Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konopnickiej 3
39-100 Ropczyce
powiat: ropczycko-sędziszowski
tel. 17 22 27 576
pcprropczyce@pcpr-ropczyce.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ropczyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 22 27 576
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na
,,Wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ropczycach"
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ropczycach w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji
4.1. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej, krawężników, ław betonowych;
2) roboty ziemne: wykonanie podbudowy pod kostkę brukową;
3) miejsce parkingowe: wykonanie podbudowy, ław pod krawężniki, ułożenie krawężników oraz nawierzchni z kostki kamiennej;
4) oznakowanie miejsca parkingowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego;
5) prace wykończeniowe: plantowanie, wykonanie trawników.
4.2. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady w wykonanych robotach budowlanych oraz użytych materiałach na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje organizację wizji lokalnej dla potencjalnych Wykonawców w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz dokonania niezbędnych pomiarów koniecznych do prawidłowej wyceny wartości oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.

CPV: 45223300-9

Dokument nr: PCPR.261.4.2024

Składanie ofert:
10. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT.
1) TERMIN SKŁADANIA ofert: do 29.03.2024r. do godz. 15.00.
2) Miejsce składania ofert:
Osobiście lub przez operatora pocztowego w PCPR w Ropczycach, Ul. Konopnickiej 3, sekretariat pokój nr 217 z dopiskiem:
,, Wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ropczycach

Miejsce i termin realizacji:
7. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
1) Termin realizacji zamówienia - do 10.05.2024r.;
2) Prace będą wykonywane w dni robocze w godz. 8.00 - 17.00 - szczegółowe terminy/godz. wykonania prac zostaną uzgodnione z Zamawiającym.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA.
2.1. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości, która nie jest równa i nie przekracza kwoty 130 000 złotych.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.). Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z wewnętrznym regulaminem obowiązującym u Zamawiającego.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
3. FINANSOWANIE.
Zamówienie jest finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

5. OPIS WYMAGAŃ WOBEC WYKONAWCY.
1) Wykonawca będzie dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia.
2) Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3) Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą wartości oferty.
5) Zaleca się, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6) Wyłoniony Wykonawca, przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wraz z zestawieniem robocizny oraz materiałów.
6. ODBIÓR WYKONANYCH ROBÓT.
1) Odbiór wykonanych robót zostanie dokonany przez komisję odbiorową, powołaną przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych, licząc od dnia pisemnego zgłoszenia wykonania przedmiotowych robót przez Wykonawcę.
2) Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół, który będzie zawierać ustalenia poczynione w toku odbioru. Odbiór zostanie uznany za dokonany (końcowy) po potwierdzeniu przez Zamawiającego w w/w protokole bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy, ewentualnie usunięcia wszystkich wad stwierdzonych w tym odbiorze.
3) Podpisany przez strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia będzie stanowił podstawę do
wystawienia rachunku przez Wykonawcę.
8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW DO DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ.
1) W ofercie należy podać:
- cenę brutto za wykonanie prac oraz jej części składowe,
- w cenie opracowania oferent winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania robót łącznie z materiałami,
- cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.
2) Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez Wykonawcę
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 2.
- Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.
9. KRYTERIA OCENY OFERT: Cena brutto - 100%.
11. WARUNKI FINANSOWANIA.
1) Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
2) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru;
3) Faktura powinna być wystawiona w następujący sposób:
NABYWCA:
Powiat Ropczycko-Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce NIP: 8181463043 ODBIORCA/PŁATNIK:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach, ul. Konopnickiej 3, 39-100 Ropczyce
12. WARUNKI ROZPATRZENIA OFERTY.
1) Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
a) złożenie oferty w terminie i formie wskazanej w ogłoszeniu;
b) zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
2) Oferty nie spełniające warunków zamówienia zostaną odrzucone.
13. UWAGI KOŃCOWE.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.