Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku
ul. Kościelna 4
64-733 Drawsko
powiat: czarnkowsko-trzcianecki
tel.: 602 746 038
mariusz.marciniak@interia.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Drawsko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 602 746 038
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2024
w związku z realizacją przedsięwzięcia pn.: ,,Rewitalizacja Kościoła Parafialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku", realizowanego w ramach udzielonej dotacji z Rządowego Programu Odbudowy na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytkówlub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków nr RPOZ/2022/1876/PolskiLad
Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na zadanie pn:
Rewitalizacja Kościoła Parafialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie polegające na rewitalizacji Kościoła Parafialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku (ul. Kościelna 5b; 64-733 Drawsko).
Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym, na podstawie którego została wydana opinia konserwatorska Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (z dnia 30.08.2020 r. nr Pi-WN.5142.1445.2.2020) oraz decyzja budowlana (z dnia 12.08.2021 r. nr AB.6740.424.2021.ENW) Starosty Czamkowsko-Trzcianeckiego i przedstawiony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Dokumentacja projektowa możliwa jest do wglądu w trakcie wizji lokalnej, po uprzednim umówieniu się.

CPV: 45212361-4, 45453100-8

Dokument nr: 2/2024

Otwarcie ofert: 4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. o godz. 10:30.

Składanie ofert:
6. TERMIN SKŁADANIA ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 22.04.2024 r. do godz. 10:00

7. Akceptowalne formy składania ofert
1) Ofertę należy złożyć pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku; Ul. Kościelna 5a; 64-733 Drawsko, w terminie określonym w pkt 6 zapytania ofertowego, w jednej kopercie oznakowanej nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresowanej i podpisanej w następujący sposób:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku
ul. Kościelna 5a 64-733 Drawsko
Oferta na Rewitalizację Kościoła Parafialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Drawsku Nie otwierać przed dniem 22.04.2024 r. do godz. 10:00
2) Doręczenie oferty na inny adres niż wskazany, nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w sposób skuteczny.
3) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostają odrzucone.

Wymagania:
3) W przypadku, gdy w niniejszej dokumentacji zawarto odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w obowiązujących przepisach, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga udzjelenia co najmniej 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty i urządzenia. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z pkt 5 zapytania ofertowego.
5) Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w terenie.
Podstawa prawna
1) Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
2) Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania realizowane jest zgodnie z warunkami i procedurami określonymi w Uchwale Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. nr 232/2022 w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3) § 6 ust. 3 pkt 2 Uchwały Rady Gminy Drawsko z dnia 29 marca 2023 r. nr XLVIII/306/2023 w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na realizację zadań inwestycyjnych obejmujących finansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, ich rozliczania oraz kontroli w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zmienionej Uchwałą Rady Gminy Drawsko z dnia 23 sierpnia 2023 r. nr LII/340/2023 oraz zmienionej Uchwałą Rady Gminy Drawsko z dnia 30 października 2023 r. nr LIV/3 5 5/2023.
3. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej/zawodowej - tj. w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę obejmującą swoim zakresem prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości min. 200 000,00 złotych brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości min. 200 000,00 złotych brutto.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (kierownik robót).
3) Do oferty należy załączyć wykaz robót i osób skierowanych do realizacji inwestycji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania wraz z następującymi dokumentami:
- potwierdzającymi posiadanie odpowiedniego doświadczenia, zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 3 do zapytania (tabela nr 1).
potwierdzającymi dysponowanie osobami o wymaganych uprawnieniach/ kwalifikacjach, zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 3 do zapytania (tabela nr 2).
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia".
4) Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy budowlany sporządzony zarówno dla robót budowlanych, jak i dla prac konserwatorskich.
5) Oferta została złożona w wymaganym terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.
6) Oferta została podpisana.
7) Oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym (zgodność z opisem przedmiotu zamówienia).
8) Oferta została złożona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego zał. 1 do zapytania.
9) Do oferty dołączono wymagane oświadczenie na wzorze stanowiącym zał. 2 do zapytania.
5) Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty na piśmie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty.
6) Termin związania ofertą - 30 dni.
8. Oferta powinna zawierać
1) pełną nazwę, adres i dane kontaktowe oferenta, pieczęć firmową lub powinna być sporządzona na papierze firmowym;
2) datę sporządzenia;
3) oświadczenie o niewniesieniu zastrzeżeń i zaakceptowaniu warunków zapytania ofertowego;
4) informację o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w szczególności o braku powiązań z Zamawiającym;
5) wartość oferty netto oraz brutto (w tym oddzielnie dla każdego składnika oferty);
6) termin realizacji zamówienia;
7) termin związania z ofertą (30 dni).
9. Warunki wykluczenia
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najraniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności łych osób.
11. Odrzuceniu podlegają oferty
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) złożone przez Oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
3) złożone przez Oferenta powiązanego kapitałowo lub osobowo z beneficjentem;
4) złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym;
5) oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.
12. Informacje o postępowaniu o udzielenie zamówienia
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zapytania, odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny, a także zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferenta. W przypadku zmiany warunków zapytania, odwołania lub unieważnienia postępowania oraz zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferenta, zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym oferentów, którzy złożyli oferty. W przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym, postępowanie zostanie unieważnione.
2) Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.
3) Niedopuszczalne jest składanie ofert wariantowych.
4) W przypadku konieczności wykonania innych prac wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego, których konieczność wykonania pojawiła się w trakcie realizacji robót, a ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje możliwość zawarcia stosownego aneksu do umowy z wykonawcą.
5) W przypadku ofert składanych w walucie innej niż PLN wartość oferty przeliczona zostanie na PLN według kursu sprzedaży NBP z dnia sporządzenia oferty. W przypadku niepublikowania przez NBP kursu sprzedaży dla danej waluty przeliczenie nastąpi po kursie średnim NBP z dnia sporządzenia oferty.
6) Oferent może złożyć jedną ofertę w ramach postępowania.
7) Oferent może wycofać złożoną ofertę. O wycofaniu oferty należy powiadomić Zamawiającego pisemnie w sposób, który jest dopuszczony dla składania ofert.
8) Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty do momentu upływu terminu na składanie ofert poprzez złożenie nowej oferty. Na kopercie należy wówczas jednoznacznie wskazać, że dotyczy zmiany oferty.
9) Zamawiający może żądać wyjaśnień do złożonych ofert w określonym terminie.
10) Zamawiający dokonuje poprawy w złożonych ofertach oczywistych pomyłek pisarskich, rachunkowych (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowej dokonanych poprawek) i innych niepowodujących istotnych zmian treści oferty, zawiadamiając o tym oferenta.
11) Oferentom nie przysługuje zwrot kosztów przygotowania i złożenia oferty ani żadne odszkodowanie w związku ze zmianą warunków zapytania, z odwołaniem lub
unieważnieniem postępowania albo zakończeniem postępowania bez dokonania wyboru oferenta.
12) Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej od decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty zawartej w protokole postępowania o udzielenie zamówienia.
13) W przypadku, gdy wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia dostawca odstąpi od zawarcia umowy, podpisanie umowy zostanie zaproponowane podmiotowi, który zgodnie z przyznaną punktacją złożył następną w kolejności ofertę.
14) Zamawiający zgodnie z art. 701 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 t.j.) dopuszcza możliwość unieważnienia prowadzonej procedury bez podania przyczyn.
13. Warunki zmiany umowy i inne postanowienia istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia
Umowa dotycząca realizacji przedmiotu zamówienia będzie obowiązywała od dnia podpisania.
Płatność za wykonanie umowy będzie odbywać się w następujący sposób
1) Pierwsza płatność 2% wynagrodzenia brutto w formie zaliczki w terminie 14 dni od protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy.
2) Druga płatność po wykonaniu całego zakresu przedmiotu umowy, w wysokości ustalonej w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót stanowiącym załącznik do umowy - w ciągu 30 dni od otrzymania rachunku lub faktury wystawionej na podstawie protokołu odbioru bez uwag.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty o dokumentację potwierdzającą spełnianie wymagań obligatoryjnych przez oferenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany docelowego zakresu umowy w zależności od przebiegu negocjacji z przyszłym Wykonawcą.
Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia Wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.

Uwagi:
4. Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a) cena brutto oferty - 90 %
b) okres gwarancji - 10 % gdzie 1% = 1 pkt
5. Opis sposobu przyznawania punktacji
1) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujący sposób punktacji:
a) ocena ofert w kryterium ,,cena brutto oferty" nastąpi wg następującego wzoru:
Lpc = (Cmii. / Co) X 90
Lpc- liczba punktów w kryterium ceny brutto ofertowej Cmin- najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Co - cena oferty badanej
Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ,,ceny brutto oferty" maksymalnie 90 punktów.
b) ocena ofert w kryterium ,,okres gwarancji" będzie przyznawana w następujący sposób: minimalny wymagany okres gwarancji to 3 lata. Za każdy dalszy rok gwarancji oferent otrzyma 5 punktów, jednak maksymalnie za kryterium okres gwarancji otrzymać można 10 punktów. Zatem:
3 lata okresu gwarancji - 0 punktów
4 lata okresu gwarancji - 5 punktów
5 i więcej lat gwarancji - 10 punktów
Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach danego kryterium może otrzymać odpowiednio 0, 5 lub 10 punktów.
2) Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów = 100 %.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów, obliczonym według poniższego wzoru:
Wof = Lpc + Lpg
W0f- wartość punktowa oferty
Lpc- ilość punktów za kryterium: cena brutto oferty
Lpg- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji
4) Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5) Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a w przypadku, gdy Wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia dodatkowych ofert cenowych.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści. Zamawiający poprawia w tekście oferty omyłki oczywiste pisarskie i rachunkowe niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. Termin realizacji zamówienia: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy

Kontakt:
15. Kontakt
Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie zamówienia jest: ks. Mariusz Marciniak, tel.: 602 746 038, e-mail: mariusz.marciniak@interia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.