Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Niepokalanego Serca Maryi w Międzychodzie
ul. M. Piłsudskiego 18
64-400 Międzychód
powiat: międzychodzki
724 236 818
parafia@nsmmiedzychod.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Międzychód
Wadium: ---
Nr telefonu: 724 236 818
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Remont wnętrza wieży kościelnej XIX w. kościoła poewangelickiego pw. Niepokalanego Serca Maryi w Międzychodzie" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu.
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
W ramach remontu wieży kościelnej późnoklasycystycznego kościoła poewangelickiego pw. Niepokalanego Serca Maryi z 1840 r. - wpisanego do rejestru zabytków pod nr 747/Wlkp/A przewiduje się następujące prace wewnątrz wieży: o Wymiana konstrukcji ciesielskiej schodów o Wzmocnienie i wymiana belek stropowych o Wymiana drabin i pomostów o Wykonanie nowej podłogi z desek podłogowych o Zabezpieczenie całej konstrukcji drewnianej wieży środkami do impregnacji drewna oraz preparatami przeciwpożarowymi o Remont krat okiennych i żaluzji o Czyszczenie i spoinowanie ścian z cegły ceramicznej
Budynek wpisany do rejestru zabytków decyzją nr rej.: 747/Wlkp/A z 10.03.1969 i z 16.03.1992
Kościół zbudowany został w roku 1838 ma miejscu dwóch wcześniejszych świątyń wzniesionych dla gminy protestanckiej. Funkcję zboru ewangelickiego pełnił do roku 1945 roku. Po roku 1945 został przejęty przez administrację kościoła rzymsko-katolickiego. Od roku 1971 administracyjnie funkcjonuje jako samodzielna parafia. Istniejąca świątynia jest obiektem jednorodnym stylowo. Jego formy architektoniczne takie jak ukształtowanie rzutu, bryły i wystroju elewacji pochodzą w całości z okresu budowy w pierwszej połowie XIX wieku.
W formie jaką otrzymała świątynia w 1840 roku, przetrwała bez większych zmian do początku XX wieku. W 1915 roku przeprowadzono restaurację budowali, w trakcie której zmieniono podziały elewacji wschodniej. Istniejące tam po obu stronach absydy dwa długie okna zamurowano, wykonując jednocześnie dwa nowe prostokątne. Podobne okna i wejście wykuto w murach absydy. Zamurowanie okien związane było z wprowadzeniem do wnętrza dwóch aneksów przy ścianie wschodniej, w których umieszczono schody prowadzące na empory. W absydzie umieszczono zakrystie.
Kościół budowany w stylu tzw. ,,rundbogenstil" wyrosłego z klasycyzmu wypracowanego w środowisku berlińskich architektów skupionych wokół Schinkla. Podstawowymi cechami ,,wzorcowych" projektów były zwartość bryły, jednoprzestrzenny układ wnętrza, wieża na planie kwadratu ze stożkowym hełmem, elewacja z półkolistymi oknami, z podkreśleniem liniowym gzymsów. Wieża na planie kwadratu zakończona stożkowym hełmem, zwieńczona kulą z krzyżem.
Szczegółowy zakres usług określa dokumentacja projektowa robót stanowiąca załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
7. WARUNKI WYKONANIA PRAC:
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem Wielkopolskiego. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac.

CPV: 45212360-7, 45212361-4

Dokument nr: 1/2024

Specyfikacja:
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.

Składanie ofert:
10. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 2 .

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja obiektu: Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 639, obręb Międzychód miasto, gm. Międzychód (ul. M. Piłsudskiego 18).
Prace muszą zostać wykonane w terminie do 15 grudnia 2024.

Wymagania:
4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") ,,Remont wnętrza wieży kościelnej XIX w. kościoła poewangelickiego pw. Niepokalanego Serca Maryi w Międzychodzie", który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Międzychód
2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach.
6. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej:
adres strony internetowej: www.nsmmiedzychod.pl https://bip.miedzychod.pl/zamowienia/tryb/16/lista/0
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (kryteria dostępu)
1.Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania:
a) Wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze polegające na remoncie obiektów zabytkowych wpisanych do krajowego rejestru zabytków;
b) Wykazanie prowadzenia działalności remontowo-budowlanej minimum przez okres 10 lat.
2.Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonania prac w ramach projektu:
c) osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a. ust.l Ustawy z dnia 23 lipca 2003. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U.2003 nrl62 poz. 1568)
d) Osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytkach nieruchomych, oraz mająca co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, zgodnie z art. 37a.ww. ustawy wraz zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ OFERENCI W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
1. w zakresie określonym w podpunkcie 8.1 - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
2. w zakresie określonym w podpunkcie 8.2 - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia.)
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 8 powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 9, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną.
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
11.TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12.KRYTERIA WYBORU I OPIS SPOSOBU ICH OBLICZENIA
Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 8 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 9 oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. ,,duże brutto").
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy , którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= cena najtańszej oferty/cena oferty badanej xl00pkt. Punktacja przyznawana oferentom według powyższego kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.
13.BRAK PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r., poz.129).
Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie , stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
14. ROZSTRZYGNIĘCIE SPORÓW
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
3. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks.mgr lic.Roman Grocholski - Proboszcz Parafii e-mail: parafia@nsmmiedzychod.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.