lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace remontowo - budowlane |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE "BAŁUTY" W ŁODZI ul. Bydgoska 17/21 91-036 Łódź powiat: Łódź zamowienia@mcmbaluty.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace remontowo - budowlane w PZ ,,Marynarska" w Łodzi Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Prace remontowo - budowlane w PZ ,,Marynarska" w Łodzi." 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne i wodno-kanalizacyjne szczegółowo opisane w: Załączniku nr 1a - Architektura, Załączniku 1b - Elektryka, Załączniku 1c - Roboty wodno-kanalizacyjne do SWZ - Dokumentacja Projektowa, o wartości zamówienia nie przekraczającej łącznie progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy PZP. CPV: 45215000-7, 45215100-8,45215200-9,45453000-7,45262500-6,45111300-1,45432000-4, 45421152-4,45410000-4,45442100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00255008, ZP/2/A/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aaa51ac-e77a-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są w Rozdziale XXI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany w Rozdziale XL SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został opisany w Rozdziale XL SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/A/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Prace remontowo - budowlane w PZ ,,Marynarska" w Łodzi." 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne i wodno-kanalizacyjne szczegółowo opisane w: Załączniku nr 1a - Architektura, Załączniku 1b - Elektryka, Załączniku 1c - Roboty wodno-kanalizacyjne do SWZ - Dokumentacja Projektowa, o wartości zamówienia nie przekraczającej łącznie progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy PZP. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego (60-miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 850 000,00 PLN 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. jeżeli wykaże, że: 1) wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną, o podobnym charakterze o wartości minimum 850 000 PLN brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został określony w Rozdziale XIV SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został określony w Rozdziale XIII SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający w § 13 Umowy określił przesłanki i warunki zmiany umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego (60-miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024