Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali dydaktycznej o konstrukcji stalowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali dydaktycznej o konstrukcji stalowej

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Budowlano-Technicznych
Ul. Ceglana 11
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
tel: 91 5733071
sekretariat@zsbt.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 91 5733071
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia:
,,Budowa hali dydaktycznej o konstrukcji stalowej."
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie hali dydaktycznej o konstrukcji stalowej o wymiarach: długość ,12,06 m x szerokość 8,36 m x wysokość zabudowy ok.4,48 m (o powierzchni zabudowy 100,8m2 ) zgodnie z załączonym rzutem przyziemia i przekrojem w zakresie stanu surowego zamkniętego wraz z transportem i montażem a w szczególności wykonanie : -konstrukcji stalowej ścian i dachu z kształtowników ze stali czarnej, malowanej proszkowo, skręcana śrubowo, posadowionej bezpośrednio na stopach fundamentowych -poszycia ścian i dachu z płyty warstwowej 120 mm o parametrach nie gorszych niż: GSinsPIRe, typ, współczynnik przenikania ciepła płyty lambda = 0,022 W/mK lub niższy izolacja akustyczna płyty Rw = 23dB, Ra1 = 21dB, Ra2 = 20dB, reakcja na ogień B-s1, d0, odporność ogniowa EI20 ( lub wyższa) , NRO -okładziny płyty warstwowej z blachy stalowej, ocynkowanej, lakierowanej poliestrem o grubości min. 25 mikronów -rdzenia płyty warstwowej z pianki poliuretanowej o gęstości min. 40 kg/m3 - okien o współczynniku u=0,9W/m2K i drzwi ocieplanych o współczynniku U= 1,1 W/m2K, wg. wymiarów zawartych w załączonym rzucie przyziemia
- rynien wraz z montażem ( kolor szary lub grafit ) - obróbki blacharskiej ( kolor szary lub grafit) - montażu hali na przygotowanym przez zamawiającego podłożu i fundamentach - rysunku technicznego Zmiany nieistotne dopuszczone przez zamawiającego do zastosowania: -zmiana wymiarów do 10% -zmiana kolorystyki -zmiana parametrów konstrukcji i poszycia na wyższe UWAGA: ELEMENTY WYŁĄCZONE Z PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - przygotowanie terenu - stopy fundamentowe - podłoga na gruncie - instalacje

Otwarcie ofert: XIII. Termin dostarczenia ofert upływa w dniu: 02.04.2024 r. godz. 12:00
Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin otrzymania oferty przez Zamawiającego.

Składanie ofert:
XII. Sposób składania ofert (do wyboru):
? osobiście w siedzibie ZSBT: Ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard (godz. otwarcia sekretariatu: poniedziałek-piątek, 7:30-15:00)
? pocztą listem poleconym lub kurierem na adres: Ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard (decyduje data wpływu)
? pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat@zsbt.pl (wymagany podpis elektroniczny)
XIII. Termin dostarczenia ofert upływa w dniu: 02.04.2024 r. godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji:
1) Termin realizacji zamówienia: do 14 tygodni
2) Termin rozpoczęcia realizacji zadania jest dzień podpisania umowy.
3) Termin zakończenia realizacji zadania jest termin zakończenia robót.

Wymagania:
I. Tryb postepowania:
Wartość niniejszego Zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł , o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w związku z tym w niniejszym postepowaniu zastosowanie mają zasady udzielania zamówień publicznych określone w art. 16 przywołanej ustawy.
IV. Gwarancja i rękojmia
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji - kryterium oceny ofert oraz 36 miesięcznej i rękojmi.
V. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą 30 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Opis sposobu udzielania wyjaśnień do treści zaproszenia do składania ofert oraz sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza je na stronie internetowej, na której upubliczniono zaproszenie do składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do składania ofert. Dokonaną zmianę treści niniejszego zaproszenia Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, na której upubliczniono zaproszenie do składania ofert.
4. Jeżeli w wyniku zmiany treści zaproszenia do składania ofert jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, na której upubliczniono zaproszenie do składania ofert.
5. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną.
6. Pytania należy kierować w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zsbt.pl
7. Zmiany treści zaproszenia do składania ofert oraz udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
VII. Kryteria wyboru ofert:
Cena brutto: 90 %
Okres gwarancji: 10 %
VIII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
1.Cena netto oferty: Znaczenie procentowe kryterium: 90 %
Max. ilość punktów: 90 pkt
Zasady punktacji: Cp=(Cn/Co)x100x0,9
Cp - punkty za cenę brutto danej oferty,
Cn - cena brutto z najniższej ofert,
Co - cena brutto z oferty dla której liczymy punkty.
Liczymy iloraz: ceny brutto najniższej oferty do badanej oferty, następnie wynik mnożymy x 100, wynik iloczynu mnożymy x waga (0,9).
2. Długość okresu gwarancji:
Znaczenie procentowe kryterium: 10%
Zasady punktacji: Max. ilość punków: 10 pkt
5 pkt - dla okresu gwarancji 36-48 miesięcy
10 pkt - dla okresu gwarancji 48-60 miesięcy
Punkty uzyskane za poszczególne kryteria podlegają sumowaniu. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybiera ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, która stanowi sumę punktów uzyskanych w kryteriach cena brutto, długość realizacji zamówienia oraz długość okresu gwarancji. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez dwóch lub więcej oferentów wyżej w rankingu będzie ten, który wskaże niższą cenę a następnie ten który wskaże dłuższy okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia . Zwrot poszczególnych części zabezpieczenia nastąpi: 1) 70 % kwoty zabezpieczenia - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, 2) 30% kwoty zabezpieczenia - najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu rękojmi.
IX. Warunki udziału w postepowaniu oraz obowiązki Wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny warunków/ minimalne poziomy zdolności:
1) za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 120 000 zł.
2) za spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi Zamawiający uzna:
a) dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami :
- w branży konstrukcyjno-budowlanej - 1 osobą i należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Przez ,,uprawnienia budowlane" Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji robót podobnych polegających na wykonaniu w ramach jednego przedsięwzięcia bądź zadania inwestycyjnego robót obejmujących wykonanie i montaż konstrukcji hali stalowej wraz z poszyciem z blachy warstwowej. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej dwie takie realizacje o pow. nie mniejszej niż 80 m2 w ciągu ostatnich 5 lat.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający żąda, aby powyższy warunek zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie) spełniał co najmniej jeden z członków konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych spośród Wykonawców, którzy wykonywać będą usługi/ roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Podstawy wykluczenia:
1. Zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054 i 2142) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Prawo zamówień publicznych:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. w sprawie środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 z dnia 17 marca
2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy,
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający dokona badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy podmiotów objętych sankcjami.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Zamawiający będzie posługiwał się formułą ,,spełnia/nie spełnia".
6. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zabezpieczenie i odgrodzenie terenu budowy oraz przyległych nieruchomości z zastosowaniem odpowiedniego oznakowania
- w trakcie wykonywania robót utrzymanie porządku, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a szczególności ppoż.
- wywóz z terenu nieruchomości własnym staraniem i na własny koszt odpadów powstałych w związku z wykonaniem przedmiotu umowy i ich utylizacja
X. Sposób złożenia oferty oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków
Wykonawca składa ofertę na Formularzu oferty zgodnie z załącznikiem Nr 2. Wraz z ofertą należy złożyć :
1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Zał. Nr 3
2) Wykaz prac podobnych - wg. wzoru stanowiącego Zał. Nr 4 , wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie ( referencje, protokół odbioru)
3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Zał. Nr 5
XI. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym ( Zał. Nr 2 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba upoważniona do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający informuje wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
4. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz danych zawartych w ofercie.
5. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
XV. Warunki dokonania zmiany umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych
terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy tj.: nieprzewidziane warunki techniczne, terenowe i wodne; wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymujących (opóźniających) realizacje robót zasadniczych, a wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym; zwłoka w przekazaniu w terminie terenu budowy niespowodowana celowym działaniem Zamawiającego
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona
e) spowodowanymi wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych lub dokonywanie innych czynności zleconych Umową, a trwającymi przez okres mający wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy. Za wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne przyjmuje się takie warunki, które łącznie biorąc pod uwagę - wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanie poszczególnych robót budowanych skutkują wstrzymaniem ich prowadzenia oraz ilość dni lub intensywność występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych skutkująca przeszkodami, o których mowa powyżej, jest dużo (co najmniej o 30%) większa od średniej miesięcznej dla danego miesiąca, z ostatniego pięciolecia, licząc od daty składania oferty wstecz,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
XVI. Warunki płatności:
1. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w walucie polskiej.
2. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury końcowej, wystawionej nie wcześniej niż po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót
3. Szczegółowe warunki i zasady płatności zawarto w Projekcie umowy, stanowiącej Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania.
XVII. Przesłanki odrzucenia oferty
1. Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy:
a) nie została złożona żadna oferta,
b) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, na każdym jego etapie, bez podawania przyczyn.
3. Zamawiający nie przewiduje środków odwoławczych od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
XVIII. Unieważnienie postepowania
1. Zamawiający unieważnia postepowanie, w przypadku:
a) nie została złożona żadna oferta
b) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego
c) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje środków odwoławczych od rozstrzygnięcia niniejszego postepowania.

Uwagi:
XIX. Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Budowlano-Technicznych, z którym można się skontaktować listownie, pisząc na adres ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard, telefonicznie pod numerem (91) 573-30-71 lub pisząc na adres poczty elektronicznej sekretariat@zsbt.pl.
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 503677713 lub pisząc na adres poczty elektronicznej: iod@data.pl.
Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
1) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia, realizacji umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO, tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną;
2) wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów w oparciu o art. 6 ust.1 lit. c) RODO, w związku z ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty, którym administrator danych zleci czynności wymagające przetwarzania danych, np. Centrum Usług Wspólnych w UM Stargard, dostawcy usług informatycznych.
Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do wykonania umowy, a po jej zakończeniu będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i uzyskania kopii danych - administrator prześle wówczas kopię danych osobowych, jakie posiada. Jeżeli dane osobowe są niepełne lub nieprawdziwe, prosimy o kontakt celem ich uzupełnienia lub sprostowania. W takim przypadku, jak również wtedy, jeżeli dane, które są w naszym posiadaniu, są Pani/Panu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, możliwe jest również skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania danych - do czasu sprawdzenia prawidłowości danych administrator będzie wyłącznie przechowywał dane osobowe.
Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzając Pani/Pana dane osobowe, doszło do naruszenia prawa, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku niepodania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie oraz późniejsza realizacja.
Dane nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Zamawiający informuje, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych,
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

Kontakt:
VI. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji:
Zespół Szkół Budowlano-Technicznych w Stargardzie - Jacek Hofman , mail: sekretariat@zsbt.pl,
tel: 91 5733071
8. Zamawiający urzęduje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, tel: 91 5733071.
Osobą do kontaktu jest Jacek Hofman - kierownik p.n.z.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.