Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
powiat: Gdańsk
(58) 300-23-00, 58 30 02 340, 58 30 02 364
przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: (58) 300-23-00, 58 3
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na usługę:
pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania: ,,Wykonanie robót budowlanych w budynku Drugiego
Urzędu Skarbowego w Gdyni zlokalizowanym przy Ul. Hutniczej 25 w zakresie poprawy efektywności
energetycznej oraz wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie
zlokalizowanym przy Ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy efektywności energetycznej"

3. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami
i zasadami wiedzy technicznej,
2) informowanie Zamawiającego, co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez Wykonawcę
terminu końcowego realizacji przedmiotu Umowy,
3) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów
i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania
sformułowane w Umowie z Wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót,
4) kontrolowanie jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem
technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola
i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu
i stosowania w budownictwie,
5) wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do
dziennika prowadzonych prac, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania
prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz
przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
6) kontrolowanie prowadzonego dziennika prowadzonych prac i dokonywania w nim na bieżąco,
zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla
oceny właściwego wykonania robót,
7) uczestniczenie w przekazywaniu placu budowy, próbach i odbiorach oraz w dokonywaniu
odbiorów częściowych i końcowego inwestycji,
8) wstrzymanie dalszych robót budowlanych, o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie
bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
9) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie
dokumentacji powykonawczej,
10) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia
(częściowych i końcowym),
11) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac,
12) udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcą robót,
13) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru
oraz na każde żądanie Zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie,
gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych,
14) inspektor ma obowiązek potwierdzania w dzienniku prowadzonych prac swojej obecności
na placu budowy,
15) nadzorowanie także prac niewyszczególnionych w Umowie z Wykonawcą robót,
nieprzewidzianych w SWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu
na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed
awariami, właściwa jakość i kompletność robót).
4. Prace obejmują m.in.:
1. Przedmiot zamówienia nadzór budowlany nad:
Część pierwsza zamówienia:
nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni
zlokalizowanym przy Ul. Hutniczej 25 w zakresie poprawy efektywności energetycznej.
Zakres prac:
1) roboty budowlane w szczególności obejmują:
a) usunięcie istniejącego ocieplenia elewacji,
b) docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych od fundamentów po gzyms,
z zastosowaniem systemu bezspoinowego o zewnętrznej powłoce z cienkowarstwowych
tynków elewacyjnych, uzupełnionego na fragmentach zbliżonym technologicznie systemem
powłok z cienkowarstwowych okładzin elastycznych,
c) docieplenie całego stropodachu bryły głównej poprzez wykonanie nadmuchem wewnętrznej
warstwy z granulowanego styropianu oraz docieplenie połaci (w tym dachu nad maszynownią
dźwigu) dodatkową warstwą styropapy. Na docieplenie stropodachu części parterowej
(łukowej dobudówki) przewidziano rozwiązanie systemowe na bazie płyt styropianowych (po
zdjęciu docieplenia istniejącego wraz z przykryciem),
d) wymiana okien na spełniające Uw max = 0,90 W/m2K,
e) wymiana drzwi zewnętrznych na spełniające Uw max = 0,90 W/m2K,
f)
g)
h)
i)
j)
2)
3)
wymiana rynien i rur spustowych podłączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz
obróbek blacharskich,
remont kominów,
wymiana instalacji odgromowej,
prace dociepleniowe ścienne wykonywane będą metodą lekką mokrą. Do prac należy ustawić
rusztowania z zachowaniem właściwego ich oparcia i mocowania. Prace prowadzić należy z
wydzieleniem strefy placu budowy, niedostępnej dla osób postronnych. Technologia prac nie
wymaga szczególnych rozwiązań technicznych, a wielkość terenu pozwala na dogodne
prowadzenie prac,
po demontażu niezdatnego do zachowania ocieplenia budynku, należy zastosować
kompleksowo systemowe rozwiązanie docieplenia od jednego producenta.
roboty elektryczne - zakresem robót są wewnętrzne instalacje elektryczne związane
z wymianą opraw oświetleniowych na oprawy LED z dostosowaniem do wymogów normy PN-
EN 12464-1;2011, oraz zaprojektowanie oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku głównym z dostosowaniem do wymogów normy PN-EN 1838;2005.
W budynku głównym wykonana będzie modernizacja dachu w związku z tym prace obejmują
instalacje odgromową - istniejąca instalacja oprócz zwodów pionowych wykonanych pod
ociepleniem zostanie zdemontowana.
Roboty sanitarne - demontaż rurociągów stalowych rozdzielczych oraz grzejników instalacji
c.o. demontaż układów pomiarowych w instalacji c.o., montaż nowych rurociągów stalowych
ocynkowanych oraz nowych grzejników płytowych c.o., montaż odpowietrzników, zaworów
i innego osprzętu na instalacji c.o. w tym układu pomiarowego, malowanie rurociągów oraz
wykonanie izolacji rurociągów c.o.
Zamawiający zastrzega wykonanie przez Wykonawcę czynności związanych z wnoszeniem
i wynoszeniem mebli i/lub wyposażenia w przedmiotowym budynku Zamawiającego o ile
czynności te będą miały związek z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Roboty związane z wymianą i montażem oświetlenia i zasilania elektrycznego oraz prac
sanitarnych należy wykonywać w sposób jak najmniej zakłócający bieżącą pracę Urzędu.
Przedmioty zainstalowane w budynku które należałoby zdemontować na czas prac należy
wykonać w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu. Zdemontowane przedmioty należy złożyć
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem umowy od poniedziałku do
piątku w godz.ch od 8:00 do 17:00, na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku
(obiekcie) w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający, po
wcześniejszym uzgodnieniu, dopuszcza możliwość zmiany oznaczonego zakresu czasowego
realizacji robót, tj. godzin oraz prowadzenia ich w inne dni.
Część druga zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w budynku Urzędu
Skarbowego w Wejherowie zlokalizowanym przy Ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy
efektywności energetycznej.
Zakres prac:
1) roboty budowlane - przebicie otworów w ścianach pod rurociągi, zamurowanie przebić,
montażu tulei ochronnych, wykonanie sufitów podwieszanych, demontażu i montażu nowej
stolarki okiennej z PCV oraz montażu fasad aluminiowych, wymiana okien drewnianych na
aluminiowe klasy EI60, wymiana stolarki drzwiowej w tym drzwi klasy EI 60, ułożenie nadproży
prefabrykowanych, położenie tynków wewnętrznych i ich uzupełnienie, malowanie ścian
wewnętrznych wykonanie izolacji ścian piwnicznych i fundamentowych oraz ich docieplenie,
docieplenie ścian nadziemia, wymiana rynien i obróbki blacharskie, renowacja krat, balustrad,
rur, zadaszenia wejściowego i malowanie nadświetla renowacja zadaszenia betonowego
i murków wymiana skrzynek i kratek wentylacyjnych, renowacja schodów, wykonanie opaski
wokół budynku, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórek,
2)
3)
4)
roboty elektryczne - demontaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych, montaż
nowych opraw oświetleniowych tylu LED, wymiana lub uzupełnienie okablowania
oświetleniowego, przeniesienie korytka kablowego, wykonanie instalacji uziemień ochronnych
i odgromowych, wykonanie instalacji elektrycznej wymiennikowni centralnego ogrzewania,
wykonanie prac kontrolnych oraz pomiarów końcowych instalacji elektrycznych i ochronnych,
Roboty sanitarne - demontaż rurociągów stalowych rozdzielczych oraz grzejników instalacji
c.o. demontaż układów pomiarowych w instalacji c.o., montaż nowych rurociągów stalowych
ocynkowanych oraz nowych grzejników płytowych c.o., montaż odpowietrzników, zaworów
i innego osprzętu na instalacji c.o. w tym układu pomiarowego, malowanie rurociągów oraz
wykonanie izolacji rurociągów c.o.
Zamawiający zastrzega wykonanie przez Wykonawcę czynności związanych z wnoszeniem
i wynoszeniem mebli i/lub wyposażenia w przedmiotowym budynku Zamawiającego o ile
czynności te będą miały związek z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Roboty związane z wymianą i montażem oświetlenia i zasilania elektrycznego oraz prac
sanitarnych należy wykonywać w sposób jak najmniej zakłócający bieżącą pracę Urzędu.
Przedmioty zainstalowane w budynku które należałoby zdemontować na czas prac należy
wykonać w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu. Zdemontowane przedmioty należy złożyć
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem umowy od poniedziałku do
piątku w godz.ch od 8:00 do 17:00, na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku
(obiekcie) w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający, po
wcześniejszym uzgodnieniu, dopuszcza możliwość zmiany oznaczonego zakresu czasowego
realizacji robót, tj. godzin oraz prowadzenia ich w inne dni.
2. Szczegółowy opis wykonania robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania przez Zamawiającego (platforma e-Zamówienia) pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-632ad6e2-d9f9-11ee-
9fce-3adbe5eb3a3d
5. Zamówienie jest podzielone na części:
Pierwsza część obejmuje :
nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni
zlokalizowanym przy Ul. Hutniczej 25 w zakresie poprawy efektywności energetycznej
Druga część obejmuje :
nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie
zlokalizowanym przy Ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy efektywności energetycznej

Dokument nr: 2201-ILZ.261.2.2024

Składanie ofert:
10. Sposób złożenia Oferty:
1) Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, wraz z załącznikami, poprzez jego wypełnienie
i przesłanie drogą elektroniczną, przesyłając ją w terminie składania ofert tj. do dnia
4 kwietnia 2024 r. na adres e-mail: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia:
Umowa będzie obowiązywała od dnia zawarcia do 5 dni po zrealizowaniu robót budowlanych.
Zamawiający zakłada, że przekazanie terenu robót Wykonawcy nastąpi w drugim kwartale 2024,
a zakończenie planowane jest na 20 grudnia 2024 r. Zamówienie będzie podzielone na dwie części
zgodnie z lokalizacją nadzorowanych budynków.
2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające kwalifikacje
zgodnie z pkt 6.

Wymagania:
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunek zdolności zawodowej, tj. dysponują następującymi osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia:
a) inspektorem nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie
odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją nadzoru
przedmiotu zamówienia, kontakty z Zamawiającym, przygotowanie raportów - osoba ta
musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w odniesieniu do konstrukcji
oraz architektury obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
? aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
? minimum 2 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru,
b) inspektorem nadzoru robót elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane),
który będzie odpowiedzialny za kontrolę i koordynację zespołu Wykonawcy - osoba ta
musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej
w
zakresie
sieci,
instalacji
i
urządzeń
elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
? aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
? minimum 2 lata doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych,
c) inspektorem nadzoru robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) -
osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie
oraz uprawnienia:
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
sanitarnej bez ograniczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub uprawnienia
równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
? aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
? minimum 2 lata doświadczenia jako kierownik robót telekomunikacyjnych.
Uwaga:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to
uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej
Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2023 poz. 682) - zwanej dalej ,,Prawo
budowlane" oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie
uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach
przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. 2023
poz. 334).
Wymienione powyżej kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi
oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - dla każdej
z branż, aktualne na dzień składania ofert, wraz z Załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego
- wykazem Inspektorów nadzoru, należy złożyć wraz z ofertą.
Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi dysponować co najmniej
jedną osobą w każdej z wyżej wymienionych branż (czyli minimum trzech inspektorów
wykonuje usługę dla obu części zamówienia).
2) spełniają warunek posiadania doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi wykonanej
lub wykonywanej w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną
dla obiektu użyteczności publicznej o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż:
? 2.000.000 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia,
? 1.000.000 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na jedną część zamówienia,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne dokumenty. Dowody te, wraz z Załącznikiem nr 4 do Zapytania
ofertowego - wykazem usług, należy złożyć wraz z ofertą.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na
zdolności zawodowej i posiadanym doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej lub posiadanym doświadczeniu
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia -
Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt 6 polega na zdolności zawodowej i posiadanym doświadczeniu podmiotów udostępniających
zasoby to:
a) zamieszcza w Oświadczeniu - Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego informacje potwierdzające
brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz potwierdzające spełnienie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się
na ich zasoby,
b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w
pkt 6.
7. Sposób przygotowania Oferty:
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu, podając cenę ryczałtową dla całości
zamówienia wraz ze wszystkimi jego składowymi,
2) cena Oferty musi być podana w PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
3) Oferta i załączniki podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy wymagają załączenia właściwego
pełnomocnictwa.
8. Termin związania ofertą - 60 dni licząc od dnia złożenia Oferty.
9. Płatność nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
na warunkach określonych w Umowie.
Zamawiający nie gwarantuje nieotwarcia i niezapoznania się z jej treścią przed terminem
otwarcia ofert.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty plikiem szyfrowanym. W tym celu
Wykonawca:
a) wszystkie załączniki wraz z ofertą opatruje podpisem cyfrowym lub w sposób tradycyjny,
b) następnie tworzy z tych załączników folder.zip o nazwie np. oferta.......zip, który zabezpiecza
hasłem,
c) tak zabezpieczony folder, zawierający ofertę wraz z załącznikami, składa w wymaganym
terminie,
d) klucz do odszyfrowania oferty Wykonawca prześle na adres email jw., w pierwszym dniu
roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. do dnia
5 kwietnia 2024 r. do godziny 11.00 czasu polskiego.
3) Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny 11:00 nie będą rozpatrywane.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu na adres skrzynki
elektronicznej Zamawiającego.
5) Koszty związane z przygotowaniem Oferty ponosi składający Ofertę.
11. Kryteria wyboru oferty:
Kryterium wyboru oferty będzie cena.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. z najniższą ceną brutto spośród złożonych
ofert odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisania Umowa zgodna ze wzorem załączonym do Zapytania
ofertowego.
13. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli wartość Oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę
jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odpowiednio do części,
lub w przypadku gdy wszystkie złożone Oferty w danej części zamówienia nie będą spełniać
warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
14. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
15. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 13.
16. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie wskazanej w pkt 13, Zamawiający odrzuca
ofertę takiego Wykonawcy.
17. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
18. Wynik postępowania zostanie udostępniony na stronie prowadzonego postępowania:
https://www.pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-gdansku/ogloszenia/zamowienia-
publiczne/zamowienia-publiczne-ponizej-130-tys.-zl
19. W trakcie prowadzenia postępowania dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia przez
podwykonawców.
Podwykonawcy muszą spełniać warunki wskazane w pkt 6 ppkt 1 w następującym zakresie: każda
osoba realizująca usługę musi spełniać odpowiednie warunki zdolności zawodowej.
Wykonawca wskazuje dane podwykonawców i zakres ich działania w Załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego - Formularzu ofertowym. Ponadto Wykonawca zamieszcza w Oświadczeniu -
Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
podwykonawców.
20. Każda Oferta powinna bezwzględnie spełniać wymagania określone w niniejszej dokumentacji.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie złożonych dokumentów
lub do złożenia takich dokumentów w przypadku nie złożenia ich w ofercie. Zamawiający
nie uwzględni Oferty Wykonawcy, jeżeli w przedłożonej przez niego ofercie - po uprzednim
wezwaniu Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów - nie złożono wymaganych dokumentów
lub dokumenty te nie potwierdzają zdolności Wykonawcy do wykonania zamówienia. Oferta, która
w swojej treści nie jest zgodna z dokumentacją, a w szczególności z opisem przedmiotu
zamówienia, nie zostanie uwzględniona przez Zamawiającego.
21. Postępowanie jest jawne. Części Oferty zastrzeżone przez Wykonawcę jako stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny być
zawarte w Ofercie w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów
Oferty. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), adresu, ceny,
zakresu realizacji zamówienia, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności. Wykonawca
winien uzasadnić przyczynę ustanowienia tajemnicy przedsiębiorstwa.
22. Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
może zmienić lub wycofać Ofertę.
23. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego nie dojdzie
do podpisania umów na wykonanie robót budowlanych dla zadania ,,Wykonanie robót
budowlanych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni zlokalizowanym przy ul. Hutniczej
25 w zakresie poprawy efektywności energetycznej oraz wykonanie robót budowlanych w budynku
Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni zlokalizowanym przy ul. Hutniczej 25 w zakresie poprawy
efektywności energetycznej. Nadzór inwestorski nie będzie wykonywany, a wykonawcy nadzorów
nie przysługuje odszkodowanie z tytułu złożenia oferty na pełnienie funkcji inspektorów nadzoru,
odpowiednio do części.
24. Wykaz informacji i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
2) Wykaz Inspektorów nadzoru, stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego z załączeniem
kopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne
zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - dla każdej z branż,
3) Oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
4) Wykaz usług, stanowiący Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego z załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dokumenty wymagane od Wykonawców stanowią integralną część Oferty.

Kontakt:
25. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Piotr Chojnacki, tel. 58 30 02 340, e-mail: piotr.chojnacki2@mf.gov.pl,
Ewa Przywara, tel. 58 30 02 364 e-mail: ewa.przywara@mf.gov.pl .

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.