łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: Budowa lub przebudowa lub remont dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIASTA WEJHEROWA pl. Jakuba Wejhera 8 84-200 Wejherowo powiat: wejherowski (58) 677 71 13, (58) 677 71 15 wzpifz@um.wejherowo.pl https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/151974/notice/public/details |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Wejherowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (58) 677 71 13, (58) |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: ,,Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: ,,Budowa Ul. Łęgowskiego w Wejherowie". 2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania lub jego zmniejszenie przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwłoki w jego realizacji. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" związanych z realizacją inwestycji pn. ,,Budowa drogi dojazdowej do Wzgórza Przedsiębiorczości w Wejherowie" z opcjami. 2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania lub jego zmniejszenie przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwłoki w jego realizacji. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: ,,Remont Ul. Gniewowskiej, Ul. Kociewskiej, skrzyżowania Ul. Derdowskiego z Ul. Słoneczną wraz z Ul. Derdowskiego, Ul. Bema, Ul. Gdańskiej - 3 nitka, Ul. Roszczynialskiego oraz przebudowa drogi prowadzącej do Placu im. Ryszarda Jakubka". 2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania lub jego zmniejszenie przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwłoki w jego realizacji. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45110000-1,45100000-8,45111213-4,45113000-2,45220000-5,45200000-9,45233140-2,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00255157, WZPiFZ.271.3.2024.BJ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/151974/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/151974/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się"; 3) rejestracja konta następuje poprzez: a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych; 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. 2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 2 GB. 4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące: 1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature), b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature); 2) podpisu zaufanego : a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf, c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml; 3) podpisu osobistego : a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony, c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności, gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis. 5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/151974/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/151974/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024