Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mietków
ul. Kolejowa 35
55-081 Mietków
powiat: wrocławski
tel.+48 71 316 81 13 , fax. +48 71 316 81 84, tel. 71 360 49 05
urzad@mietkow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mietków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.+48 71 316 81 13
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zadania:

Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Mietków
Nazwa zamówienia: Audyt efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mietków
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Mietków na potrzeby inwestycji pn. ,,Modernizacja opraw oświetlenia dróg w gminie Mietków" współfinansowanej ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja9RP/2023/913/PolskiLad (,,Rozświetlamy Polskę")
2. Audyt winien być wykonany zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2166) oraz rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1220).
3. Audyt ma na celu zbadanie i określenie sposobu realizacji inwestycji ,,Modernizacja opraw oświetlenia dróg w Gminie Mietków" planowanej do zrealizowania na oświetleniu drogowym stanowiącym własność Tauron Nowe Technologie S. A. pl. Powstańców Śląskich 20, 53 - 314 Wrocław. Ilość opraw przewidzianych do modernizacji wynosi 452 szt..
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1 wykonanie inwentaryzacji oświetlenia ulicznego (inwentaryzacja obejmuje ok. 546 szt. opraw w 14 miejscowościach na terenie gminy, ilość punktów poboru energii - 24 szt.) wraz z mapą w formie elektronicznej (pdf). Inwentaryzację należy wykonać z podziałem na punkty poboru energii.
4.2 wykonanie audytu efektywności energetycznej na podstawie inwentaryzacji:
- ustalenie aktualnej klasy oświetleniowej,
- wykonanie analizy energetycznej,
- dobór optymalnych rozwiązań,
- propozycję modernizacji oświetlenia i rozwiązań technologicznych umożliwiających zmniejszenie zużycia energii z zachowaniem warunków określonych w programie ,,Rozświetlamy Polskę", czyli warunku osiągnięcia redukcji mocy opraw o minimum 50% (obecne oprawy posiadają moc 70W).
- analizę proponowanych rozwiązań, efekt ekonomiczny, jakościowy i ekologiczny.
4.3 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla celów przeprowadzenia postępowania przetargowego i wykonania robót modernizacyjnych opraw:
- opisu przedmiotu zamówienia - opis techniczny wymiany opraw oświetleniowych zawierający obliczenia fotometryczne wybranych odcinków dróg z instalacją podlegającą modernizacji potwierdzające zgodność z normą PN-EN 13201, moce i ilości opraw dla poszczególnych klas dróg, specyfikację opraw, wskazanie na mapie lokalizacji opraw z mocami właściwymi dla klasy drogi (oprawy muszą spełniać wymagania: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja9RP/2023/913/PolskiLad ,,Rozświetlamy Polskę" i ,,Minimalnych wymagań technicznych opraw LED" określonych przez TNT S. A. - zał nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego)
- kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru i kosztorysu ofertowego
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- dokumentację projektowo - kosztorysową winna sporządzić osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
5. Dokumentację należy wykonać:
- inwentaryzacja: wersja papierowa - 4 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz., mapa - wersja elektroniczna (pdf) 1 egz.
- audyt: wersja papierowa - 4 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz.
- dokumentacja projektowo-kosztorysowa: Opis techniczny (projekt wykonawczy) i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wersja papierowa po 4 egz., kosztorys inwestorski, przedmiar i kosztorys ofertowy - wersja papierowa po 2 egz., całość opracowania w wersji elektronicznej - 1 egz. (kosztorys ofertowy należy sporządzić w pliku edytowalnym), mapa - w wersji elektronicznej - 1 egz.
6. Wykonawca składa oświadczenie, że opracowania stanowiące przedmiot zamówienia są kompletne i sporządzone prawidłowo, zgodnie przepisami, dla osiągnięcia celu jakiemu one mają służyć.
7. Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszystkie niezbędne materiały i dokumenty (na przykład mapy cyfrowe, mapy wersy papierowej itp.) niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego prawo własności oraz całość autorskich praw majątkowych każdego egzemplarza, jak również w każdej części przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia z chwilą jego przejęcia przez Zamawiającego oraz przeniesie na Zamawiającego prawo zezwalające na wykonywanie zależnych praw autorskich. Wykonawca jest zobowiązany stworzyć opracowania o charakterze indywidualnym, bez wad prawnych, nieobciążone w żaden sposób prawami majątkowymi osób trzecich.
Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do dysponowania opracowaniami w całości, jak również w dających się wyodrębnić częściach oraz prawo do dokonywania bez zgody Wykonawcy wszelkich i opracowań, w szczególności modyfikacji, przeróbek, adaptacji, poprawek oraz aktualizacji. Wykonawca wykonując zamówienie będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2022r., poz. 2509).

Dokument nr: Gk/Zw.271.8.2024

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Gminy Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, pok. nr 15 w dniu 28 marca 2024 r. o godz. 10:30

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 marca 2024 r. do godz. 10.00 (liczy się data i godz. wpływu do Zamawiającego), w następujący sposób
1) drogą tradycyjną w Urzędzie Gminy Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, pok. nr 3 (Sekretariat); w takim przypadku oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zawierającą formułę: ,,Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Mietków - OFERTA",
lub
2) w formie elektronicznej przesyłając ją na adres: urzad@mietkow.pl

Tytuł e-maila powinien być oznaczony: ,,Zapytanie ofertowe:,, Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Mietków - OFERTA". Sama oferta winna być złożona w załączniku do e-mail w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego elektronicznym podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym. Plik (formaty: .pdf, .zip) powinien być zabezpieczony hasłem, które należy podać na e-mail: jerzy.franczyk@mietkow.pl w terminie składania ofert. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania sytemu informatycznego, skutkiem których może być brak wpływu oferty do Zamawiającego lub wpływ po terminie. W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny celem potwierdzenia wpływu oferty.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do 07.06.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: Gk/Zw.271.8.2024
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo Zamówień Publicznych (t. j . Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 cytowanej ustawy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę powinien posiadać zdolność techniczną lub zawodową oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.

1. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie oraz:
wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację minimum 1 usługi audytu efektywności energetycznej oświetlenia drogowego obejmującego minimum 200 szt. opraw oraz załączy dowód potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części VII.

V. WARUNKI WYKLUCZENIA

1. Wykonawca nie może być w żaden sposób powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi czynności związane z wyborem wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
o pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Powiązanie takie stanowi o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania.
2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

VI. ODRZUCENIE OFERTY

Odrzuceniu podlegają oferty:
o których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
o złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
o złożone oferty poprzez wykluczenie wykonawcy z postępowania,
o złożone po wyznaczonym terminie składania ofert.

VII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY:

Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
b) Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3
c) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 4
c) Oświadczenie o braku powiązań wykonawcy z zamawiającym opisanych w części V niniejszego Zapytania ofertowego (zawiera formularz ofertowy)

Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami rejestracji Wykonawcy - czytelny podpis wskazujący imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli identyfikacji można dokonać w inny sposób (czytelnie napisane jest imię i nazwisko np. pieczęć imienna) dopuszczalna jest forma skrócona lub podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym.
Dokumenty złożone w formie kserokopii lub skanu muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem (pisemnie lub opatrzone podpisem elektronicznym) przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub elektronicznie.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, własnoręcznie podpisana (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna) lub podpisana elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy.
2. Dla sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ,,Oferta".
3. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo, z treści którego wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników.
4. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnienia/ uzupełnienia oferty. Nie dotyczy to przypadku, gdy oferent nie wskaże ceny oferty.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

XIII. KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT, WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Jedynym kryterium oceny ofert (o znaczeniu równym 100%) jest cena, tj. cena oferty (brutto).
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
o zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
o nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Oferta z najniższą ceną, Wykonawcy spełniającego wymagane warunki, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

XIV. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3.Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie z wzorem umowy.

XV. PROJEKT UMOWY

Projekt umowy zawarty jest w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.

XVI. INFORMACJA DOTYCZĄCA WYSTAWIANIA FAKTUR

Informujemy, iż Gmina Mietków stosuje wyłącznie mechanizm podzielonej płatności, w związku z powyższym na fakturze należy wskazać numer rachunku bankowego właściwy dla prowadzonej działalności
- umożliwiający płatność tą metodą. Rachunek winien znajdować się w elektronicznym wykazie prowadzonym przez szefa KAS ( tzw. Białej Liście Podatników VAT).
W przypadku, gdy rachunek bankowy Wykonawcy nie spełnia warunków określonych powyżej, opóźnienie w dokonaniu płatności w terminie określonym w fakturze nie stanowi dla Wykonawcy podstawy do żądania od Zamawiającego jakichkolwiek odsetek/odszkodowań lub innych roszczeń z tytułu dokonania nieterminowej płatności.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mietków, ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e- mail: iod@mietkow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu przeprowadzanie postępowania na wykonanie zadania ,,Audyt efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Mietków" prowadzonego w trybie zapytania ofertowego oraz - w przypadku wybranej oferty - w celu realizacji przedmiotu umowy.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ewentualne konsekwencje nie podania danych to nie rozpatrzenie oferty w ww. postępowaniu lub nie zawarcie umowy.
5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; prawo do sprostowania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą poddawane profilowaniu.

Kontakt:
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Jerzy Franczyk tel. 71 360 49 05, e-mail: jerzy.franczyk@mietkow.pl , w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.