Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41/3497344, 41/3497277, te.: 509711463
sylwia.zubek@ujk.edu.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41/3497344, 41
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
zapraszamy do złożenia oferty na:
,,Dostawę elementów doposażenia portierni o elementy instalacji monitoringu na potrzeby
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach"
Nr postępowania: ADP.2302.5.2024
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów doposażenia portierni o elementy instalacji
monitoringu, zwanych dalej ,,sprzętem", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do siedziby Zamawiającego,
rozładunkiem wraz z montażem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi
sprzętu.
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej
produkcji, pełnowartościowy, niewadliwy, kompletny (bez konieczności zakupu dodatkowych
elementów przez Zamawiającego), wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do
zainstalowania i dopuszczenia do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolny od wad
fizycznych i prawnych, tj. nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Dostarczony sprzęt powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty,
świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem,
biorąc przede wszystkim pod uwagę jego przeznaczenie.
5. Szczegółowy opis parametrów oraz wymagania Zamawiającego zawiera opis przedmiotu
zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zawarcia
umowy, w godz.ch pracy Zamawiającego, od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji i rękojmi na okres 36
miesięcy, liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi będzie punktowany zgodnie z kryterium oceny ofert,
opisanym w Rozdziale IX.
8. Wykonawca w ramach gwarancji/rękojmi zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania wad,
jeżeli wady ujawnią się w terminie gwarancji lub do dostarczenia wolnego od wad przedmiotu
zamówienia.
9. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia:
1) jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie
powstały z winy Zamawiającego lub,
2) nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Zapytaniu ofertowym i załącznikach lub,
3) nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności
lub parametrom technicznym,
- Wykonawca wymieni je na nowy, prawidłowy, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez
Zamawiającego. Zgłoszenie może być dokonane przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym
zakresie przepisami.
11. W razie wystąpienia wad Wykonawca zobowiązany będzie odebrać wadliwy przedmiot
zamówienia na swój koszt od Zamawiającego, bądź dokonać jego wymontowania, jeżeli stanowi
on element całości. W przypadku, gdy wymontowanie elementu uniemożliwi używanie sprzętu,
Wykonawca zobowiązany będzie na czas naprawy zamontować element zastępczy.
12. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od
wad, jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostaną co najmniej dwie naprawy, a przedmiot umowy
jest nadal wadliwy, nawet wówczas, gdy wada ma charakter usuwalny.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi:
1) podjął się naprawy w ciągu 48 godzin od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu
usterki,
2) usunął usterkę lub wymienił sprzęt (lub jego element) w ciągu 14 dni od chwili podjęcia
naprawy, a jeżeli wady, usterki lub uszkodzenia uniemożliwiają pracę, termin nie może być
dłuższy niż 7 dni.
14. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego: Wydział Prawa i Nauk Społecznych, ul.
Uniwersytecka 15 w Kielcach,
2) wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez
Zamawiającego, w godz.ch pracy Zamawiającego, w dni robocze od 8:00 do 15:00.
15. W przypadku wystąpienia w Opisie przedmiotu zamówienia nazw producenta, produkt można
zastąpić równoważnym, który nie będzie gorszy niż ten wskazany w Opisie przedmiotu
zamówienia, oraz gwarantować będzie zachowanie parametrów i opisanych funkcjonalności.
Ewentualne nazwy, znaki towarów, typy i pochodzenie produktów są doprecyzowaniem oczekiwań
jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie zmiany i odstępstwa
nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych oferowanych produktów
oraz nie mogą powodować zmniejszenia ich trwałości eksploatacyjnej.
16. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT po odbiorze dostawy i
podpisaniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru
dostawy.

CPV: 30231300-6, 302140000-2

Dokument nr: ADP.2302.5.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024 r. o godz. 11:00.

Składanie ofert:
VIII. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać drogą przesłać drogą elektroniczną na adres mail: sylwia.zubek@ujk.edu.pl
(opatrzone podpisem kwalifikowanym, elektronicznym lub osobistym) do dnia 28.03.2024 r. do
godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia
okoliczności niezależnych od wykonawcy, w szczególności będących następstwem działania siły
wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani
któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia
realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku
epidemii itp. w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana
terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny
wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Prawa i Nauk Społecznych, Ul. Uniwersytecka
15 w Kielcach.

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale V Zapytania Ofertowego.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2023r., poz. 129), zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022
r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE
SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zapytania
ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na zasadach, o których mowa w
Rozdziale V Zapytania ofertowego;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty o ile nie wynika to ze złożonych
dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r.
poz. 57) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający
umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie,
właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę
powinien być czytelny.
5. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające
umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza
Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy
określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Ustalenie stawki podatku VAT w przedmiotowym
postępowaniu należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i
wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
6. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w
trakcie realizacji zamówienia.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z
2022 r. poz. 931), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do
przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,
bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
8. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie
prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W
przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.

Uwagi:
IX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY
OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena - waga kryterium 90 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena - waga 90 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 90 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto
podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w
związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) Ocena merytoryczna wg kryterium: termin gwarancji i rękojmi - maksymalnie 10%
Termin gwarancji Liczba punktów
36 miesięcy 0 pkt - warunek konieczny
42 miesiące 5 pkt
48 miesięcy 10 pkt
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego.

Kontakt:
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Sylwia Zubek, tel.: 41/3497344, (sylwia.zubek@ujk.edu.pl).
2) w zakresie merytorycznym: Waldemar Świder, te.: 509711463, (wswider @ujk.edu.pl).

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.