Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie ul. Partyzantów 6/8 10-521 Olsztyn powiat: Olsztyn Tel. +48 47 7314448 naczelnik.wiir@ol.policja.gov.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. +48 47 7314448 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 pkt.1 Ustawy Prawo Budowlane w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie CPV: 71355000 Dokument nr: SIN-1042/24 Składanie ofert: 13. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć: 1) osobiście w budynku nr 4 Ul. Pstrowskiego 3, pokój nr 208,/* 2) pocztą na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, Wydział Inwestycji i Remontów 10-049 Olsztyn, Ul. Pstrowskiego 3 bud. nr 4 4) pocztą elektroniczną na adres e-mail: naczelnik.wiir@ol.policja.gov.pl I lub tomasz.jablonski@ol.policja.gov.pl do dnia 29.03.2024 roku do godz 1500 Miejsce i termin realizacji: 4. Wymagany termin realizacji: do 31.12. 2024 r. Wymagania: Działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn.zm.) 2. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 3. Wymagania w zakresie aspektów społecznych, środowiskowych, gospodarczych, związanych z innowacyjnością lub zachowaniem poufności informacji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 5. Zapytanie ofertowe zostało/ nie zostało* zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl w zakładce ,,Zamówienia podprogowe". 6. Zapytanie ofertowe można pobrać i uzyskać dodatkowe informacje w Wydziale Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 8. Kryteriami wyboru oferty będą: Cena - 100%. 9. Od wykonawcy wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów (jeżeli dotyczy): Dostarczenie protokołów z wykonanych przeglądów instalacji elektrycznej w obiektach KWP Olsztyn 10. Istotne postanowienia umowy lub warunki realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy): Wynagrodzenie ryczałtowe po zakończeniu i odbiorze prac. 11. Wymagania w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 12. Warunki gwarancji i rękojmi (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 14. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe, które wpłyną po terminie wskazanym w pkt. 13 nie będą rozpatrywane ani zwracane. 15. Zamawiający przewiduje/ nie przewiduje* możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcami spełniającymi warunki do realizacji zamówienia. 16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę lub koszt/ najkorzystniejszy bilans ceny i innych warunków realizacji zamówienia*. 17. Wykonawca może udzielić odpowiedzi na zapytanie ofertowe z wykorzystaniem załączonego formularza ,,Odpowiedź na zapytanie ofertowe" lub sporządzić własną ofertę, która powinna zawierać wszystkie informacje wymagane w zapytaniu ofertowym. 18. Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający poinformuje pisemnie/ faksem/ droga elektroniczną* o wyborze. 19. Zamawiający nie będzie rozpatrywał roszczeń wykonawców względem Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej odpowiedzi na to zapytanie. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru wykonawcy bez podania przyczyn. 21. Inne informacje dla wykonawcy: Praca w obiekcie czynnym co może mieć wpływ na termin realizacji zadania. Kontakt: 7. Osoba do kontaktu: Tomasz Jabłoński, Tel. +48 47 7314448 e-mail: tomasz.jablonski@ol.policja.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024