Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa maszyn i urządzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa maszyn i urządzeń

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego ,,NIL"
ul. Jana Pawła II8
36-100 Kolbuszowa
powiat: kolbuszowski
Tel. 17 2270258
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kolbuszowa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 17 2270258
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadach konkurencyjności na zakup i dostawę maszyn i urządzeń dla warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego ,,NIL"
zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę maszyn i urządzeń na potrzeby warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej realizowanych w ramach projektu: ,,Reintegracja społeczno-zawodowa w ramach Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej". Projekty realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Numer Umowy: FEPK.07.15-IP.01 -0014/23-00
2. Rodzaj zamówienia: dostawa.
3. Przedmiotem zamówienia:
Zakup i dostawa - maszyn i urządzeń (fabrycznie nowych) obejmujących sprzęt do prac ogrodniczych oraz urządzenia do usług sprzątających i porządkowych stanowiących wyposażenie warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania w tym ze wskazanymi minimalnymi wymaganiami technicznymi.
4 Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następujących maszyn i urządzeń: w ramach części I: szorowarki kompaktowej wraz z wyposażeniem szt. 1, odkurzacza piorącego szt. 1, odkurzacza do czyszczenia na sucho i na mokro szt. 1, w ramach części II: wertykulator spalinowy do trawy szt. 1 , podkrzesywarka spalinowa szt. 1, kosiarka spalinowa szt. 1 , kos spalinowych szt. 2 , pilarki spalinowej do pielęgnacji drzew szt. 1, piły spalinowej szt.1, w ramach części III: urządzenia do mycia paneli fotowoltaicznych i szyb na wysokości szt. 1.
5 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty można składać na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części na które spełnia wymagania zawarte w zapytaniu.
6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie maszyny i urządzenia wyszczególnione w ramach części zapytania na które wykonawca zakłada ofertę.
7 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W opisie przedmiotu zamówienia podano minimalne wymagane parametry sprzętu.
8 Przez ,,dostawę" Zamawiający rozumie dostarczenie do wskazanego budynku (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, ew. montaż, uruchomienie, rozruch -testy działania oraz instruktaż z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego osób).
9 Dostarczony sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nie może być sprzętem powystawowym, demonstracyjnym. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta.

CPV: 161600004, 16311000-8, 42999100-6, 42924730-5

Dokument nr: 2/EFS+/CIS/2024, 2024-32522-186710

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 28.03.2024 r. do godz. 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.

Miejsce i termin realizacji:
10 Miejsce realizacji zamówienia (dostawy): Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej, Ul. Jana Pawła II 8 ,36-100 Kolbuszowa.
Termin wykonania zamówienia:
1 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia:/ dotyczy części I, części II, i części III w następujących terminach:
1.1 Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
1.2 Termin wykonania umowy: maksymalnie 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy z
zastrzeżeniem pkt. VIII ppkt.. 3:
1.3 Pierwszym dniem rozpoczęcia biegu tego terminu jest dzień podpisania umowy a ostatnim data podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego.

Wymagania:
2.1.1 Tryb udzielania zamówienia:
2.1.2 Postępowanie niniejsze toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem obowiązującej zasady konkurencyjności.
2.1.3 Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: baza konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, strona zamawiającego: www.nil.kolbuszowa.pl, biuro projektu: tablica ogłoszeń zamawiającego: 36-100 Kolbuszowa ul. Jana Pawła II8
2.1.5 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść zapytania. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim zainteresowanym oraz zamieszczona na stronach internetowych, na których upubliczniono zapytanie.
2.1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz jego unieważnienia bez podania przyczyny.
3 Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie:
3.1 ,,Zamawiający" - Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego ,, NIL" 36-100 Kolbuszowa ul Jana Pawła II8
3.2 ,,Postępowanie"-postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie zapytania numer nr 27EFS+/CIS/2024
3.3 ,,Zapytanie" - zapytanie numer nr 2/EFS+/CIS/2024
3.4 ,,Wytyczne" - wytycznych Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 18 listopada 2022 roku w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027,
3.5 ,,Ustawa" lub ,,PZP" - ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.)
3.6 ,,Zamówienie"-należy przez to rozumieć zamówienie którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 1
3.7 "Wykonawca"- podmiot, który ubiega się o wykonanie zamówienia, złoży ofertę na wykonanie zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania zamówienia
11 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem bazy konkurencyjności - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia
12 Forma płatności: przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury.
V Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
VI Wykluczenia:
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa);
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego;
e) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.1 W celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
1.2 W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym
2. O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.
a) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego
2.2 W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę spełniającym powyższe przesłanki zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym
VII Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)
1 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru:
A. Cena: 70%
B. Termin dostawy: 10 %
C. długość okresu gwarancji: 20% ((1 %=1 pkt)
VIII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1 Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru: Ocena oferty= A+B+C, gdzie A oznacza cena, B Termin dostawy, C Okres gwarancji
2 Sposób obliczenia kryterium cena: (Najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę/cena brutto oferty badanej) x 70% (1%=1pkt)
3 Sposób obliczenia kryterium termin dostawy:
A. Jeżeli Wykonawca zapewni dostawy w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy otrzyma 10 pkt
B. Jeżeli Wykonawca zapewni dostawy w terminie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy otrzyma 5 pkt
C. Jeżeli Wykonawca zapewni dostawy w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy otrzyma 0 pkt
4 Sposób obliczenia kryterium długość okresu gwarancji:
Podstawowy okres gwarancji wynosi 1 rok. Udzielenie gwarancji na dłuższy okres będzie punktowane w kryteriach oceny ofert w następujący sposób:
A. Jeżeli Wykonawca zaoferuje 1 roczny okres gwarancji otrzyma - 0 pkt
B. Jeżeli Wykonawca zaoferuje 2 letni okres gwarancji otrzyma -10 pkt
C. Jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 letni i dłuższy okres gwarancji otrzyma - 20 pkt
IX Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy przedstawić na załączonych do zapytania ofertowego Formularzach
2. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
b. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.
c. Oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania
d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, nie wcześniejszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Uwaga: wszystkie wymienione powyżej dokumenty, w tym oferta Wykonawcy składane są poprzez Bazę Konkurencyjności. Dokumenty składane zostaną w postaci elektronicznej. Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty opatrzone powinny zostać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź osobistym. Wszelkie uzupełnienia lub wyjaśnienia składane na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przesłać środkami komunikacji elektronicznej.
3 Oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą.
4 Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie ofert wariantowych / alternatywnych spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
5 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
6 W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz koszty jakie poniesie oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
7 Cena przedstawiona w ofercie musi być wyrażona w polskich złotych.
8 Cena podana w ofercie będzie obowiązywać do końca trwania umowy.
9 Zamawiający, poza innymi przypadkami wyżej wskazanymi, odrzuci ofertę: - której treść lub forma nie odpowiada wymogom określonym w zapytaniu ofertowym,: -niekompletną- złożoną po terminie -złożoną z rażąco niską ceną. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
X. Tryb przekazania oferty:
Oferta musi być złożona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021). Złożenie oferty poza Bazą Konkurencyjności będzie oznaczało jej niezgodność z ogłoszeniem i zostanie odrzucona.
XII. Okres związania ofertą:
30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, gdy oferta nie będzie spełniać któregokolwiek z wymogów formalnych określonych w punkcie V, VI zostanie odrzucona (za wyjątkiem powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, których wystąpienie powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu).
Wykluczony zostanie także Wykonawca spełniający przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpoznania. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach
zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żądał będzie od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
5. W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od Wartość zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa
6. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nie wypełni informacji o terminie dostawy i/lub okresie gwarancji Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w tych kryteriach.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny.
8. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o wyniku postępowania.
9. Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi z Oferentami negocjacje. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji OferentAci zostanie/-ną powiadomiony/-i telefonicznie. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji;
10. Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołań;
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru i ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
XIV. Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
XV. Określenie warunków zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia Wymagania dotyczące należytego wykonania Umowy:
1. Zamawiający ma prawo do naliczenia Wykonawcy następujących kar umownych:
a) z tytułu rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 20 % brutto maksymalnej wartości umowy;
b) z tytułu rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20 % brutto maksymalnej wartości umowy.
2. Kary umowne będą potrącane bezpośrednio z wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez osobną zapłatę, według wyboru Zamawiającego.
3 Wykonawca ma prawo do naliczenia kar umownych z tytułu rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 20 % brutto maksymalnej wartości umowy.
4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwoty naliczonej kary umownej.

Uwagi:
XVII. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO":
1. Zamawiający wypełnia obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", odnoszący się do informacji podawanych w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, w szczególności:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania, f) osoby fizycznej, której dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu lub do zawarcia i realizacji umowy.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pana/i danych osobowych jest: Zamawiający, tj. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego ,, NIL" 36-100 Kolbuszowa ul Jana Pawła II 8 dane kontaktowe (telefon 172270258, adres e-mail: info@e-nil.pl, adres strony internetowej: www.nil.kolbuszowa.pl
b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych u Zamawiającego można uzyskać pod adresem e-mail: rodo@e-nil.pl, tel. 17 2270258
c) Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
d) odbiorcami Pana/i danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o odrębne przepisy;
e) Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentacji postępowania, wynikający z odrębnych przepisów ) obowiązek podania przez Pana7ią danych osobowych bezpośrednio Pana/i dotyczących jest wymogiem wynikającym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w oparciu o zasadę konkurencyjności;
f) w odniesieniu do Pana/i danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Posiada Pan/i:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/i dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/i danych osobowych;
c) podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy RODO;
4. Nie przysługuje Panu/i:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Równocześnie Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
6 W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osób trzecich, których dane zostały przekazane, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia odpowiedniego oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym.

Kontakt:
Osoba upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów z oferentami w tym udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców i udzielania wyjaśnień: Sitko Jacek - kierownik projektu tel. 172270258 w godz. 9.00-15.00 od poniedziałku do piątku

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.