Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Robót budowlanych wraz z wykonaniem projektów w zakresie przebudowy istniejących...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Robót budowlanych wraz z wykonaniem projektów w zakresie przebudowy istniejących obiektów magazynowo-przemysłowych wraz z zagospodarowaniem budynku socjalno-biurowego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: NANOCHEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Elżbiety i Wilhelma Schonów 3
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
+48 532 798 111, 668 807 718
a.witkowska@amtra.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186650
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 532 798 111, 668
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE 06/03/2024
DOTYCZY: Robót budowlanych wraz z wykonaniem projektów w zakresie przebudowy istniejących obiektów magazynowo-przemysłowych wraz z zagospodarowaniem II piętra budynku socjalno-biurowego zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy Schonów/Chemiczna.
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-0376/20 - "Wdrożenie nowej linii środków czyszczących i dezynfekcyjnych o poszerzonym spektrum działania"

Część 1
zgodnie z tytułem zapytania ofertowego nr 06/03/2024

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w tym polu poniżej podano najważniejsze informacje dot. przedmiotu zapytania - PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU "ZAPYTANIE OFERTOWE" I STANOWI INTEGRALNĄ CZĘŚĆ PRZEDMIOTOWEGO OGŁOSZENIA.
Dotyczy:
Robót budowlanych wraz z wykonaniem projektów w zakresie przebudowy istniejących obiektów magazynowo-przemysłowych wraz z zagospodarowaniem II piętra budynku socjalno-biurowego zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy Schonów/Chemiczna.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano prace projektowe i roboty budowlane w związku z koniecznością dostosowania i przebudowy istniejących obiektów.
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Lokalizacja inwestycji:
Roboty budowalne, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie zakładu Amtra Sp. z o.o. pod adresem 41-200 Sosnowiec Ul. Schonów/Chemiczna w budynku magazynowym H, budynku magazynowym E oraz w budynku zaplecza socjalno-biurowego hali magazynowej L - II piętro budynku.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest I etap prac (bez zmiany sposobu użytkowania obiektów) - zgodnie z zakresem robót budowlanych pozostałych do wykonania oraz etap 1A, który określa dokumentacja projektowa sporządzona przez APP KONSTRUKCJE GRZEGORZ ZAJĄC z siedzibą przy ul Brzozowa 29 w Będzinie (42-500), a także szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa inwestycji:
ETAP I - PRZEBUDOWA budynku magazynowego ,,H" i budynku magazynowego E (bez zmiany funkcji obiektów) oraz budowa parterowego łącznika pomiędzy budynkiem magazynowym ,,H" oraz istniejącą halą ,,E,F" wraz z budową napowietrznego łącznika pomiędzy budynkami ,,H" i budynkiem socjalno-biurowym hali magazynowej ,,L". Zakres prac obejmuje także zagospodarowanie II piętra budynku na biura dla pracowników produkcji.
ETAP 1A - Budowa płyty fundamentowej dla zespołu zbiorników zewnętrznych.
Zamówienie realizowane jest w trybie zaprojektuj i wybuduj.
ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
W każdym przypadku użycia w OPZ norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". W przypadku użycia w OPZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując OPZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne".
W przypadku, gdy w OPZ zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w OPZ etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w OPZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
DOKUMENTACJA TECHNICZNA
Ze względu na objętość oraz w celu ułatwienia kalkulacji i złożenia oferty jest możliwość udostępnienia dokumentacji technicznej i koncepcyjnej. Aby otrzymać dane techniczne, koncepcyjne należy podpisać umowę o zobowiązaniu zachowania poufności wg wzoru z niniejszego zapytania (złącznik nr 2) oraz przekazać podpisaną umowę przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną
w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta. Umowę należy przesłać na adres Zamawiającego a.witkowska@amtra.pl Zamawiający dopuszcza podpis w formie elektronicznej.
W przypadku podpisu w sposób tradycyjny - własnoręcznie, podpisana umowa w 2 egzemplarzach musi zostać przesłana również na adres siedziby Zamawiającego.
W podpisanej Umowie należy podać adres mailowy oraz osobę kontaktową wraz z numerem telefonu do przesłania dokumentacji. Dane techniczne zostaną odesłane zwrotnie na podany adres mailowy w formie załącznika lub w formie linku z dostępem do dokumentacji do 2 dni roboczych od otrzymania podpisanej umowy o zobowiązaniu zachowania poufności. Prośbę o udostepnienie danych technicznych można przesłać najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega, bezterminowo poufność wszelkich informacji, danych i dokumentów, niezależne od nośnika i sposobu, w jaki zostaną przekazane Oferentowi w celu przedłożenia stosownej oferty i/lub Wykonawcy w związku z wykonaniem Przedmiotu Umowy w czasie jej wykonywania i po zakończeniu realizacji. Ich ujawnienie lub udostępnienie osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
WIZJA LOKALNA
Zamawiający wymaga, aby Oferent przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu niniejszego Zapytania ofertowego w celu poznania specyfiki obiektów, miejsca realizacji robót budowlanych, a także zakresu prac, które zostały już wykonane, a także prac pozostałych do wykonania w obiektach H (ELGUM)- zgodnie z projektem i decyzją o pozwoleniu na budowę oraz prac do wykonania w budynku E oraz budynku L (II p.). Część prac budowlanych wykonanych w tych obiektach to m.in. elementy żelbetowe klatki schodowej, ścian, elewacji budynku i dachów budynków. Wykonawca, który złoży ofertę, zobowiązany jest do przejęcia odpowiedzialności z tego tytułu w zakresie rękojmi i gwarancji. Ponadto Zamawiający wskazuje, że na terenie zakładu trwają roboty budowlane związane z budową zakładowej stacji TRAFO wraz liniami kablowymi, a także prace związane z budową sieci wod.-kan. przez gestora sieci. Wykonawca powinien uwzględnić to przy organizacji terenu budowy w taki sposób, aby nie zakłócić robót budowlanych, które aktualnie są realizowane na terenie zakładu.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu uzgodnionym z Zamawiającym w ustalonym terminie do 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji o ustalenie terminu oględzin od Oferenta oraz podpisanej umowy o poufności.

Okres gwarancji
min. 36 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 71248000-8, 71320000-7

Dokument nr: 2024-10985-186650, 06/03/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec
TERMIN REALIZACJI UMOWY
Termin realizacji przedmiotu Zamówienia nie może przekroczyć 31.10.2024, z tym, że Wykonawca zobowiązany jest do zachowania terminów pośrednich zgodnie z opisem w załączonym zapytaniu ofertowym.
Przez zrealizowanie zlecenia Zamawiający rozumie datę podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć - szczegóły we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wszystkie istotne warunki udzielenia zamówienia, ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, WARUNKI ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ WARUNKI EWENTUALNEGO ODSTĄPIENIA OD ZAWARCIA UMOWY zostały określne we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Oferent musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zakresu prac, poprzez posiadanie środków finansowych na rachunkach obrotowych, oszczędnościowych i/lub linii kredytowej w wysokości sumarycznej minimum 7 500 000 zł. Wymagany jest wyciąg z konta lub informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na tym poziomie, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
- Oferent posiada minimalny roczny przychód, w tym minimalne roczne przychody w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości minimum 15 000 000 złotych netto (słownie złotych: piętnaście milionów 00/100 złotych).
- Wymagane jest oświadczenie oferenta oraz załączenie odpowiednich dokumentów.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty oraz załączy odpowiednie dokumenty.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Oferent posiada odpowiednie zaplecze techniczne pozwalające na wykonanie zamówienia.
- Oferent spełnia wymagania odpowiednich norm zarządzania jakością.
- Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
- Oferent na wniosek Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, zapewnia możliwość ewentualnego audytu w celu zweryfikowania informacji podanych w ofercie. W przypadku przeprowadzenia audytu zostanie sporządzony protokół. Jeśli podczas audytu nie zostaną potwierdzone informacje dot. potencjału technicznego z oferty z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę i dokonać ponownego wyboru Oferenta spośród ważnych ofert.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Oferent dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego Zapytania. W tym co najmniej:
? 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, który posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Budowlanej (min. 5 letni staż pracy), który dysponuje doświadczeniem przy realizacji podobnych obiektów. Na potwierdzenie spełnienia takiego warunku Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia wykazu wg wzoru na formularzu ofertowym.
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 podobne inwestycje, w obszarze niniejszego Zapytania, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 złotych netto każda. Na potwierdzenie spełnienia takiego warunku Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia wykazu wykonanych inwestycji (minimum 2) wg wzoru na formularzu ofertowym, zawierającego co najmniej nazwę lub przedmiot zamówienia, podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, termin wykonania, powierzchnię użytkową, wartość brutto wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje, protokoły odbioru lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie zamówienia).
- Wymagane jest oświadczenie oferenta na formularzu oferty oraz załączenie odpowiednich dokumentów.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wraz z wykazem należycie wykonanych inwestycji wg wzoru na formularzu oferty oraz załączy odpowiednie dokumenty.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego Zapytania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie oferenta.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki udziału:
- NIEZALEGANIE W OPŁACANIU PODATKÓW: wymagane jest oświadczenie Oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- NIEZALEGANIE W OPŁACANIU NALEŻNOŚCI ZUS: wymagane jest oświadczenie Oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Przeciwko Wykonawcy nie toczą się żadne postępowania egzekucyjne, ani też nie toczy się postępowanie sądowe lub administracyjne, które może zaowocować wszczęciem takiego postępowania egzekucyjnego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Ponadto z postępowania wykluczy się wykonawcę, który podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- RODO: oświadczenie, o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidziane w art. 13 i/lub art.14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w związku z udziałem w postępowaniu. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Oferent wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego postępowania ofertowego, zgodnie z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony danych osobowych załączoną do niniejszego zapytania ofertowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Z udziału w postępowaniu wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie oferenta na formularzu oferty.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenia wg wzoru na formularzu oferty.
Do udziału w postępowaniu dopuszczone są podmioty, które spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu, które złożyły kompletną, podpisaną ofertę wraz z kompletem załączników w wymaganym terminie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-21
Data ostatniej zmiany
2024-03-21 15:23:27

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto: ocenie podlega cena netto w PLN - max 65 pkt.
wg wzoru:
(najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / cena netto badanej oferty) x 65
Szczegóły kryterium wraz z opisem sposobu przyznawania punktacji znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji (w miesiącach) - max.25 pkt
Gwarancja min. wynosi 36 m-cy.
Punkty przyznawane są wg poniższego:
36 miesięcy - 0 pkt
od 37 miesięcy do 48 miesięcy - 10 pkt
od 49 miesięcy do 59 miesięcy - 15 pkt
od 60 miesięcy - 25 pkt
Uszczegółowienie kryterium w załączonym zapytaniu.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu gwarancyjnego od momentu zgłoszenia - max 10 pkt
Punkty przyznawane są wg poniższego:
do 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia - 10 pkt
od 4-7 dni od daty pisemnego zgłoszenia - 7 pkt
8-14 dni od daty pisemnego zgłoszenia - 0 pkt
Uszczegółowienie kryterium w załączonym zapytaniu.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Witkowska
tel.: +48 532 798 111
e-mail: a.witkowska@amtra.pl
Liliana Cuber
tel.: 668 807 718
e-mail: l.cuber@amtra.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.