Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu stanu technicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu stanu technicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Policealna - Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie
ul. A.A. Kryńskiego 10
21-400 Łuków
powiat: łukowski
tel. 25 798 26 39, tel. 517 473 512, tel.502 871 056
sekretariat@mszlukow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Łuków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 25 798 26 39, t
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szkoła Policealna - Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wykonanie przeglądu stanu technicznego budynków Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie i Internatu, Ul. A. A. Kryńskiego 10 i 12 zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy:
1) Przeglądy roczne zgodnie z art. 62 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) tj. polegające na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), dla budynku szkoły i internatu.
2) Przeglądy 5-letnie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia: kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, dla budynku szkoły i internatu.
3) sporządzenie protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
4) zgłoszenia do właściwego organu (zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Art.62 ust.l pkt 3 - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2020r. poz.l333tj).
5) terminy wykonania przeglądów do 30 maja i do 31 listopada w latach 2024-2026
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Okres gwarancji - nie mniej niż 12 miesięcy.

Dokument nr: SP-MSZ.KG.251.2.2024

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert
1. W siedzibie Zamawiającego:
Sekretariat Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, Ul. A.A. Kryńskiego 10, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nazwa przedmiotu zamówienia" NIE OTWIERAĆ PRZED...
2. Przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: sekretariat@mszlukow.pl
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 10 kwietnia 2024 godz. 10.00

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg. załączonego wzoru formularza ofertowego Załącznik nr 1,
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonanie usługi.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IX. Warunki rozliczenia.
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół z przeprowadzonego przeglądu kontroli stanu technicznego budynków. Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania jest Pani - Monika Jakubowska kierownik gospodarczy e-mail: kierownik_gospodarczy@mszlukow.pl
tel.502 871 056, oraz Pani Agnieszka
Rościńska - kierownik internatu e-mail: internat@mszlukow.pk tel. 517 473 512

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.