Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA MEBLI

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA MEBLI

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1
16-070 Choroszcz
powiat: białostocki
szpital@sppchoroszcz.med.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Choroszcz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA MEBLI
Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 - Ławki ,
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 2 - Krzesła
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 3 - Krzesła konferencyjne
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 4 - Fotele klubowe
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 5 - Krzesła biurowe
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 6 - Biurka
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 7 - Stoły konferencyjne
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
PAKIET 8 - Stoliki
w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).

CPV: 39130000-2, 39113000-7, 39121000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00254872, SZP 3820 -13/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c4e38eb-e766-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE
L 119 z 2016 r., str. 1), uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr.
Stanisława Deresza w Choroszczy, Plac Z. Brodowicza 1,
16-070 Choroszcz, nr tel. 85 7191091, e-mail szpital@sppchoroszcz.med.pl.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, do którego może Pani/Pan zwracać się
z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych osobowych to: e-mail
iod@sppchoroszcz.med.pl, nr tel. 85 7191091 wew. 288.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywających
na Zamawiającym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dana osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez 4 lata
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiąjący pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.