Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo-budowlane polegające na wykonaniu elewacji ścian Kościoła wraz z bramą...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo-budowlane polegające na wykonaniu elewacji ścian Kościoła wraz z bramą kościelną

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Jana Chrzciciela w Chichach
Bobrzany 88
67-320 Małomice
powiat: żagański
Tel. 887592089
jozefchuchra@wp.p
Województwo: lubuskie
Miasto: Małomice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 887592089
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dofinasowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/3220/Ploski Lad

Wykonanie ROBÓT BUDOWALNYCH ;
Prace remontowo-budowlane polegające na wykonaniu elewacji ścian Kościoła wraz z bramą kościelną Gotyckiego Kościoła w CHICHACH
1. Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych

2. Inwestor:
Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. św. Jana Chrzciciela
w Bobrzanach nr 88;
67-320 Małomice
3. Program użytkowy:
Remont elewacji i wnętrz w kościele parafialnym p.w św. Jana Chrzciciela w Chichach
(gm. Małomice) wraz z budynkiem bramnym
4. Charakterystyka ogólna
Kościół zlokalizowany jest w centralnej części wioski Chichy, przy jej głównej drodze biegnącej z Małomic do Witkowa i Siecieborzyc.
Wczesnogotycki obiekt pochodzi z drugiej połowy XIII wieku.
Kościół rozbudowano w 1614 (o kaplicę), a odnowiono w 1710.
W drugiej połowie XVIII wieku przebudowano w obiekcie okna, a w drugiej połowie XIX wieku ściany szczytowe.
Jednonawowy korpus kościoła jest murowany z kamienia polnego, pozostałe jego człony są w konstrukcji mieszanej z kamienia i cegły na zaprawie wapienno - piaskowej. Prezbiterium w kościele jest prostokątne, dobudowane są: dwie kaplice oraz zakrystia.
Do nawy od strony zachodniej przybudowana jest prostokątna wieża. Poszczególne człony budowli są zróżnicowane pod względem wysokości i kubatury i stanowią zestawienie prostopadłościennych brył z dominantą w postaci wysokiej wieży.
Korpus nawy głównej wraz z prezbiterium i kaplicami są przykryte wysokimi dwuspadowymi
dachami o konstrukcji drewnianej, pokrytymi dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę.
Wieża kościoła zwieńczona jest wysokim ośmiobocznym hełmem, pokrytym blachą miedzianą z iglicą, zakończoną gałką i krzyżem.
We wnętrzu zachowane są dwa gotyckie tryptyki oraz kilka nagrobków z epoki renesansu.
Kościół jest wpisany do gminnego rejestru zabytków pod nr rej. 225
5. Stan zachowania i przyczyny zniszczeń:
Ogólny stan zachowania nawarstwień malarskich i tynkarskich we wnętrzu kościoła należy uznać za dobry.
Adhezja i kohezja zarówno tynków, jak i malatur jest na ogół prawidłowa, poza nielicznymi miejscami, gdzie zarejestrowano odspojenia i spęcherzenia, a także drobne złuszczenia warstw malarskich.
W przypadku odcinka dolnej partii południowej ściany nawy zlokalizowanej pod emporą chóru muzycznego, ścian północnej i południowej kruchty podwieżowej oraz południowego odcinka wschodniej ściany kaplicy - oratorium, widoczne są obszary o widocznym zasoleniu oraz zawilgoceniu, czego skutkiem jest erozja tynków i powłok malarskich. Wschodni fragment sklepienia kaplicy-oratorium oraz północno-zachodnia część sklepienia zakrystii
wykazuje zniszczenia w postaci wymyć, przebarwień, erozji oraz korozji biologicznej, spowodowanych przeciekami wód opadowych będących skutkiem nieszczelności pokrycia dachów. Ponadto zaobserwowano nieliczne pionowe spękania konstrukcyjne murów obwodowych nawy i prezbiterium, a także poważne uszkodzenia i deformacje w obrębie sklepienia zakrystii. W przypadku elewacji kościoła widoczne są silne zniszczenia tynków, które według przeprowadzonych badań stratygraficznych są w większości wtórnymi tynkami cementowymi i cementowo-wapiennymi narzuconymi w okresie powojennym. Widoczne są liczne ubytki, odspojenia oraz rozwarstwienia tynków, zaś miejscami, także silna erozja i degradacja spoin oraz partii ceglanych murów kapitalnych.
Według zaleceń konserwatorskich należy w całości usunąć wtórne tynki stanowiące dodatkowe źródło zasolenia i zawilgocenia ścian, a także będące niewłaściwą pod względem historycznym aranżacją. Usunięcie wtórnych tynków jest konieczne dla prawidłowej oceny stanu zachowania murów obwodowych kościoła i wykonania na tej podstawie rzetelnego programu właściwych prac remontowych i rewaloryzacyjnych świątyni, a także określenia obszarów występowania i stanu zachowania reliktów historycznych wypraw tynkarskich.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Program prac remontowych
1. Elewacje
1. Usunięcie betonowych opasek okalających kościół w partii przycokołowej, zaś po stronie
zachodniej, przy wieży - wycięcie betonowej wylewki w taki sposób, aby utworzyć pas
wolny od betonu przy styku z murami obwodowymi.
Wskazanym byłoby usunięcie całości betonu w obrębie zachodniej ściany wieży i wprowadzenie
w to miejsce bruku z kamieni polnych lub kostki granitowej o zróżnicowanej kolorystyce,
ułożonych na przepuszczalnych warstwach żwirowo-piaskowych.
W przypadku pozostałych miejsc, po usunięciu cementowej opaski, należy w jej miejsce
wprowadzić warstwę przepuszczalną ze żwiru i piasku, a całość zadarnić.
2. Rozstawienie stalowych rusztowań budowlanych.
3. Zabezpieczenie okien oraz drzwi styropianem i folią.
4. Całkowite usunięcie wtórnych tynków - osłabionych, odspojonych i zdezintegrowanych,
obciążonych solami oraz stale zawilgoconych, wykazujących silną degradację
i daleko posuniętą erozję.
5. Uprzątnięcie i wywiezienie gruzu z terenu dawnego przykościelnego cmentarza.
6. Mechaniczne odczyszczenie dolnych partii ścian pokrytych izolacją bitumiczną, poprzez
zeszczotkowanie lub/i piaskowanie odpowiednio dobranym ścierniwem.
7. Mechaniczne usunięcie wtórnego spoinowania, a także usunięcie osłabionych, odspojonych
i zdezintegrowanych partii spoin wapienno-piaskowych, obciążonych solami oraz stale zawilgoconych. Fugi należy usunąć na głębokość ok. 2-3 cm.
Przed oraz w trakcie rozfugowywania należy przeprowadzić rozpoznanie na obecność
zachowania oryginalnych formowanych spoin.
8. Wykucie silnie zniszczonych cegieł (w całości lub przynajmniej do połowy ich grubości).
9. Oczyszczenie murów należy wykonać wodą pod ciśnieniem lub poprzez hydropiaskowanie (w przypadku piaskowania z wyłączeniem partii wykonanych z oryginalnej cegły gotyckiej). Zastosowanie metody strumieniowo-ściernej należy poprzedzić wykonując wcześniej próby z użyciem różnorakich kruszyw (np.: piasku szklarskiego, karborundu, kulek szklanych itp.) o zróżnicowanej gradacji uziarnienia.
Alternatywnie oczyszczanie lica murów można przeprowadzić przy pomocy ablacji laserem.
Ewentualne zabrudzenia i pozostałości zapraw cementowych i wapiennych można usunąć preparatami na bazie słabych kwasów.
10. Miejsca porażone biologicznie należy zdezynfekować preparatem biobójczym

11. Cegły oraz ewentualne oryginalne fugowanie, których stan zachowania wskazuje na dezintegrację i znaczną erozję substancji zabytkowej, przed podjęciem jakichkolwiek prac należy wzmocnić preparatami na bazie estrów kwasu krzemowego (np. KSE 100, 300, lub 500 firmy Remmers, Keim Silex OH lub równoważne), poprzez nasączanie oraz iniekcje.
12. W miejscach ubytków murów spowodowanych znaczną erozją cegieł, należy wmurować na zaprawę wapienno-piaskową (1:3) oczyszczoną i odsoloną cegłę rozbiórkową lub nową ceramiczną cegłę pełną dobraną pod względem gabarytu, formy, faktury i koloru do zastanego oryginalnego budulca.
W przypadku ubytków w murze kamiennym, należy analogicznie wmurować naturalny kamień polny.
Drobne ubytki lica ceglanego należy uzupełnić przy użyciu kitów do cegły na bazie zapraw mineralnych renomowanych producentów (np. Tubag NSR 0,4 Natur, Sandstein Und Restauriermörtel lub Funcosil Restaurierörtel - Remmers lub równoważny) z ewentualnym zastosowaniem zbrojenia z niekorodującego drutu aluminiowego wklejanego na klej bazujący na żywicach epoksydowych. Uzupełnienia ubytków cegły oraz spoinowania należy laserunkowo scalić kolorystycznie farbą krzemianową (np. Keim Restauro Lasur z Keim Restauro Fixativ lub równoważną).
13. Uzupełnienie spoinowania należy wykonać analogicznie do zastanego oryginału, zarówno pod względem formy, faktury, uziarnienia jak i kolorystyki.
Spoinowanie należy wykonać dedykowanymi do obiektów zabytkowych zaprawami mineralnymi na bazie wapna dołowanego lub trasowego z ewentualnym niewielkim dodatkiem białego cementu portlandzkiego [np. Keim Restauro - Fuge;Remmers Fugenmörtel TK (zaprawa trasowo-wapienna do spoinowani murów ceglanych i z kamienia naturalnego) lub równoważnych (np. Tubag Trass- Kalk-Fugensanier-Mörtel)], w razie konieczności modyfikowanymi poprzez dodanie odpowiedniego kruszywa (płukany piasek rzeczny, żwirek).
14. W zależności od decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, elewacje kościołapozostawione będą częściowo lub w całości nieotynkowane, lub też otynkowane cienkowarstwowym tynkiem wapiennym lub renowacyjnym, względnie przemalowane bezpośrednio szczepną farbą egalizująco-szlamującą (np.Contact Plus firmy Keim lub równoważną), a następnie wykończeniową farbą zolowo-krzemianową (np. Keim Soldalit lub równoważną) lub farbą wapienną (np.Keim Romanit lub równoważną). Ostateczna kolorystyka ustalona zostanie komisyjnie po wykonaniu prób kolorystycznych.
15. W miejsca betonowych parapetów podokiennych, proponuje się wprowadzenie zapraw szlamujących lub starej dachówki.
Także pulpitowe spływy narożnych skarp przyporowych wieży, obecnie pokryte dachówką karpiówką, należy rozebrać, usunąć cementowe zaprawy i wprowadzić w ich miejsce zaprawę na bazie wapna lub trasu oaz ponownie ułożyć dachówkę rozbiórkową.

2. Budynek bramny.

1. Rozstawienie stalowych rusztowań budowlanych.
2. Zabezpieczenie drzwi folią.
3. Całkowite usunięcie wtórnych tynków cementowo-wapiennych.
4. Uprzątnięcie i wywiezienie gruzu.
5. Mechaniczne usunięcie wtórnego spoinowania, a także usunięcie osłabionych, odspojonych i zdezintegrowanych partii spoin wapienno-piaskowych, obciążonych solami oraz zawilgoconych. Fugi należy usunąć na głębokość ok. 2-3 cm.
Przed oraz w trakcie rozfugowywania należy przeprowadzić rozpoznanie na obecność
zachowania oryginalnych formowanych spoin.
6. Wykucie silnie zniszczonych cegieł (w całości lub przynajmniej do połowy ich grubości).
7. Oczyszczenie murów należy wykonać wodą pod ciśnieniem lub poprzez hydropiaskowanie (w przypadku piaskowania z wyłączeniem partii wykonanych
z oryginalnej cegły gotyckiej).
Zastosowanie metody strumieniowo-ściernej (np. Rotec, La Gommage, Tezana) należy poprzedzić wykonując wcześniej próby z użyciem różnorakich
kruszyw (np.: piasku szklarskieg karborundu, kulek szklanych itp.) o zróżnicowanej gradacji uziarnienia.
Alternatywnie oczyszczanie lica murów można przeprowadzić przy pomocy ablacji laserem.
Ewentualne zabrudzenia i pozostałości zapraw cementowych i wapiennych można usunąć preparatami na bazie słabych kwasów.
8. Miejsca porażone biologicznie należy zdezynfekować preparatem biobójczym (np. Glonosan firmy Remmers, Lichenicida 246 (1%) firmy Bresciani Preventol R 80 (1-2%) lub równoważnymi).

9. Cegły oraz ewentualne oryginalne fugowanie, których stan zachowania wskazuje na dezintegrację i znaczną erozję substancji zabytkowej, przed podjęciem jakichkolwiek prac należy wzmocnić preparatami na bazie estrów kwasu krzemowego (np. KSE 100, 300, lub 500 firmy Remmers, Keim Silex OH lub równoważne), poprzez nasączanie oraz iniekcje.
10. W miejscach ubytków murów spowodowanych znaczną erozją cegieł, należy wmurować na zaprawę wapienno-piaskową (1:3) oczyszczoną i odsoloną cegłę rozbiórkową lub nową ceramiczną cegłę pełną dobraną pod względem gabarytu, formy, faktury i koloru do zastanego oryginalnego budulca.
W przypadku ubytków w murze kamiennym, należy analogicznie wmurować naturalny kamień polny.
Drobne ubytki lica ceglanego należy uzupełnić przy użyciu kitów do cegły na bazie zapraw mineralnych renomowanych producentów (np. Tubag NSR 0,4 Natur, Sandstein Und Restauriermörtel lub Funcosil Restaurierörtel - Remmers lub równoważny) z ewentualnym zastosowaniem zbrojenia z niekorodującego drutu aluminiowego wklejanego na klej bazujący nażywicach epoksydowych.Uzupełnienia ubytków cegły oraz spoinowania należy laserunkowo scalić kolorystycznie farbą krzemianową (np. Keim Restauro Lasur z Keim Restauro Fixativ lub równoważną).
11. Uzupełnienie spoinowania należy wykonać analogicznie do zastanego oryginału, zarówno pod względem formy, faktury, uziarnienia jak i kolorystyki.
Spoinowanie należy wykonać dedykowanymi do obiektów zabytkowych zaprawami mineralnymi na bazie wapna dołowanego lub trasowego z ewentualnym niewielkim dodatkiem białego cementu portlandzkiego [np. Keim Restauro - Fuge;Remmers Fugenmörtel TK (zaprawa trasowo-wapienna do spoinowani murów ceglanych i z kamienia naturalnego) lub równoważnych (np. Tubag Trass Kalk-Fugensanier-Mörtel)], w razie konieczności modyfikowanymi poprzez dodanie odpowiedniego kruszywa (płukany piasek rzeczny, żwirek).
12. W zależności od decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, elewacje oraz wewnętrzne ściany budynku bramnego pozostawione będą częściowo lub w całości nieotynkowane, lub też otynkowane cienkowarstwowym tynkiem wapiennym lub renowacyjnym, względnie przemalowane bezpośrednio szczepną farbą egalizująco-szlamującą (np.Contact Plus firmy Keim lub równoważną), a następnie wykończeniową farbą zolowo-krzemianową (np. Keim Soldalit lub równoważną) lub farbą wapienną (np.Keim Romanit lub równoważną). Otateczna kolorystyka ustalona zostanie komisyjnie po wykonaniu prób kolorystycznych.
1. Deski szalujące ściany szczytowe należy oczyścić mechanicznie. Uszkodzone egzemplarze wymienić na nowe o analogicznym przekroju i rozmiarze. Jako wykończenie zastosować olejowanie lub malowanie. Ostateczna forma wykończenia ustalona zostanie komisyjnie przy udziale przedstawicieli WUOZ w Zielonej Górze.
2. Należy rozebrać strop z supremy i wprowadzić w jego miejsce nowy strop deskowy (z desek o zróżnicowanej szerokości) lub pozostawić otwartą więźbę.
3. W przypadku elementów konstrukcyjnych więźby należy przeprowadzić rozpoznanie stanu zachowania i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń podjąć prace naprawcze i wzmacniające.
4. Pokrycie dachu należy rozebrać i wymienić łacenie. Nowe porycie należy wykonać z ryflowanej ceramicznej dachówki karpiówki układanej w łuskę. Należy przemieszać dwa lub trzy odcienie dachówki, lub też użyć historycznej dachówki rozbiórkowej. W miarę możliwości finansowych można wprowadzić nową dachówkę wykonaną na wzór historycznej, o większej grubości i nierównej kolorystyce wypału.

3. Uwagi końcowe
Wszelkie prace prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi
pod nadzorem osób uprawnionych oraz służby konserwatorskie
Zagwarantują, że okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

CPV: 45000000-7, 45 11 00 00-1, 45 11 12 00-0, 45 11 12 20-6, 45 11 30 00-2, 45 22 320 0-8, 45 22 35 00-1, 45 26 22 10-6

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 22.04.2024 r.
Dopuszcza się złożenie oferty:
1. W formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Miejsce składania ofert:
siedziba zamawiającego - kancelaria parafialna
Parafia Rzymsko-katolicka
Bobrzany 88
67-320 Małomice
tel. 68-376-90-71
Kancelaria parafialna czynna jest:
- w soboty 13.00-15.00,

Istnieje również możliwość złożenia dokumentów w siedzibie
Stowarzyszenia na Rzecz Remontu i Odnowy Kościoła pw. św. Jana Chrzciciela w Chichach
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Chichach
Chichy 52 Małomice 67-320
Tel. 887592089
w każdy dzień od poniedziałku do piątku w godz.ch 8.00 do 14.00

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin zakończenia rzeczowej realizacji zamówienia: do 20.12.2024 r.
Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą: do 14 dni od wyboru wykonawcy. Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: kwiecień 2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem uzyskania zgody dofinasowania inwestycji z rządowego programu odbudowy Polski Ład.
MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Siedziba Zamawiającego.
Rzymskokatolicka Parafia
pw. św. Jana Chrzciciela w Chichach
Bobrzany 88
67-320 Małomice

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności, o której mowa w aktualnych na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).

W CELU PRZYGOTOWANIA OFERTY I SPORZĄDZENIA KOSZTORYSU OFERTOWEGO dla zakresu objętego niniejszym zapytaniem ofertowym na wykonanie robót budowlanych w kościele NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ:
1) PRZEDMIAREM ROBÓT -W KOŚCIELE.

1. WAŻNA INFORMACJA - dotycząca podziału robót wskazanych w dokumentacji technicznej i pozostałych dokumentach, załączonych do zapytania ofertowego.
Remont kościoła, który jest objęty umową o dofinansowanie ww. w ramach inwestycji z rządowego programu odbudowy zabytków nr RPOZ/2022/3220/Ploski Lad stąd dokumentacja techniczna i wszystkie z tym związane dokumenty, które są załączone do tego zapytania ofertowego dotyczą całego zakresu prac.
2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku, jeśli prawnie taka konieczność będzie wymagana.
3. Cena ofertowa wskazana przez Oferenta powinna również zawierać koszt uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku (jeśli zajdzie taka konieczność).
4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej, bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych do wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane
rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.
5. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia min. 60 miesięcy gwarancji na wykonane usługi, objętej niniejszym zamówieniem.
6. Podczas prowadzenia robót ziemnych, jeżeli zajdzie taka potrzeba, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bieżący Nadzór Archeologiczny.
7. Wykonanie zadania będzie pod ścisłą kontrolą Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W ramach projektu przewiduje się wizyty komisji z udziałem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
8. Odbiór robót dokonywany będzie przez Inspektora przy udziale Wykonawcy.

9. Zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie projektu - zakończenie rzeczowe najpóźniej do dnia 20.12.2024 r. muszą zostać wykonane wszystkie zadania w ramach całego projektu.
10. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w m. Chichach 17 Gmina Małomice.
11. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę w zakresie wykonania niniejszego zamówienia.
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in. dysponują co najmniej jedną osobą,
Kierownikiem robót, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej, oraz
osoba lub osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi muszą spełniać wymagania, o których mowa a art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) tj. kierowanie robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru wykonuje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
e. Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
f. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia na roboty
budowlane obejmujące swym zakresem prace budowalne i konserwatorskie przy nieruchomych obiektach/budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o łącznej wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Wykaz wykonanych robót, zawierający nazwę zadania, adres inwestycji, nazwę i adres Zamawiającego, termin realizacji robót oraz wartość robót brutto w PLN powinien stanowić załącznik do złożonej oferty. Ww. wykaz wykonanych robót powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
g. Nie posiadają zaległości wobec Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
h. Będą posiadać na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 130% wartości ceny ofertowej brutto (wartość ofertowa zamówienia brutto plus pokrycie ew. dodatkowych szkód) oraz najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożą Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej oraz dowodu jej opłacenia (jeśli z polisy nie wynika, że została ona opłacona), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 130% wartości ceny ofertowej brutto, przy czym brak dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia może stanowić podstawę do odmowy podpisania umowy przez Zamawiającego z winy leżącej po stronie Wykonawcy.

Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie (pkt a-e, h-i).
Warunek wskazany w pkt f uznaje się za spełniony, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży, jako załącznik do oferty Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie powyższego warunku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty można załączyć referencje, ale nie jest to obligatoryjne, natomiast Zamawiający na każdym etapie oceny ofert i na każdym późniejszym etapie ma prawo poprosić o ich przedstawienie w celu potwierdzenia wcześniej złożonych oświadczeń.
Warunek wskazany w pkt g. uznaje się za spełniony, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży jako załącznik do oferty aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego oraz aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS.

MINIMALNY ZAKRES OFERTY
pełna nazwa i adres oferenta;
cena ryczałtowa brutto;
data sporządzenia oferty;
zbiór oświadczeń, zawartych we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
szczegółowy kosztorys ofertowy prac budowlanych;
aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego oraz aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS.

Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena - 100%, zgodnie z poniższym wyjaśnieniem. Punktacja oraz waga procentowa kryteriów oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób przyznawania punktacji:
1 - cena: 100%
Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto danej oferty) * 100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z przedstawionymi kryteriami wg wzoru:
W = C (cena) gdzie:
W - Wybrana oferta
C - najkorzystniejsza cena
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona w bazie konkurencyjności.

7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
2. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:

Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2, ust. 3, ust. 4, ust. 6 i ust. 7,
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
? wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
? wystąpienia uzasadnionych i adekwatnych przyczyn do zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia wynikającyc h z wprowadzonych zmian do wniosku o dofinansowanie projektu;
? wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
? wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej, przy czym za działanie siły wyższej należy uznać też skutki pandemii COVID-19;
? zmiany istotnych regulacji prawnych;
? wystąpienia odmowy lub wydłużenia terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
? wystąpienia przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania inwestycji ze środków rządowego Programu Odbudowy zabytków Polski Ład
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w sytuacjach wskazanych w ust. 2, w sytuacjach niezależnych od wykonawcy np. z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, gdyby dalsza realizacja prac budowlanych mogła spowodować niekorzystne dla obiektu konsekwencje, w sytuacji przedłużających się procedur związanych z niezbędnymi pozwoleniami, w sytuacjach związanych z koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.
4. Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych oraz Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą . Należy jednak mieć na uwadze, że w związku z końcem okresu programowania na wydłużenie terminu realizacji projektu będzie dotyczyć stosunkowo niewielkich przesunięć czasowych.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust.4 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.
6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3, ust. 4, ust. 6 i ust. 7 wymagają zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności.

DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
10. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
11. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
12. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
15. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o: dokumentację projektową, aktualne, powszechne stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów. W przypadku różnic pomiędzy projektem wykonawczym/budowlanym a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, podstawą do określenia ceny jest dokument zawierający większy zakres robót.
16. Przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy przy wycenie oferty. Wykonawca nie będzie się ubiegał o wynagrodzenie za roboty niezbędne do wykonania i nie ujęte w załączonych przedmiarach.
17. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
18. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
19. Zamawiający z wynagrodzenia brutto Wykonawcy, w razie konieczności, potrąci zaliczkę na podatek dochodowy jak również składki ZUS wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

20. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.

21. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
22. Przyjmuje się, że robotami zamiennymi są roboty ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, w szczególności przewidziane do wykonania wg opisanej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą projektanta i zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.

23. Ewentualne roboty, które nie zostały zawarte w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót oraz wszelkich dokumentach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca robót dysponując dokumentacją techniczną powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja techniczna literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.

24. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, niż to wynika z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie przedmiaru robót wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena przedstawionych przedmiarów w stosunku do wskazanej dokumentacji technicznej oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
25. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy

26. Po podpisaniu umowy wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy tj. Zamawiającego i Wykonawcę. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o faktury wystawione przez Wykonawcę po zakończeniu poszczególnych etapów budowy wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego. Etap budowy uznaje się za zakończony na podstawie zapisów robót w dzienniku budowy, zatwierdzonych wpisem w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego, który odbiera w imieniu Zamawiającego wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie z dokumentacją projektową.

27. Jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, to mają zastosowanie następujące postanowienia:
1) Podział wynagrodzenia dla poszczególnych podwykonawców będzie przedmiotem rozliczeń pomiędzy nimi a Wykonawcą.
2) Za działania i zaniedbania podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego jak za postępowanie własne.
28. Zamawiający dopuszcza możliwość powołania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku powołania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia (pkt. f) może to nastąpić, pod warunkiem, że podmiot trzeci będzie wykonywał roboty do realizacji których te zdolności (doświadczenie) są wymagane np. w charakterze podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dodatkowo przedstawienia w ramach oferty zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.
29. Beneficjent oświadcza, że rozstrzyganie ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane będzie mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. Złożenie oferty przez
30. W przypadku wystąpienia zagadnienia dot. udostępnienia zasobów Zamawiający będzie się kierował zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) w zakresie udostępnienia zasobów (oddział 3, udostępnianie zasobów).

LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Oferta zgodna stanowiącym załącznik 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykaz wykonanych robót stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3 do zapytania ofertowego.
4. Szczegółowy kosztorys ofertowy robót budowlanych.
5. Aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego oraz aktualne Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS.
6. Kopia polisy ubezpieczenia OC działalności gospodarczej.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA

p. JÓZEF CHUCHRA
Tel. 887592089
email: jozefchuchra@wp.p

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.