łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MUZEUM OKRĘGOWE W RZESZOWIE ul. 3 Maja 19 35-030 Rzeszów powiat: Rzeszów (0-17) 853-52-78 sekretariat@muzeum.rzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | (0-17) 853-52-78 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy Ul. 3 Maja 19. Etap V. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy Ul. 3 Maja 19. Etap V", zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pozycje: - Wzmocnienie i zabezpieczenie p.poż. ram stalowych w poziomie poddasza; - Wzmocnienie i remont drewnianej konstrukcji więźby dachowej; w zabytkowym budynku Muzeum Okręgowego w Rzeszowie, przy Ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Projekcie budowlanym remontu skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy Ul. 3 Maja 19 (załącznik nr 1 do SWZ), - Przedmiarze robót (załącznik nr 2 do SWZ), - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SWZ). W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania zapisów zawartych w ww. pozycjach. 2. Budynek jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Skrzydło zachodnie i południowe oraz wirydarz stanowi fragment zespołu wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod nr rej. A-1027 z dnia 08.06.1979 r. Zamawiający uzyskał: - pozwolenie konserwatorskie: decyzja nr 5/21 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z dn. 13.01.2021 r.; - pozwolenie na budowę: decyzja nr 78/2021 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dn. 4.02.2021 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 3. Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nieobjęte ww. dokumentacją projektową w tym m.in.: o organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami; o likwidacja placu budowy; o oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia szczegółowego harmonogramu realizacji poszczególnych prac z Zamawiającym. b) urządzenia placu budowy we wskazanym miejscu i sposób uzgodniony z Zamawiającym. c) odpowiedniej organizacji robót niezakłócającej prawidłowego funkcjonowania instytucji Zamawiającego. CPV: 45453000-7, 45261900-3,45343000-3,45450000-6, 45400000-1,44221220-3,45421131-1 Dokument nr: 2024/BZP 00253932, MOR/ZP-26/1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8750ab4d-e67f-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Pozostałe informacje dot. komunikacji zawarte są w SWZ . 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanym dalej ,,Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności", z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022, poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Pozostałe informacje dot. komunikacji zawarte są w SWZ . 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni Wymagania: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiającego: Muzeum Okręgowego w Rzeszowie Santander Bank Polska nr konta: 31 1500 1100 1216 5000 8762 0000 z dopiskiem: Wadium - ,,Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap V."; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2023, poz. 462). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ww. pkt 4 ppkt od 2 do 4: - dokument winien być wystawiony na: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów, - dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców, - wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: MOR/ZP-26/1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap V", zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pozycje: - Wzmocnienie i zabezpieczenie p.poż. ram stalowych w poziomie poddasza; - Wzmocnienie i remont drewnianej konstrukcji więźby dachowej; w zabytkowym budynku Muzeum Okręgowego w Rzeszowie, przy ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Projekcie budowlanym remontu skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19 (załącznik nr 1 do SWZ), - Przedmiarze robót (załącznik nr 2 do SWZ), - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SWZ). W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania zapisów zawartych w ww. pozycjach. 2. Budynek jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Skrzydło zachodnie i południowe oraz wirydarz stanowi fragment zespołu wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod nr rej. A-1027 z dnia 08.06.1979 r. Zamawiający uzyskał: - pozwolenie konserwatorskie: decyzja nr 5/21 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z dn. 13.01.2021 r.; - pozwolenie na budowę: decyzja nr 78/2021 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dn. 4.02.2021 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 3. Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nieobjęte ww. dokumentacją projektową w tym m.in.: o organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami; o likwidacja placu budowy; o oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia szczegółowego harmonogramu realizacji poszczególnych prac z Zamawiającym. b) urządzenia placu budowy we wskazanym miejscu i sposób uzgodniony z Zamawiającym. c) odpowiedniej organizacji robót niezakłócającej prawidłowego funkcjonowania instytucji Zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe 45421131-1 - Instalowanie drzwi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1. Cena oferty (brutto) 2. Okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesiące). 3. Skrócenie końcowego terminu realizacji zamówienia. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie końcowego terminu realizacji zamówienia. 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 4) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - NIE DOTYCZY; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - NIE DOTYCZY; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty: o Wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną ogólnobudowlaną robotę (zamówienie) w budynku wpisanym do rejestru zabytków, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wartość zamówienia (umowy) nie może być niższa niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych, 00/100) brutto. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy robota ta została wykonana należycie. b) że posiada i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego osobę odpowiedzialną za wykonywanie funkcji: o Kierownika budowy - osobę posiadającą wymagane przepisami Prawa budowlanego, bez ograniczeń, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz.U. 2023, poz. 682, z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023, poz. 334). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty: o Wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną ogólnobudowlaną robotę (zamówienie) w budynku wpisanym do rejestru zabytków, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wartość zamówienia (umowy) nie może być niższa niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych, 00/100) brutto. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy robota ta została wykonana należycie. b) wykazanie że Wykonawca posiada i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego osobę odpowiedzialną za wykonywanie funkcji: o Kierownika budowy - osobę posiadającą wymagane przepisami Prawa budowlanego, bez ograniczeń, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz.U. 2023, poz. 682, z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023, poz. 334). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych w SWZ lub załącznikach, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że dany materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych w SWZ lub załącznikach, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że dany materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiającego: Muzeum Okręgowego w Rzeszowie Santander Bank Polska nr konta: 31 1500 1100 1216 5000 8762 0000 z dopiskiem: Wadium - ,,Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap V."; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2023, poz. 462). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ww. pkt 4 ppkt od 2 do 4: - dokument winien być wystawiony na: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów, - dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców, - wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w dwóch ww. punktach, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. o W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w ww. projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1. Cena oferty (brutto) 2. Okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesiące). 3. Skrócenie końcowego terminu realizacji zamówienia. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie końcowego terminu realizacji zamówienia. 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024