Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych, komina stalowego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych, komina stalowego wolnostojącego i instalacji gazowych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
ul. Al. Jana Pawła II 10
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. (84) 677 33 33, tel. 84 677 38 99, tel. 84 677 38 98
szpital@szpital.zam.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (84) 677 33 33,
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia do 130 000 zł., którego przedmiot stanowi:
,,Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych,
komina stalowego wolnostojącego i instalacji gazowych w obiektach Samodzielnego
Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
ul. Aleje Jana Pawła II 10".
I. Określenie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

CPV: 90915000-4, 76100000-4, 71630000-3

Dokument nr: AT.R. 334. 14 .2024

Otwarcie ofert: VII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
1. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 408 (Dział
Administracyjno - Techniczny), w dniu 02 .04.2024 r. o godz. 12.30.
2. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składnia ofert.
1. Wykonawca składa ofertę w siedzibie Zamawiającego w pok. 248 (Kancelaria
Szpitala), w terminie do dnia 02.04.2024 r. do godz. 12.00.
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie
niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
III. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia.
Przedmiot zamówienia z podziałem na zadania realizowany będzie w dwóch etapach:
1. Etap I:
1) rozpoczęcie wykonywania usługi - od dnia 29.04.2024r.
2) zakończenie realizacji usługi - do dnia 29.05.2024r.2. Etap II:
1) rozpoczęcie wykonywania usługi - od dnia 28.10.2024 r.
2) zakończenie realizacji usługi - do dnia 28.11.2024 r.

Wymagania:
II. Warunki wymagane od Wykonawcy.
1. Wykonawcą zamówienia mogą być wykonawcy wykonujący usługi kominiarskie oraz
usługi gazowe, którzy wykażą, że dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi
odpowiedniej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie:
? nadzoru i kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wg art. 12 ust. 1 pkt.
5 i art. 62 ust. 4 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2021 r.,poz. 2351, z późn. zm.),
? mistrza kominiarskiego wg art. 62 ust. 6 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2021 r.
poz. 2351, z późn. zm.),
? dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych
wg art. 62 ust. 5 Ustawy Prawo Budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. (tj. Dz.U. 2022 poz. 1392
z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji
przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
IV. Sposób sporządzenia oferty.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać wypełniony ,,Formularz oferty wykonawcy" (zgodny w treści
z przedstawionym wzorem) oraz nw. dokumenty:
1) ,,Formularz oferty cenowej",
2) Wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru
Sądowego lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej,
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie
wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia,
jak niżej:
? uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
? uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
? legitymacja mistrzowska w rzemiośle kominiarza,
? świadectwo kwalifikacji do nadzoru, kontroli i eksploatacji sieci, instalacji
i urządzeń gazowych,
? aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków izby samorządu
zawodowego wydanego przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności
wg art. 12 ust. 7 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2021 r poz. 2351, z późn.
zm.).
3. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę - zgodnie z zasadami reprezentacji
wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z treści
pełnomocnictwa musi wyraźnie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument
pełnomocnictwa jest składany wraz z ofertą.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej zapoznanie się z jej
zawartością bez uszkodzenia. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem
Wykonawcy, zaadresowana w następujący sposób:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
ul. Al. Jana Pawła II 10
22 - 400 Zamośći opisana:
Oferta na usługę: numer sprawy AT.R. 334. 14 .2024
,,Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych,
komina stalowego wolnostojącego i instalacji gazowych w obiektach Samodzielnego
Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul.
Aleje Jana Pawła II 10".
Nie otwierać przed 02 .04.2024 r. do godz.12.30.
7. Wykonawca może wycofać ofertę i złożyć nową przed upływem terminu składania
ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca złoży kolejne oferty
i nie złoży oświadczenia o wycofaniu oferty złożonej uprzednio, ocenie będzie
podlegać wyłącznie oferta złożona najpóźniej. W sytuacji, o której mowa w zdaniu
poprzedzającym, pozostałe oferty złożone przez Wykonawcę są zwracane Wykonawcy
bez ich otwierania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę podlegającą ocenie.
VI. Udzielanie wyjaśnień dotyczących zaproszenia do złożenia ofert.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści
zaproszenia do złożenia ofert - nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert.
Zamawiający niezwłocznie zamieści odpowiedź na swojej stronie internetowej
(w zakładce do 130 000 zł).
2. Pytania należy kierować na adres:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
ul. Al. Jana Pawła II 10
22 - 400 Zamość
e-mail: szpital@szpital.zam.pl
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwę i adres Wykonawcy oraz
informacje dotyczące ceny oferty.VIII. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Poniżej podajemy kryterium wyboru ofert:
Cena - 100 %
W kryterium ceny ilość punktów będzie liczona wg poniższego wzoru
najniższa cena oferty brutto
Ilość punktów oferty ocenianej = cena brutto oferty ocenianej x 100
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa ilość punktów.
3. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która nie podlega odrzuceniu Zamawiający
nie dokonuje oceny punktowej.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert
dodatkowych.
IX. Udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
2. Wynik rozstrzygnięcia postępowania zostanie umieszczony na stronie internetowej
Zamawiającego.
3. Informacja będzie zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę brutto oferty
najkorzystniejszej.
4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę.
5. Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania
umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i na określonych w niej
warunkach w terminie 30 dni od dnia opublikowania informacji o wyborze oferty
na stronie internetowej Zamawiającego.
X. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający może unieważnić postępowanie wówczas gdy:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi zaproszenia do złożenia ofert;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
XI. Odrzucenie oferty.
Oferta podlega odrzuceniu wówczas, gdy:
1) nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego wskazanym w zaproszeniu;
2) nie została złożona w formie pisemnej (dotyczy zamówień o wartości do 130 000 zł);
3) wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę;
4) została złożona po terminie składania ofert;
5) jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.Załączniki

Kontakt:
3. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający wyznacza nw. osoby:
1) w sprawach merytorycznych - Damian Staroń - tel. 84 677 38 99
2) w sprawach formalnych - Andrzej Skrzypek - tel. 84 677 38 98

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.