Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka Andrzeja Apostoła
Słupia pod Bralinem 5
63-642 Perzów
powiat: kępiński
tel. 664 955 922
ksmarcinnowicki@gmail.com
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Perzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 664 955 922
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła pw. Andrzeja Apostoła
w Słupi pod Bralinem
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła pw. Andrzeja Apostoła w Słupi pod Bralinem
Zakres prac to kolejny etap projektu obejmujący: transept - część prawa - wys. 4,13m; dł.5,66m; szer. 2,89m x 2 ściany transept - część lewa - wys. 4,13m; dł.5,66m; szer. 2,89m x 2 ściany - powierzchnia całkowita - 94,49m2; 9449dm2
Prace konserwatorskie będą obejmowały :
- Zdejmowanie przemalowań- ściany, sufit;
- Oczyszczenie powierzchni malarskiej
- Konsolidacja warstw zabytkowych
- Kitowanie ubytków wraz z opracowaniem
- Uzupełnienie warstwy malarskiej -punktowanie;
- Rekonstrukcja
- Zabezpieczenie powierzchni malarskiej-wemiksowanie
Szczegółowy zakres rzeczowy prac określony został w programie prac konserwatorskich pn.: ,,Ściany i strop prezbiterium kościoła", zatwierdzony decyzją nr nr 856/2022/a z dnia 21.11.2022r. wielkopolskiego urzędu ochrony zabytków w Poznaniu, delegatura w Kaliszu,
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z programem prac konserwatorskich, pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku. Przedmiot umowy należy zrealizować przy użyciu materiałów, wyrobów i urządzeń o parametrach i standardach zgodnych z programem prac. Pełna dokumentacja projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie zamawiającego .
Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia (tylko w dni robocze). W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z ks. proboszczem.
Wszystkie komisje konserwatorskie będą odbywały się na terenie parafii.
Ewentualne zmiany w programie muszą być uzgodnione z autorem programu prac.

Dokument nr: ZO1/S/2024

Otwarcie ofert: o tej samej godz. nastąpi jawne otwarcie ofert w miejscu ich składania na terenie Parafii.

Składanie ofert:
7) Miejsce i termin złożenia oferty
1 .Ofertę w zamkniętej kopercie, z dopiskiem : oferta na zadanie Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła pw. Andrzeja Apostoła w Słupi pod Bralinem
należy dostarczyć w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną, za pośrednictwem firm kurierskich na adres: Parafia pw Andrzeja Apostoła w Słupi pod Bralinem, Słupia pod Bralinem 5,
63-642 Perzów
2.TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 22.04.2024 r. o godz. 10:00 decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego,
3.Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną odesłane Wykonawcom bez ich otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.

Wymagania:
1. Tryb udzielania zamówienia
1 .Zamawiający realizuje projekt Prace konserwatorskie i restauratorskie na ścianach i stropie kościoła pw. Andrzeja Apostoła w Słupi pod Bralinem,
który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Funduszu Polskiego Ładu Program Inwestycji Strategicznych. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa oraz Gmina Perzów
1) Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
2) Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający informuje, iż realizacja niniejszej inwestycji współfinansowana jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i w związku z powyższym strony umowy oświadczają, co następuje:
?) Zasady wypłaty wynagrodzenia wykonawcy wskazane w niniejszej umowie zostały ustalone zgodnie z zasadami wskazanymi w uchwale Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie utworzenia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, w tym w Szczegółowych zasadach i trybie udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, o którym mowa w § 5 powołanej wyżej uchwały.
b)Będąc świadomymi treści ww dokumentów, godzą się na zasady wypłaty wynagrodzenia wykonawcy wskazane w umowie oraz dokumentach wskazanych w pkt 1 tj. wynagrodzenie nastąpi w dwóch transzach - pierwsza w wysokości nie wyższej niż 2 % wynagrodzenia określonego w umowie po realizacji określonego etapu prac, druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty po otrzymaniu dofinansowania zgodnie z okienkami płatniczymi BGK
c)Zasady wypłaty wynagrodzenia wskazane w niniejszej umowie nie będą podlegały zmianom, które byłyby niezgodne z ww dokumentami.
5)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia finansowania inwestycji na czas poprzedzający wypłatę z dofinansowania z Programu w ramach udzielonej wstępnej Promesy.
7)Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru oferenta - Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Perzów.
4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
1) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodne z ustawą o ochronie zabytków
2) Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie:
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert:
?) wykonał co najmniej trzy prace konserwatorskie o wartości min. 100 000 złotych brutto każda, przy czym jedna z nich dotyczy konserwacji ścian lub sufitów w drewnianym kościele.
Wykonawca w celu wykazania, że posiada wiedzę i doświadczenie złoży na formularzu ofertowym stosowne oświadczenie oraz załączy dokumenty (jak: protokoły, referencje, faktury, kosztorysy powykonawcze) potwierdzające, że prace, o których mowa wyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji powyższych informacji.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca oświadczy, iż osoba skierowana do kierowania pracami posiada minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi i restauratorskimi na zabytkach tożsame z opisem przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
5) Wykonawca oświadczy, że będzie finansował przedmiot zamówienia do czasu wypłaty środków z promesy.
?) Wykaże, że posiada Zdolność finansową w kwocie min 100 000 zł. w postaci wyciągu z konta firmowego lub zaświadczenie o zdolności kredytowej lub poręczenia bankowego.
7) Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia ważnego
w czasie trwania realizacji zamówienia. Należy dołączyć kopię owej polisy wraz z dowodem opłacenia składki.
8) Ewentualny podwykonawca wskazany przez Wykonawcę musi posiadań uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodne z ustawą o ochronie zabytków.
9) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta musi zawierać:
1) Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 5 niniejszego zapytania ofertowego.
3) Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania.
4) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
5) Ofertę należy złożyć w foimie papierowej, kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
6) Oferty nieposiadające wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
7) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
8) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
9) Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
10) Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
12) Załączniki:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy z obmiarem (wykonany na podstawie: Zasady Wynagradzania Artystów Plastyków Konserwatorów- Restauratorów Dóbr Kultury Biuletyn Informacyjny Konserwatorów Dzieł Sztuki, nr 1/2001 r.)
b) wyciąg z aktu utworzenia jednostki potwierdzający, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu,
c) kserokopia polisy ubezpieczenia firmy
d) referencje od poprzednich Inwestorów, protokoły odbioru
e) kopia stosownych uprawnień do wykonania zamówienia,
f) informacja o zdolności finansowej
8) Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) Jest sprzeczna z niniejszym zaproszeniem,
2) Wykonawca nie spełnia minimalnych warunków udziału w postępowaniu
3) Wykonawca nie przedłożył wymaganych dokumentów,
9) Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11) . Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności ceny, o ile uzna to za konieczne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania. Negocjacje maja charakter poufny,
Wszelkie ustalenia z negocjacji wprowadzane zostają do protokołu, a oferta staje się ważna wraz ze zmianami wprowadzonymi przez oferenta do niniejszego protokołu.
12) .Wybór oferty
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zakupowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
2) Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, danych i informacji.
4) W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych
5) Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pocztą elektroniczną wybranego oferenta oraz stosowną informację zamieści także na tablicy ogłoszeń Parafii, a także w Biuletynie Informacji Gminy Perzów (tj. wnioskodawcy ubiegającego się o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z przeznaczeniem na udzielenie dotacji).
6) W toku badań ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13). Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
2. Każdy Wykonawca ponosi ryzyko związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych od osób trzecich, niewymienionych w pkt. 1.
3. Wszystkie informacje dotyczące postępowania o zamówieniu publicznym będą przekazywane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający może udzielić wyjaśnień jeżeli uzna, że zapytanie będzie miało wpływ na treść składanej oferty.
14) Informacje dodatkowe:
1. Oferent składając ofertę jest z nią związany przez 30 dni. Biega terminu związania z ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
2. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni oferenci, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego.
5. Zamawiający może żądać od oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając oferentowi odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
6. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze oferenta - wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
9. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
10. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzącego zamówienie.
11. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie oferentowi, którego ofertę wybrano.
12. Ewentualne spory w relacjach z oferentami o roszczenia cywilnoprawne, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne metody rozwiązania sporów.
13. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z oferentem -Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.

Kontakt:
1.Osobą upoważniona przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest ks. Marcin Nowicki, tel. 664955922, e-mail: ksmarcinnowicki@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.