Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorsko-restauratorskie przy ołtarzach w kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorsko-restauratorskie przy ołtarzach w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie Lubelskim
ul. Króla Zygmunta 1
21-110 Ostrów Lubelski
powiat: lubartowski
tel. 508446560
prkostrow@int.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ostrów Lubelski
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 508446560
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Prace konserwatorsko-restauratorskie przy ołtarzach w kościele p.w.
Niepokalanego Poczęcia N.M.P. w Ostrowie Lubelskim.
2.2. Rodzaj zamówienia: prace konserwatorsko-restauratorskie.
2.3. Informacje ogólne: Niniejsze postępowanie zakupowe ogłasza się na podstawie
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Program kierowany jest
bezpośrednio do jednostek samorządu terytorialnego (Gminy, Powiaty), a za ich
pośrednictwem następnie do innych podmiotów zobowiązanych do opieki nad
zabytkami. Dofinansowanie przyznawane jest na realizację zadań inwestycyjnych
związanych z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami. Może być przeznaczone
na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane. Gmina Ostrów
Lubelski, będąca wnioskodawcą programu otrzymała ,,wstępne promesy"
udzielenia dofinansowania z programu dla beneficjentów ubiegających się o
otrzymanie dotacji. Beneficjentem programu została Parafia Rzymskokatolicka pw.
Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie Lubelskim.
Rozdział 3
FINANSOWANIE
Projekt uzyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Podmiotem udzielającym
dofinansowania w formie dotacji jest Gmina Ostrów Lubelski.
Rozdział 4
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorsko-restauratorskie przy
ołtarzach: głównym oraz 2 bocznych w kościele w Ostrowie Lubelskim. Celem prac
jest zapobieżenie dalszej destrukcji obiektu oraz przywrócenie pierwotnej
kolorystyki. Ołtarze wraz z kościołem wpisane są do rejestru zabytków, decyzja
WKZ w Lublinie z dn. 30.11.1966r., znak: KL.V-7/162/66, nr rej. A/118 oraz nr
B/344, znak: KL.IV.5334/8/81 z dn. 30.10.1981r.
Prace należy wykonać według przedłożonych opracowań:
o Program prac konserwatorsko-restauratorskich przy ołtarzu bocznym (św.
Józefa) z kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie Lubelskim;
o Program prac konserwatorsko-restauratorskich przy ołtarzu bocznym
(Miłosierdzia Bożego) z kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w
Ostrowie Lubelskim;
o Program prac konserwatorsko-restauratorskich przy
obrazach
znajdujących się w ołtarzu głównym (Matki Boskiej z Dzieciątkiem, Matki
Boskiej i św. Dominika oraz św. Wawrzyńca) oraz obrazów znajdujących się
w ołtarzach bocznych (św. Józefa, św. Marii Magdaleny i św. Katarzyny
Aleksandryjskiej) z kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w ostrowie
lubelskim;
o Program prac konserwatorsko-restauratorskich przy ołtarzu głównym
z kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie Lubelskim.
o Program prac konserwatorsko-restauratorskich przy ołtarzu bocznym
(Miłosierdzia Bożego) z kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w
Ostrowie Lubelskim;
o Decyzja
(znak:
IR.5144.4.2.2023)
Lubelskiego
Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków z dnia 27.10.2023r.
o Decyzja
(znak:
IR.5144.4.1.2023)
Lubelskiego
Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków z dnia 15.02.2023r.
4.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym,
b) prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu bocznym,
c) prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu bocznym,
d) prace konserwatorskie i restauratorskie przy obrazach znajdujących się w
ołtarzach głównych oraz bocznych,
e)Wykonanie tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w
ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi
zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie
określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące
zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych (Dz. U. poz. 953, 2506, 1471).
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z pozwoleniami Lubelskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości,
przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu
zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do Zapytania
ofertowego stanowiący opis zakresu prac będących przedmiotem zamówienia
składa się z:
1) Program konserwacji,
2) Program prac konserwatorsko-restauratorskich,
3) Decyzje Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
4) Szacunkowe wymiary wyposażenia ołtarzy.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie
miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać
się na zakresie wskazanym w programach prac.
Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub
równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są
podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub
urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych
podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie
negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji
projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne
będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez
niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

CPV: 45453000-7, 50800000-3, 92521200-1, 92521220-7

Składanie ofert:
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11 należy złożyć:
a) za pośrednictwem adresu email Zamawiającego: prkostrow@int.pl.
b) w siedzibie Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie
Lubelskim, Ul. Króla Zygmunta 1, 21-110 Ostrów Lubelski.
10.2 W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego
do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia
30 października 2025 roku.

Wymagania:
1.3. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą treścią Zapytania
ofertowego i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
Rozdział 2
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
2.1. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
6.1.1. posiadają odpowiednie doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej jedną robotę obejmującą konserwację ołtarza (w tym:
konserwację rzeźb polichromowych i złoconych o wartości co najmniej
250 000,00 zł brutto (dla robót rozliczanych w walutach innych niż PLN
równowartość co najmniej 250 000,00 zł wg średniego kursu NBP dla tej
waluty na dzień publikacji zapytania ofertowego);
- konserwację co najmniej jednego obrazu o wartości co najmniej
50 000,00 zł brutto.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych prac konserwatorskich
wraz z dowodami określającymi czy te prace zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego
Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
6.1.2. dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia:
a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika prac
konserwatorskich):
- posiadającą wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz.
710 ze zm.),
- posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika
prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony
od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi
w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
- która, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert
kierowała (była kierownikiem prac konserwatorskich) co najmniej jednym
zamówieniem, które dotyczyło prac konserwatorskich w zabytkowym
obiekcie wpisanym do rejestru zabytków obejmujących swoim zakresem
konserwację ołtarza głównego o wartości zamówienia co najmniej 250
000,00 PLN brutto (dla zamówień rozlicznych w walutach innych niż PLN
równowartość co najmniej 250 000,00 PLN wg średniego kursu NBP dla tej
waluty na dzień publikacji Zapytania ofertowego);
b) min. jedną osobą będącą konserwatorem dzieł sztuki posiadającą dyplom
ukończenia studiów wyższych ze specjalizacją w konserwacji malarstwa;
c) min. jedną osobą będącą konserwatorem dzieł sztuki posiadającą dyplom
ukończenia studiów wyższych ze specjalizacją w konserwacji rzeźby
polichromowej.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie pracami
konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego.
6.2. Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane
art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 835 z późn.
zm.).
6.3. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 6.2
podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo
wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18
maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na
Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L
134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w
odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str.
6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego .;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem
Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1,
z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014
r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań odważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo
wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
6.4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 6.3 następuje na okres trwania ww.
okoliczności.
6.5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych
w pkt 6.3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U.
2022 r., poz. 835 z późn. zm.) Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego.
6.6. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
4) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
6.7. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec Wykonawcy, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
6.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
6.9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na
zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie
składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
6.11. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają prace konserwatorskie
do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.13. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy,
o którym mowa w pkt 6.14 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.11 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczy, a także zbada,
czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem Wykonawcy.
6.12 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda,
aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten
podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia
warunki udziału w postępowaniu.
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w
są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
postępowaniu
a) wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty - wg wzoru
stanowiącego (Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego) - w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 6.1.1 Zapytania ofertowego,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru
stanowiącego (Załącznik Nr 5 Zapytania ofertowego) - w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 6.1.2 Zapytania ofertowego,
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę
(Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te
odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału warunków
udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
7.2. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz
z ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 835 z późn. zm.)
- wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego)
- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
ww.
dokumenty
składane

przez
każdego
z Wykonawców.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te
składane są przez Wykonawcę i podmiot, na zasoby którego powołuje się
Wykonawca.
7.3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 i 7.2 lub
innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą
wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
7.5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1.
9.2.
9.3.
9.4.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu
muszą być parafowane przez Wykonawcę.
9.5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9.6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub
Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty.
9.7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy
dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku
innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
9.9. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno
ponumerowane.
9.10. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana
lub parafowana przez Wykonawcę.
9.11. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego)
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania
ofertowego.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
(jeżeli dotyczy);
9.12. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11
można złożyć:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego:
prkostrow@int.pl. Ofertę i inne dokumenty za pośrednictwem adresu email
Zamawiającego należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego
własnoręczny podpis lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
lub
b) umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób
uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia
zabezpieczeń
przed
upływem
terminu
otwarcia
ofert.
Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy
umieścić następujące oznaczenia:
Oferta na
prace konserwatorsko-restauratorskie przy ołtarzach w kościele p.w.
Niepokalanego Poczęcia N.M.P. w Ostrowie Lubelskim.
9.13. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania
niezgodnie z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert za pośrednictwem
bazy konkurencyjności będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje
zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji,
gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana
i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest
to ofert złożona w postępowaniu).
9.14. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić
zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W przypadku składania oferty
w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego oświadczenia o wprowadzonych
zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na
piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno
zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub
,,WYCOFANIE".
9.15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem
terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 9.16 Zamawiający przed
upływem terminu związania ofertą, zwróci się jednokrotnie do wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego
okres, nie dłuższy niż 30 dni.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w dokumentach zamówienia.
Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do
wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na
wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 9.19 Zamawiający zwraca się
o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
Ofertę i inne dokumenty za pośrednictwem poczty email Zamawiającego
należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis
lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.3 Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 10.1, a nie data jej wysłania.
Rozdział 11
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca
określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny
brutto za wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty
Wykonawca wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
11.2. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko
Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz
materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy.
Ryzyko zmiany stawki podatku VAT obciąża Wykonawcę.
11.3. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje
kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w Projekcie
umowy, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia
wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem
do użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
11.4. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto,
jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
11.5. W Formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę brutto, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia
9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz.
1830) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r.,
Nr 84, poz. 386 ze zm.), za którą podejmuje się zrealizować przedmiot
zamówienia.
11.6. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy (Załącznik Nr 2 do
Zapytanie ofertowego).
BADANIE OFERT
12.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12.2. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego,
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów,
dotyczących wyliczenia ceny, szczególności w zakresie:
? zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
? wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków
dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
? oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez
Wykonawcę;
? zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta
do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za
pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) lub przepisów odrębnych właściwych dla
spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
? zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej;
? zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego,
obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
? zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
? wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części
zamówienia podwykonawcy.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa
na Wykonawcy.
12.3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
? niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
13.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone przez Zamawiającego.
13.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
Lp.Kryterium
1Oferowana cena (C)
Znaczenie
procentowe
kryterium
100%
Maksymalna liczba
punktów, jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
100%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
13.3. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
PN
PC = ------- x 100 pkt
PB
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe
oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny
odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony
do dwóch miejsc po przecinku.
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu określonych w Rozdziale 6 Zapytania ofertowego.
14.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego,
z zastrzeżeniem pkt. 12.3 Zapytania ofertowego,
c) nie
będzie
spełniania
wymogów
brzegowych
umożliwiających
dofinansowanie realizacji projektu określonych w dokumentach
programowych,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
e) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
g) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
h) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 12.3. lit c) Zapytania
ofertowego,
i) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt. 9.17 Zapytania
ofertowego, na przedłużenie terminu związania ofertą,
j) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes
bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można
zagwarantować w inny sposób,
k) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
14.3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty,
jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
14.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
uzupełnień i wyjaśnień dokumentów potwierdzających warunki udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (jednokrotnie). Może również
poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
14.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
14.6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby
punktów, decyduje niższa cena.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni
o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany
w ofercie (a w przypadku jego braku na adres pocztowy). Informacja
o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej
https://www.ostrowlubelski.pl/index.php?option=com_content&view=category
&id=118&Itemid=367&lang=pl
14.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
? jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione
? cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej
oferty,
? postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną;
? wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania
ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
15.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub w inny
zaakceptowany przez Zamawiającego sposób. O terminie i godzinie podpisania
umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty
elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
15.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez
Wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym
terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także nie
odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania
jej w trybie korespondencyjnym.
15.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać
wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
Nie dotyczy.
POSTANOWIENIA UMOWY
17.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym (Załącznik Nr 2
do Zapytania ofertowego).
17.2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie
zawarta umowa, o której mowa w pkt. 17.1.
17.3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy
na warunkach szczegółowo określonych w § 15 Projektu umowy.
17.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji
wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności
nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania
ofertowego.
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
18.1. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu. Treść
zapytań
i
odpowiedzi
zostanie
umieszczona
na
stronie
https://www.ostrowlubelski.pl/index.php?option=com_content&view=category
&id=118&Itemid=367&lang=pl
18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści
Zaproszenia do składania ofert, przed upływem terminu na składanie ofert.
Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zaproszenia do
składania ofert zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
18.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert, przekazując treść zapytań wraz z
wyjaśnieniami wykonawcom, którym przekazał Zapytanie Ofertowe, bez
ujawniania źródła zapytania oraz zamieści taką informację w miejscach
publikacji zapytania, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
Zaproszenia do składania ofert wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4
dni przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie
wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 18.3, zamawiający nie ma obowiązku
udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 18.3 nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania
ofert.
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść
Zaproszenia do składania ofert. Zmianę Zaproszenia do składania ofert
zamawiający zamieści w miejscach publikacji zapytania.
Jeżeli w wyniku zmiany treści Zaproszenia do składania ofert jest niezbędny
dodatkowy czas na wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży
termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano
Zapytania Ofertowe oraz zamieści taką informację w miejscach publikacji
zapytania.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zaproszenia do składania ofert a
treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść
informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział 19
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY
UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
19.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2020
r., poz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz.
344 z późn. zm.).
19.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego
potwierdzenia faktu ich otrzymania.
19.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez
Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez
Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona
w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
19.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Ostrowie
Lubelskim, ul. Króla Zygmunta 1, 21-110 Ostrów Lubelski.
Adres poczty elektronicznej: prkostrow@int.pl.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

Uwagi:
1.2. Słownik.
Użyte w niniejszym Zapytaniu ofertowym (oraz w załącznikach) terminy mają
następujące znaczenie:
1) ,,zamówienie" - zamówienie, którego przedmiot został opisany
w Rozdziale 4 niniejszego Zapytania ofertowego,
2) ,,postępowanie" - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego
dotyczy niniejsze Zapytanie ofertowe,
3) ,,Zamawiający/Beneficjent" - Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego
Poczęcia NMP w Ostrowie Lubelskim,
4) ,,Wykonawca" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo
jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ubiega się o
udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie
zamówienia publicznego,

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ks. Stanisław
Kluska, 508446560.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.