łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce powiat: Kielce tel.: 41/3497344, 41/3497277, te.: 509711463 sylwia.zubek@ujk.edu.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 41/3497344, 41 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Dostawę elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach" Nr postępowania: ADP.2302.5.2024 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu, zwanych dalej ,,sprzętem", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem wraz z montażem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu. 3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji, pełnowartościowy, niewadliwy, kompletny (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego), wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążony prawami osób trzecich. 4. Dostarczony sprzęt powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, biorąc przede wszystkim pod uwagę jego przeznaczenie. 5. Szczegółowy opis parametrów oraz wymagania Zamawiającego zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy, w godz.ch pracy Zamawiającego, od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. 7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy, liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi będzie punktowany zgodnie z kryterium oceny ofert, opisanym w Rozdziale IX. 8. Wykonawca w ramach gwarancji/rękojmi zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania wad, jeżeli wady ujawnią się w terminie gwarancji lub do dostarczenia wolnego od wad przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia: 1) jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, 2) nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Zapytaniu ofertowym i załącznikach lub, 3) nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności lub parametrom technicznym, - Wykonawca wymieni je na nowy, prawidłowy, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie może być dokonane przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. W razie wystąpienia wad Wykonawca zobowiązany będzie odebrać wadliwy przedmiot zamówienia na swój koszt od Zamawiającego, bądź dokonać jego wymontowania, jeżeli stanowi on element całości. W przypadku, gdy wymontowanie elementu uniemożliwi używanie sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie na czas naprawy zamontować element zastępczy. 12. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad, jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostaną co najmniej dwie naprawy, a przedmiot umowy jest nadal wadliwy, nawet wówczas, gdy wada ma charakter usuwalny. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi: 1) podjął się naprawy w ciągu 48 godzin od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu usterki, 2) usunął usterkę lub wymienił sprzęt (lub jego element) w ciągu 14 dni od chwili podjęcia naprawy, a jeżeli wady, usterki lub uszkodzenia uniemożliwiają pracę, termin nie może być dłuższy niż 7 dni. 14. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego: Wydział Prawa i Nauk Społecznych, ul. Uniwersytecka 15 w Kielcach, 2) wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, w godz.ch pracy Zamawiającego, w dni robocze od 8:00 do 15:00. 15. W przypadku wystąpienia w Opisie przedmiotu zamówienia nazw producenta, produkt można zastąpić równoważnym, który nie będzie gorszy niż ten wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia, oraz gwarantować będzie zachowanie parametrów i opisanych funkcjonalności. Ewentualne nazwy, znaki towarów, typy i pochodzenie produktów są doprecyzowaniem oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych oferowanych produktów oraz nie mogą powodować zmniejszenia ich trwałości eksploatacyjnej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT po odbiorze dostawy i podpisaniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru dostawy. CPV: 30231300-6, 302140000-2 Dokument nr: ADP.2302.5.2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024 r. o godz. 11:00. Składanie ofert: VIII. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy przesłać drogą przesłać drogą elektroniczną na adres mail: sylwia.zubek@ujk.edu.pl (opatrzone podpisem kwalifikowanym, elektronicznym lub osobistym) do dnia 28.03.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku epidemii itp. w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Prawa i Nauk Społecznych, Ul. Uniwersytecka 15 w Kielcach. Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V Zapytania Ofertowego. V. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r., poz. 129), zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na zasadach, o których mowa w Rozdziale V Zapytania ofertowego; 2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 57) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 5. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Ustalenie stawki podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu należy do obowiązków Wykonawcy. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. 6. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. 7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek: 1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; 2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; 3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku; 4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie. 8. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. Uwagi: IX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena - waga kryterium 90 %; 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena - waga 90 % cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 90 % cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. c) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 2) Ocena merytoryczna wg kryterium: termin gwarancji i rękojmi - maksymalnie 10% Termin gwarancji Liczba punktów 36 miesięcy 0 pkt - warunek konieczny 42 miesiące 5 pkt 48 miesięcy 10 pkt 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Kontakt: 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) w zakresie proceduralnym: Sylwia Zubek, tel.: 41/3497344, (sylwia.zubek@ujk.edu.pl). 2) w zakresie merytorycznym: Waldemar Świder, te.: 509711463, (wswider @ujk.edu.pl). |
© eurobudowa.pl 2004-2024