świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana wykładziny dywanowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku ul. gen. Józefa Bema 100 15-370 Białystok powiat: Białystok tel. +48 85 71 45 002, tel. 85 714 50 77 kom. 797 337 553 grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 85 71 45 00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wymianę wykładziny dywanowej w Komendzie Podlaskiego Oddziału SG z siedzibą w Białymstoku przy Ul. gen. Józefa Bema 100 (budynek nr 8, pomieszczenie nr 209). 1. Przedmiot zapytania ofertowego: 1) zakup nowej wykładziny dywanowej wraz z ułożeniem, przymocowaniem i wykończeniem, 2) przygotowanie podłoża pod wykładzinę (stan obecny - podłoga wykonana z parkietu), 3) wywóz powstałych odpadów. 2. Opis zamówienia: 1) wykładzina dywanowa pętelkowa strukturalna, firmy Burmatex: a) arctic 34512 w kolorze oslo fog - tile, b) ciężar włókna 624g/m2', c) ciężar całkowity 4024g/m2, d) wysokość runa 4,5mm, e) grubość całkowita 7,0mm, f) klasa użytkowa BS EN1307 HCU - 33. 2) pomieszczenie nr 209 wymiary wykładziny: szer. około 5,15m x dł. około 8,00m, 3) akcesoria wykończeniowe (listwy przypodłogowe, narożniki). 3. Dodatkowe informacje: 1) wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, fabrycznie nowe, w gatunku I, zgodne z obowiązującym normami (posiadać atesty), 2) przed złożeniem oferty wymagane jest: a) dokonanie oględzin miejsca prowadzenia prac (oględziny możliwe są w dni robocze w godz. 7:45-15:45 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu), b) wykonie pomiarów, c) przedstawienie próbek wykładziny do zaakceptowania przez Zamawiającego. 3) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych, 4) Zamawiający zapewnia dostęp do energii elektrycznej i wody, 5) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, 6) realizacja prac od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7:45 - 15:45 (w godz.ch popołudniowych oraz w sobotę po wcześniejszym uzgodnieniu). Dokument nr: PD-TZ-II-3.223.4.2024 Składanie ofert: Ofertę proszę przesłać na podany email: grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl do dnia 02.04.2024 r. Proszę o przesłanie podpisanego formularza ofertowego - skan. Wymagania: 4. Wymagania dotyczące oferty: 1) oferta powinna zawierać: a) nazwę i adres oferenta, b) cenę ryczałtową brutto wyrażającą wartość wszystkich prac, c) czas obowiązywania oferty: 60 dni, d) terminy realizacji oferty: do uzgodnienia z możliwością zmiany terminu przez Zamawiającego. e) ewentualne warunki realizacji oferty. 2) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, 3) wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia tj. koszt robocizny, materiałów, urządzeń, dojazdu, wywozu odpadów itp., 4) okres gwarancji i rękojmi min. 24 miesiące, 5) kryterium oceny ofert: 100% cena, 6) przewidywana forma umowa/zlecenie, 7) płatność przelewem 30 dni od wykonania umowy/zlecenia i otrzymania faktury. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Pan Grzegorz Dryl - tel. 85 714 50 77 kom. 797 337 553 wgodz. 7:45-15:45. |
© eurobudowa.pl 2004-2024