Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa utrzymywania należytego stanu czystości oraz sanitarnohigienicznego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa utrzymywania należytego stanu czystości oraz sanitarnohigienicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Woliński Park Narodowy
Grodno 1
72-500 Międzyzdroje
powiat: kamieński
tel. 91 386 4953, tel. 91 386 4997, tel. 91 386 4967, tel. 91 386 4962
sekretariat@wolinpn.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Międzyzdroje
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 386 4953, te
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego w przedmiocie:
,,Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego"
Do zamówienia nie stosuję się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póżn. zm.)
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymywania należytego stanu czystości oraz sanitarnohigienicznego następujących obiektów, wraz z obsługą obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego:
1) obiektów noclegowych, znajdujących się pod następującymi adresami:
a) Grodno 1, domki murowane,
b) Grodno 1, domki fińskie,
c) Grodno 1 D (pokoje gościnne):
- pokoje gościnne,
- części wspólne: korytarze, schody, aneks kuchenny, świetlica,
d) Międzyzdroje, Ul. Leśna 15 (domki campingowe),
e) Międzyzdroje, Ul. Niepodległości 3/1 (pokój gościnny),
f) Biała Góra 3, Baza Edukacyjna:
- pokoje gościnne z łazienką,
- pokoje gościnne typu studio,
- części wspólne (korytarze, schody, hol, aneksy kuchenne, świetlica, WC) oraz sale szkoleniowo - warsztatowe,
2) obiektu edukacyjno-turystycznego WIATRAK, Międzyzdroje, Ul. Leśna 15.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz zasady płatności zostały określone we wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert, przy czym opis przedmiotu zamówienia stanowić będzie jednocześnie załącznik nr 1 do umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach niniejszego zapytania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich ograniczeń i zakazów obowiązujących w Woliński Parku Narodowym.

Dokument nr: 37.101.2024

Składanie ofert:
10. Ofertę należy złożyć:
1) I) w przypadku oferty składanej w formie pisemnej - w siedzibie Zamawiającego -w sekretariacie Wolińskiego Parku Narodowego, Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje, w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej adresem Wykonawcy oraz adnotacją:
,,Oferta do zapytania ofertowego: Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego",
2) w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail - skan podpisanej oferty wraz z załącznikami przesłać mailem na adres: sekretariat@wolinpn.pl, w tytule wiadomości należy wpisać:
,,Oferta do zapytania ofertowego: Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego".
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznaczenia wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e-mail. Ofertę wysłaną przez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez

składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego w terminie składania ofert. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę.
11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany powinny być złożone wg. takich samych zasad jak złożenie ofert tj. w odpowiednio oznakowanej kopercie lub wiadomości e-mail z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY". Wycofanie z postępowania następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia na zasadach wyżej wymienionych z dopiskiem ,,WYCOFANIE OFERTY".
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 02.04.2024 r. do godz. 15.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonywania zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
II. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami, zapewniającymi należyte wykonywanie przedmiotu zamówienia,
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonywanie przedmiotu zamówienia,
3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
4. w wyznaczonym terminie złożą prawidłowo sporządzoną ofertę. III. Sposób przygotowania oferty i termin złożenia oferty
1. Ofertę należy sporządzić na odpowiednim formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2. Oferta powinna zawierać ceny za całość usługi.
3. Ceny oferty muszą być wyrażone cyfrowo i słownie (obie w złotych polskich).
4. Formularz oferty może zostać wypełniony elektronicznie, po czym - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej - musi zostać wydrukowany, podpisany i następnie zeskanowany lub podpisany podpisem elektronicznym.
5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, lub odpowiednio umocowaną osobę do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa, które winno stanowić załącznik do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim winno zostać złożone w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii.
6. Oferty otrzymane przez zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone do nadawcy bez otwarcia.
7. Oferty sporządzone w sposób niespełniający ww. wymogów zostaną odrzucone.
8. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu do składania ofert,
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie szacunkowa cena łączna oferty określona wyłącznie do wyboru oferty. Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska łączną najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do podpisania umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyniku postępowania.

Kontakt:
IV. Kontakt z wykonawcą.
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego: p. Justyna Jerzak, tel. 91 386 4962, e-mail: j.jerzak@wolinpn.pl,
- Referent: p. Agnieszka Duszyńska, tel. 91 386 4967, e-mail: a.duszynska@wolinpn.pl,
- Starszy referent: p. Anna Bajor, tel. 91 386 4997, e-mail: a.bajor@wolinpn.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.