otwierać przed upływem terminu otarcia ofert. na adres: Parafia greckokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim. Ks. Ripeckiego 1, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: 31.12.2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie zaproszenia do składania ofert realizowane jest z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.
Do zapisów niniejszego zaproszenia do składania ofert nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na adres: e-mail: i_lajkosh@wp.pl
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania i materiały równoważne do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem Wykonawca uzyska uprzednią zgodę właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na ich zastosowanie.
5. Termin związania ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym
okresie, co najmniej 1 robotę, obejmującą swoim zakresem prace
związane z rekonstrukcją i/lub renowacją i/lub konserwacją witraży o wartości
minimum 50 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie prac.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie
przedmiotu zamówienia.,

Powyższe musi być poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że prace zostały wykonane w sposób należyty (np. poświadczenie). Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych (zakończonych) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty o tożsamym znaczeniu.
1) W ofercie należy podać cenę usługi brutto za całość przedmiotu zamówienia. (Załączniki Nr 1 do zaproszenia).

2) Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakresreprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych ( KRS, CEiDG) przedstawionych przez Wykonawcę.
3) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą.
4) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5) Do oferty załączyć należy wykaz usług wykonanych w ostatnich 5 latach potwierdzających, że Wykonawca posiada wymagane doświadczenie i zdolność do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do zaproszenia.
6) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
7) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
8) Na ofertę składają się dokumenty wskazane ppkt 5 i 6 zaproszenia do składania ofert, które obligatoryjnie muszą być złożone wraz z formularzem ofertowym. W przypadku braku tych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
9) Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
10) Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
11) Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
12) Wykonawca oznacza czy którykolwiek z dokumentów składających się na ofertę jest: ,,Tajny" - dokument stanowi ,,tajemnicę przedsiębiorstwa".
13) O terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego.
14) Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem składania ofert.
15) Oferty złożone po upływie terminu składania ofert, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
16) Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia.
Dokumenty ,,stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Tajne".
8. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.
1) Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień, dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

9. Wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
o nie złożyli żądanych dokumentów i oświadczeń;
o nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
10. Odrzucenie ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
4) wykonawca podlega wykluczeniu.
11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej..

12. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do zaproszenia.
2) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym: podatek od towarów i usług oraz upusty i rabaty, koszty pracy sprzętu, dojazdy, materiały.
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku braku obecności Wykonawcy na sesji otwarcia ofert, Zamawiający udostępni informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy i adresy Wykonawców oraz informację o cenach i okresach gwarancji zawartych w ofertach.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
14. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
5. Kryteria oceny ofert
Cena - 60%.
Gwarancja - 40%
6. Opis sposobu obliczania ceny.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich
wagę:
Kryterium I - Cena brutto (C) - waga 60 %
Kryterium II - Termin gwarancji (G) waga 40 %
Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach
(1% = 1pkt.)
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych
przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:
o Kryterium I - Cena brutto (C) - waga 60 % W ramach kryterium ,,Cena brutto"
ocena zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:
Oferta o najniższej cenie brutto
C = ( ----------------------- -------------------- x 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty
Ocenie w ramach kryterium ,,cena brutto" podlegać będzie cena brutto podana w ofercie.
Kryterium II - Termin gwarancji (G)- waga 40 %. W ramach kryterium
1) oferta w kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady" może uzyskać maksymalnie 40 punktów według następujących zasad:
a) w przypadku udzielenia rękojmi i gwarancji jakości (G) na cały zakres prac objętych przedmiotem zamówienia na okres 72 miesięcy lub dłużej, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia - oferta Wykonawcy otrzyma: 40 pkt.
b) w przypadku udzielenia rękojmi i gwarancji jakości (G) na cały zakres prac objętych
przedmiotem zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia - oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów.
c) jeżeli Wykonawca nie wypełni pozycji dotyczącej ,,Okresu gwarancji jakości i rękojmi za
wady", Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje tylko wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia, wynoszący 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego prac, a oferta w tym kryterium nie otrzyma punktów;
Ocenie w ramach kryterium ,,Termin gwarancji" podlegać będzie termin gwarancji
podany w Formularzu ofertowym.
a. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach
określonych w pkt. 6.,obliczona wg wzoru:
O = C + G - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
G - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancji
b. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
c. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

15. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych prac w wymiarze 60 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru. W okresie gwarancji i rękojmi
wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane są w ramach
wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie ponosi jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało określone szczegółowo w pkt 14. Szczegółowe wymagania w zakresie warunków realizacji gwarancji jakości i rękojmi określone zostały w § 10 wzoru umowy.

16. Zawarcie umowy:
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku Nr 3 do zaproszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego .
17. Wynik postępowania:
Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź unieważnieniu postępowania zamieszczając informację na stronie BIP Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce Zamówienia publiczne o wartości do 130 000 zł (zapytania ofertowe, rozeznania cenowe itp.) Zapytania ofertowe do 130 000 zł netto.

18. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

19. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą w/w przesłanki unieważnienia postępowania.
20 Osoby upoważnione do kontaktu:
Proboszcz: ks. mitrat Jan Łajkosz

21. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
KLAUZULA RODO PARAFII
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) informujemy, iż: Administratorem Państwa danych osobowych jest Parafia greckokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim. Ks. Ripeckiego 1, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
1. Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Parafię w celu realizacji przedmiotowego zapytania ofertowego.
2. Podstawą prawną przetwarzania przez Parafię Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 1 powyżej jest:
a. podjęcie działań w celu wykonania umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której Pani/Pan będzie stroną;
b. przetwarzanie jest realizowane do zadań realizowanych w interesie publicznym (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. e RODO);
c. prawnie usprawiedliwiony interes Parafii (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;
d. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez Parafię podmiotom z nią współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom świadczącym usługi teleinformatyczne, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, archiwizacji.
e. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres realizacji zapytania i działań z nim związanych a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z realizacji zapytania jak również przez okres konieczny do realizacji obowiązków publiczno-prawnych ciążących na administratorze danych.
f. gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Państwa dobrowolnie. Parafia uprzejmie informuje, iż nie mają Państwo obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić wykonanie wobec Państwa obowiązków Parafii.
3. Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo ich sprostowania, usunięcia,
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Parafia przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu;
4. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.