Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa sprzątania siedziby

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania siedziby

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Al. Józefa Piłsudskiego 38
35-001 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel.: (17) 785 00 44, fax: (17) 852 11 09, 538 896 624, tel. 600 261 546
zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: (17) 785 00 44
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe

Usługa sprzątania siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotowe zamówienie dotyczy usługi sprzątania siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie zlokalizowanej przy Al. Piłsudskiego 38, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o fakturę/rachunek wystawioną/wystawiony przez Wykonawcę każdorazowo co miesiąc.
4. Wymieniona w ust. 3 faktura/rachunek będzie podstawą do uregulowania należności w terminie 21 dni od daty jej wystawienia.

CPV: 90910000-9

Dokument nr: WOA.261.34.2024.LB.2

Składanie ofert:
VI. Termin i sposób składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami:
1) pełnomocnictwem do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2) dokumentami potwierdzającymi wykonanie usług, o których mowa w części IV ust. 1 pkt 2

w terminie do dnia 28 marca 2024 roku w formie:

pisemnej (listownie lub osobiście) na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 38 lub
faksem na numer: 178521109 lub
skanu przesłanego na e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej e-mailem na adres: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej na adres e- PUAP Urzędu: /rdos-rzeszow/skrytka.
(liczy się moment wpływu oferty do RDOŚ w Rzeszowie).

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: umowa na okres 12 miesięcy z okresem obowiązywania od dnia 1 maja 2024 r.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

1) dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
tj. dysponuje 2 osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie zawodowe w sprzątaniu pomieszczeń biurowych. W załączniku nr 2 - Formularz oferty Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednią ilością osób skierowanych do realizacji zamówienia.

Zamawiający zastrzega, aby osoby świadczące pracę w budynku RDOŚ w Rzeszowie były zatrudnione na umowę o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy).

Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą świadczyć pracę w budynku RDOŚ w Rzeszowie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich doświadczenie oraz przedłoży odpowiednio zanonimizowane umowy o pracę ww. osób. Jeżeli przedstawione umowy będą zawarte na okres krótszy niż 12 miesięcy, Wykonawca każdorazowo przed zakończeniem każdej z umów będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu kolejnych umów potwierdzających spełnianie ww. wymagań.

2) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca zrealizował przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. sprzątanie pomieszczeń biurowych, przy czym łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosiła minimum 1 500m2, a umowa realizowana była przez minimum rok.

Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunku np. referencje, poświadczenia, protokoły odbioru bez zastrzeżeń.
2. Odbycia wizji lokalnej w budynku RDOŚ w Rzeszowie przy Al. Józefa Piłsudskiego 38 przez przedstawicieli Wykonawcy w celu prawidłowego oszacowania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę muszą odbyć wizję lokalną.
Na wizję lokalną należy umówić się z zarządcą budynku Panem Tadeuszem Rzeszutkiem tel. 600 261 546 a później potwierdzić ten fakt przesyłając wiadomość o ustalonym terminie na adres e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl. W Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wykonawca wskaże datę, w której był obecny na wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej i nie wpisaniu jej daty Formularzu oferty, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie części VIII ust. 10 pkt 1.
2. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy
na Ofercie.
3. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
5. Wykonawca nie może wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania.
VIII. Pozostałe postanowienia:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2. Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania zostanie przekazana Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe oraz Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego oraz zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego lub warunków postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe oraz Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w terminie przez siebie wskazanym.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w cz. VI ust. 1 pkt 1-2 zapytania ofertowego lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Nieuzupełnienie dokumentu/dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w przypadkach określonych w ust. 5 i 6 powoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. W przypadku gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
10. Zamawiający odrzuca ofertę bez wzywania do jej uzupełnienia w przypadku:
1) gdy treść Oferty nie odpowiada innym wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego,
2) złożenia Oferty po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
3) gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę,
4) braku podpisu na ofercie Wykonawcy lub osoby uprawnionej.
11. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy:
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia publicznego i nie jest uzasadnione lub możliwe zwiększanie tej kwoty,
2) nie złożono żadnej oferty lub oferty niepodlegającej odrzuceniu,
3) wystąpią okoliczności, których nie dało się przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania,
4) postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
15. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą", z niniejszego postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej "rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6 z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
16. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 15.
17. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 15, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

IX. Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca zapozna się z Polityką środowiskową dostępną na stronie internetowej RDOŚ w Rzeszowie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow/system-ekozarzadzania-i-audytu-emas i zobowiąże się postępować zgodnie z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska.
2. Wszystkie pisma związane z postępowaniem w tym wyniki postępowania, wezwania do wyjaśnień, wezwania do uzupełnień zostaną przekazane na adresy e-mail podane przez Wykonawców w złożonych ofertach.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Wykonawca zapozna się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
2. Termin wykonania zamówienia: od 1 maja 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.
3. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o fakturę/rachunek wystawioną/wystawiony przez Wykonawcę każdorazowo co miesiąc.
4. Wymieniona w ust. 3 faktura/rachunek będzie podstawą do uregulowania należności w terminie 21 dni od daty jej wystawienia.
5. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania.
V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i opisem sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Przyjęte kryteria oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert: Cena - 100%.

Kontakt:
VII. Wskazanie osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami:

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: w razie wątpliwości i pytań Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcą:
w zakresie procedury: Pani Beata Knutel, tel. 17 785 00 44 wew. 221 lub 538 896 624,
e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Pan Tadeusz Rzeszutek - tel. 600 261 546.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.