Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żołyni
Ul. Kmiecie 1
37-110 Żołynia
powiat: łańcucki
17 224 30 09, 535 500 916
a.czerniakowska@bs-zolynia.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Żołynia
Wadium: ---
Nr telefonu: 17 224 30 09, 535 50
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
w ramach postępowania zakupowego
w sprawie zamówienia na zadanie pn.:
,,Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku
Banku Spółdzielczego w Żołyni"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. ,,Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Banku Spółdzielczego w Żołyni".

2. Z uwagi na dofinansowanie zadania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu przedmiot zamówienia podzielono na trzy etapy.

3. Zakres robót obejmuje roboty remontowo-konserwatorskie w obrębie elementów zewnętrznych budynku, w tym w szczególności:
skucie istniejącego tynku cementowego "terabona", naprawę ubytków szpachlą mineralną oraz uzupełnienie w tynku cementowo-wapiennym,
odremontowanie gzymsów i pilastrów,
pomalowanie elewacji farbą sylikatową,
wymianę parapetów, rur spustowych,
skucie płytek na cokole i po skontrolowaniu stanu tynków i izolacji położenie okładziny z piaskowca,
demontaż krat w oknach,
wymianę drzwi wejściowych do budynku oraz wymianę okien.
W zakresie ścian fundamentowych należy także wykonać odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania, ponad 5 m2 - 2-krotnie.

4. Szczegółowy zakres robót określa:
1) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) Dokumentacja projektowa w zakresie obejmującym roboty wskazane w przedmiarze robót - wg załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
3) Wzór umowy - załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego

Otwarcie ofert: 10. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Banku - Bank Spółdzielczy w Żołyni, Ul. Kmiecie 1, 37-110 Żołynia lub listownie pocztą tradycyjną, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 kwietnia 2024 r., do godz. 12:00. O zachowaniu terminu decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.
8. Dni i godz. otwarcia Banku Spółdzielczego w Żołyni: od poniedziałku do piątku - godz. 8:00 - 16:00.
9. Oferty winny być złożone w zamkniętym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona:
OFERTA na zadanie pn. ,,Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Banku Spółdzielczego w Żołyni"

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") ,,Remont elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Banku Spółdzielczego w Żołyni", który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Żołynia.
2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego do terminu składania ofert.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
9. Każdy oferent może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
5. Warunki wykonania prac:
1) Prace należy przeprowadzić zgodnie z:
- przedmiarem robót,
- dokumentacją projektową w zakresie obejmującym roboty wskazane w przedmiarze robót,
- pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 413/23 z dnia 6 listopada 2023 r.,
- postanowieniem Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku,
- ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

6. Ze względu na lokalizację miejsca prowadzenia prac oraz charakter obiektu Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej zabytku, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
7. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
8. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac przy zabytku zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego należy ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot. Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego.
9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

10. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego.
11. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, przez cały okres jej trwania. Wykonawca przedmiotową polisę wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem" dostarczy Zamawiającemu w terminie do dnia rozpoczęcia robót.

12. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie cały czas użytkowany Zamawiający oczekuje wykonania prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia działalności z możliwie najmniejszymi utrudnieniami.
13. Niniejsze zapytanie ofertowe zostaje ogłoszone na stronie internetowej Gminy Żołynia www.gminazolynia.pl (BIP) oraz stronie internetowej Zamawiającego https://bszolynia.pl/
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.

Ocena spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 1) prowadzona będzie w oparciu o wykaz robót budowlanych wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót i prac (np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora, itp,) według kryterium spełnia/nie spełnia.

2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy, która:
1) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
2) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

Przez pojęcie odpowiednich uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie wszelkie ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy pracach rodzaju jak określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wydane na podstawie Ustawy Prawo budowlane lub uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

Ocena spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 2) prowadzona będzie w oparciu o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierającymi informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnej osoby, według kryterium spełnia/nie spełnia.

2. Brak podstaw wykluczenia:
Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
Do oferty należy dołączyć oświadczenie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w Rozdziale V powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym Rozdziale VI, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W celu obliczenia ceny oferty Wykonawcy winni przygotować kosztorysy w oparciu o przedstawiony przez Zamawiającego przedmiar robót i dokumentację projektową w zakresie obejmującym roboty wskazane w przedmiarze robót. Cenę oferty należy wskazać w formularzu oferty. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowić będzie dokument pomocniczy, stanowiący podstawę do ewentualnego rozliczenia umowy.
4. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Do oferty należy dołączyć:
a) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. wyciąg CEiDG, wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo, itp.;
b) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania przedmiarem robót, który dla Zamawiającego będzie miał charakter wyłącznie pomocniczy z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe;
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i braku podstaw wykluczenia wg załącznika nr 6 do niniejszego zapytania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców;
d) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) niniejszego zapytania ofertowego. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania;
e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) niniejszego zapytania ofertowego. Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania;
f) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia (Rozdział V ust. 1 pkt 2) zapytania ofertowego);
g) w przypadku oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną (jeżeli dotyczy).

6. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania, uzupełniania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności w stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego).
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

VII. KRYTERIUM OCENY OFERT:

1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert;

cena ofertowa - 100 %

Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone według wzoru:
,,Pc" : Najniższa cena oferowana brutto
Cena oferty badanej brutto
x 100
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku

Opis kryterium wyboru wykonawcy - cena 100 %

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne opisane powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią zapytania oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. Stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT.

2. Jeżeli ceny dwóch lub więcej ofert będą takie same, to dla Wykonawców, którzy je złożyli będzie zastosowana procedura wezwania do złożenia ofert dodatkowych,
3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach,
4. Jeżeli oferty dodatkowe będą posiadały taką samą cenę - Zamawiający ustali najkorzystniejszą ofertę w wyniku negocjacji cenowych z poszczególnymi Wykonawcami, którzy złożyli te oferty.
11. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych dokumentów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

1. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W okresie dokonywania oceny możliwe będzie przedłużenie terminu związania z ofertą przez Wykonawców samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego jednak nie więcej niż o kolejne 30 dni.
3. Brak pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą na wniosek Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

X. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie do 30 dni od daty jej przedłożenia.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć harmonogram prac na zakres robót, który będzie zgodny z przewidzianymi w wzorze umowy płatnościami częściowymi.
3. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe będzie podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
4. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wszelkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca.
8. Poza przypadkami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z poniższych okoliczności:
a) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego oraz jego załączników, w szczególności dokumentacji projektowej,
b) oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i kosztu, które nie stanowią oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,
d) oferta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa,
f) oferta przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

XI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO:

1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie, niepodlegającej unieważnieniu, umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) W przypadku nieprzyznania mu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odnowy Zabytków przeznaczonych na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia.
6) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
2. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi na stronie internetowej Gminy Żołynia www.gminazolynia.pl (BIP) oraz stronie internetowej Zamawiającego https://bszolynia.pl/

XII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW:

Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Uwagi:
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Żołyni, Ul. Kmiecie 1, 37-110 Żołynia,
b) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
c) podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem ofertowym,
d) dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) osobie, której dane dotyczą przysługuje:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postępowaniu zakupowym.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Pani Agata Czerniakowska - Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Żołyni
Adres e-mail: a.czerniakowska@bs-zolynia.pl
Nr telefonu: 17 224 30 09, 535 500 916

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.