łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Firlej)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA MEBLI |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1 16-070 Choroszcz powiat: białostocki szpital@sppchoroszcz.med.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Choroszcz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA MEBLI Krótki opis przedmiotu zamówienia PAKIET 1 - Ławki , w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 2 - Krzesła w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 3 - Krzesła konferencyjne w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 4 - Fotele klubowe w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 5 - Krzesła biurowe w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 6 - Biurka w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 7 - Stoły konferencyjne w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). PAKIET 8 - Stoliki w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców). CPV: 39130000-2, 39113000-7, 39121000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00254872, SZP 3820 -13/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c4e38eb-e766-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1), uprzejmie informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy, Plac Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz, nr tel. 85 7191091, e-mail szpital@sppchoroszcz.med.pl. 2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych osobowych to: e-mail iod@sppchoroszcz.med.pl, nr tel. 85 7191091 wew. 288. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP. 5) Pani/Pana dana osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 7) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO. 8) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiąjący pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024