Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac renowacyjnych zabytkowej dzwonnicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac renowacyjnych zabytkowej dzwonnicy

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Świętej Marii Magdaleny
Tuchowicz 13
21-421 Tuchowicz
powiat: łukowski
605 597 549
parafiatuchowicz@gmail.com
Województwo: lubelskie
Miasto: Tuchowicz
Wadium: ---
Nr telefonu: 605 597 549
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia Świętej Marii Magdaleny
Zaprasza do złożenia oferty dotyczącej realizacji zamówienia w ramach zadania pod nazwą: ,,Wykonanie prac renowacyjnych zabytkowej dzwonnicy przy Kościele Parafialnym Świętej Marii Magdaleny w Tuchowiczu".
IV OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: Wykonanie prac renowacyjnych zabytkowej dzwonnicy przy Kościele Parafialnym Świętej Marii Magdaleny w Tuchowiczu.
3. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje wykonanie kompleksowego remontu budynku dzwonnicy w zakresie elewacji, wnętrza, wymiany pokrycia dachowego w poziomie tarasu, zabezpieczenia więźby dachowej oraz zagospodarowania terenu wokół dzwonnicy dotyczącego wykonania opaski żwirowej. Prace remontowe dotyczyć będą:
a) Naprawy w zakresie cokołu kamiennego,
b) Naprawy w zakresie ścian ceglanych,
c) Naprawy w zakresie detalu architektonicznego i elementów tynkowanych elewacji,
d) Naprawa w zakresie stropu i ścian wewnętrznych,
e) Naprawa w zakresie podłóg,
f) Naprawa w zakresie istniejących schodów wewnętrznych,
g) Naprawa w zakresie schodów zewnętrznych,
h) Prace w zakresie elementów drewnianych więźby i konstrukcji wsporczej dzwonów poziomu tarasu,
i) Prace w zakresie konstrukcji jarzma dzwonów, j) Prace w zakresie więźby dachowej,
k) Prace w zakresie stolarki okiennej, I) Prace w zakresie stolarki drzwiowej,
m) Prace w zakresie pokrycia dachowego i obróbki blacharskie, n) Prace w zakresie dekoracji szczytu dzwonnicy, o) Prace w zakresie balustrad stalowych poziomu tarasu, p) Prace w zakresie opaski zewnętrznej.
4. Lokalizacja obiektu: Tuchowicz, działka geodezyjna 503/2, obręb Tuchowicz, Gmina Stanin.
5. Szczegółowy zakres zamówienia publicznego został określony w załącznikach do zapytania ofertowego:
a) Przedmiar robót - załącznik nr 2,
b) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 3,
c) Opinia konserwatora zabytków - załącznik nr 4,
d) Pozwolenie na budowę - załącznik nr 5.
6. Wszelki użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu, źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju zostały wskazane pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.
7. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
8. Oferta wykonawcy, który zaoferuje dłuższy termin wykonania zamówienia zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści zapytania.
9. Zamawiający wymaga udzjelenia minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Wykonawca może zaproponować dłuższy
okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny
ofert. Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.

CPV: 45000000-7, 45450000-6, 45261210-9, 45422000-1, 45453100-8

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 roku do godz. 15:00 w formie:
a) papierowej na adres zamawiającego: Parafia Świętej Marii Magdaleny w Tuchowiczu, Tuchowicz 13, 21-421 Tuchowicz.
b) w formie elektronicznej na adres e-mail: parafiatuchowicz@gmail.com. Oferta w formie elektronicznej musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (profil zaufany).

Wymagania:
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 regulaminu wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie robót budowlanych o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzjelenia mniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli je wykonać różni wykonawcy. Zakres prac oraz wartość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w organizacji robót zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.
4. Zadnie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
III SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy zadania, zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Stanin.
V WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
1. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi spełniający wymogi określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2023 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022, poz. 840, ze zm.) z minimum 10 letnim doświadczeniem zawodowym oraz prowadzącym w ostatnich 5 latach prace konserwatorskie lub restauratorskie przy realizacji minimum trzech obiektów zabytkowych o wartości minimum 300 000 zł brutto każda.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat i prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty wykonane przy obiekcie sakralnym wpisanym do rejestru zabytków lub ujętym w gminnej ewidencji zabytków o wartości 300 000 zł brutto każda, przy czym jedna z nich obejmuje wykonanie konserwacji elewacji ceglanej obiektu wpisanego do rejestru zabytków.
3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w ust. 1 i 2.
VI OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium oceny Opis kryterium Waga - udział w ocenie
1. Cena Cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia. 80%
2. Termin wykonania zamówienia Zaoferowany termin wykonania zamówienia, określony w liczbie miesięcy, liczony od dnia podpisania umowy. 10%
3. Okres gwarancji i rękojmi Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi za wady, określony w miesiącach, liczony od dnia odbioru końcowego bez uwag. 10%
2. Liczba punktów za kryterium ,,cena" będzie obliczana według poniższego wzoru:
cena brutto z oferty z najniższą ceną
Liczba punków =---x 100 pkt x 80%
cena brutt badanej oferty
3. Liczba punktów za kryterium ,,termin wykonania zamówienia" będzie obliczona według poniższego wzoru:
termin wykonania z oferty z najkrószym terminem
Liczba punków =---x 100 pkt x 10%
termin wykonania z badanej oferty
4. Liczba punktów za kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" będzie przyznana w następujący sposób:
a) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący minimum 60 miesięcy
- 5 punktów.
b) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący minimum 72 miesięce
- 7 punktów.
5. Ocena końcowa dla poszczególnych wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
7. Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może zażądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
2. Oferta złożona po terminie składania ofert, zostanie przez zamawiającego odrzucona.
3. Oferta powinna być złożona w języku polskim w formie pisemnej.
4. Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V ust. 3.
VIII DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego zamówienia.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy
Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
4. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się w dniu wskazanym, jako termin składania ofert.
5. Zamawiający podczas oceny ofert będzie miał uprawnienie do wzywania wykonawców w sprawie wyjaśnienia treści oferty oraz w sprawie uzupełnienia niezłożonych lub niewłaściwie złożonych dokumentów.

Uwagi:
IX INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 roku str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Parafia Świętej Marii Magdaleny w Tuchowiczu, Tuchowiczl3, 21-421 Tuchowicz,
2. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
3. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
4. Obowiązek podania przez Pana / Panią danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani / Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani Pana
dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony pranej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani / Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
8. Przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnie z RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.