Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Gromniku
ul. Wodna 6
33-180 Gromnik
powiat: tarnowski
tel. 14 65 14 572, tel. +48 500 137 684
biuro@gzkgromnik.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gromnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 65 14 572, t
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie robót budowlanych:

,,Budowa i remont infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę Gminy Gromnik - zbiornik wyrównawczo-zapasowy wody czystej Góry wraz z instalacjami: wodociągową i elektryczną oraz agregatem prądotwórczym."
wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż zbiornika wyrównawczo-zapasowego na wodę pitną wraz z instalacjami: wodociągową, elektryczną oraz agregatem prądotwórczym, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, zwanym dalej zapytaniem ofertowym.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, polegające na budowie zbiornika wyrównawczo - zapasowego wody wraz z instalacjami: wodociągową i elektryczną z agregatem prądotwórczym oraz remontem istniejącej infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę w miejscowości Gromnik gm. Gromnik na podstawie dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w oparciu o następującą dokumentację projektowo - techniczną [stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego]:
a) Projekt zagospodarowania terenu: Budowa i remont infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę Gminy Gromnik - zbiornik wyrównawczo-zapasowy wody czystej Góry wraz z instalacjami: wodociągową i elektryczną oraz agregatem prądotwórczym.

b) Projekt techniczny branża konstrukcyjna: Budowa, rozbudowa infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę Gminy Gromnik- zbiornik wyrównawczo-zapasowy wody czystej Góry.

c) STWiOR - wszystkie branże
d) Przedmiar robót - jednakże wskazuje się, że przedmiar został dołączony wyłącznie pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarze robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidział przedmiar robót. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się - po wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji na użytkowanie przedmiotu umowy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci, uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci.
Jeżeli w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego, projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarze robót ,ST zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz ,,lub równoważne". Zastosowane w dokumentacji technicznej nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych równoważnych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów , przedmiaru robót na podstawie których należy wykonać kosztorys ofertowy, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie przedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.

Dokument nr: GZK/8/2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.03.2024 r. o godz. 10.00.

Składanie ofert:
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w GMINNYM ZAKŁADZIE KOMUNALNY W GROMNIKU UL.WODNA 6 33-180 GROMNIK, w terminie najpóźniej do dnia 29.03.2024 r. do godz. 09:45 .

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia do 31.08.2025 r.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień, w którym dokonano komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z decyzją na użytkowanie.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami regulaminowymi Zamawiającego dotyczącymi zamówień publicznych poniżej wartości określonej w oparciu o przepisy wydane na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych, dla zamówień sektorowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez konieczności podawania przyczyn.
Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zmawiającego w przypadku skorzystania przez niego z uprawnienia wskazanego w zdaniu poprzednim.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
VI. Opis sposobu przygotowywania ofert

Oferta musi zawierać:

1.1 wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego];

1.2 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjów);

1.3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia [wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego];

1.4 kosztorys ofertowy

1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

1.6 wykaz robót budowlanych - w celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - [sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego];

ü warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie zbiornika wody;

1.7 Wykaz osób , skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - [sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego].

ü Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.

- Kierownik budowy - min 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które umożliwiają pełnienie funkcji kierownika budowy w powyższym zakresie podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykazać przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego;

- Kierownik robót branży sanitarnej - min 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które umożliwiają pełnienie funkcji kierownika budowy w powyższym zakresie podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykazać przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego;

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych w zapytaniu ofertowy.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1.3.

Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich).
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający jej identyfikację (np. wraz z imienną pieczątką osoby ją sporządzającej).
W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby:

a) ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć stosowny dokument ustanawiający pełnomocnika np. pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum);

b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane były wyłącznie z pełnomocnikiem lub Wykonawcą wyznaczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do dokonywania rozliczeń w ich imieniu;

c) w przypadku, gdyby oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
1.1. Kopertę należy zaadresować jak niżej:

GMNINNY ZAKŁAD KOMUNALNY W GROMNIKU ul. Wodna 6, 33-180 Gromnik

Oferta na wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie pn. ,,Budowa i remont infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę Gminy Gromnik - zbiornik wyrównawczo-zapasowy wody czystej Góry wraz z instalacjami: wodociągową i elektryczną oraz agregatem prądotwórczym."
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 29.03.2024 r. GODZ. 10.00
1.2. Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.

1.3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.
VI. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami oraz informacje o sposobie porozumiewania się i przekazywania oświadczeń i dokumentów
Informacje będą udzielane w godz. 800 - 1500 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z zapytaniem ofertowym. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 26.03.2024 r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego w terminie późniejszym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.malopolska.pl/gzkgromnik

W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego:

a) dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe;

b) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.

VII. Zmiana i wycofywanie oferty

Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, itp. przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W cenie ofertowej powinny być zawarte cła, podatki i wszystkie inne należności publicznoprawne obciążające Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

IX. Opis kryteriów wyboru oferty z podaniem ich znaczenia i opis sposobu
oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

A. Cena ofertowa - waga 80%

liczonym wg wzoru:

Cmin
Cof = x 80 pkt
Cof bad

gdzie:

Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty,

Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

B. Okres gwarancji - waga 20%

Uwaga: Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 24 miesiące.

Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium oceny ofert punkty wg poniższego schematu:

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane wynosi 24 miesiące

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 24 miesiące, ale nie dłuższy niż 36 miesięcy

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 36 miesięcy, ale nie dłuższy niż 48 miesięcy

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 48 miesięcy

Liczba punktów

5

10

15

20

Oferty Wykonawców, którzy zaoferują krótszy niż 24 - miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane, zostaną odrzucone w przedmiotowym postępowaniu.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.

Uwagi:
X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz klauzula informacyjna RODO

Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zostanie również zamieszczona na tablicy ogłoszeń GZK Gromnik Zamawiającego oraz na stronie https://bip.malopolska.pl/gzkgromnik
W przypadku, gdyby została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum), Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert złożonych w postępowaniu bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Jednocześnie przypomina się o ciążącym na Pana/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu jest Pan Tomasz Jędrusik
tel. +48 500 137 684 e-mail: biuro@gzkgromnik.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.