łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Żelazna 59a 00-848 Warszawa powiat: Warszawa + 48 58 326 18 88 zamowienia-gd@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | + 48 58 326 18 88 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Elblągu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 1: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Elblągu gmina Markusy, Rychliki, Dzierzgoń. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 1 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 1: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 2: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Elblągu gmina Elbląg, Gronowo Elbląskie, Stare Pole. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 2 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 2: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 3: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Elblągu gmina Elbląg, Tolkmicko, Pasłęk. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 3 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 3: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 4: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Malborku. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 4 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 4: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 5: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Braniewie, gmina Braniewo, Tolkmicko. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 5 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 5: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. ,,Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Elblągu". Część nr 6: Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie NW w Nowym Dworze Gdańskim. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: - Część zamówienia nr 6 - 60 dni od dnia przekazania terenu. Przewidywane terminy przekazania terenu Wykonawcy dla części zamówienia nr 6: o Etap I - maj 2024 r. o Etap II - październik 2024 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia), - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ. CPV: 45246400-7 Dokument nr: 2024/BZP 00254638, G.ROZ.2710.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargi.wody.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. 5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 - 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj". Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie i przekazania przy jej użyciu. Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania G.ROZ.2710.11.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00 Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024