Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu na budynku kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu na budynku kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Nepomucena i M.B. Szkaplerznej
ul. 3 Maja 6
23-440 Frampol
powiat: biłgorajski
tel. 512 271 716
Województwo: lubelskie
Miasto: Frampol
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 512 271 716
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE pn. ,,Remont dachu na budynku kościoła pw. św. Jana Nepomucena oraz MB Szkaplerznej
we Frampolu"
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu dachu dwóch naw/wejść kościoła, remont balkonu wieży, wykonanie wtórej izolacji poziomej metodą iniekcji ścian zewnętrznych zgodnie z wymaganiami i wytycznymi Zamawiającego oraz innych instytucji, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji.
2. Zakres prac:
- opracowanie dokumentacji projektowej;
- wymiana pokrycia dachowego wraz z porażonymi elementami konstrukcyjnymi dachu nad dwoma
nawami bocznymi;
- wymiana orynnowania;
- wykonanie izolacji poziomej;
- pozostałe prace renowacyjne w tym remont balkonu wieży;
- wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiory służb.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z wytycznymi konserwatorskimi stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Program Odbudowy Zabytków Nr Edycja2RPOZ/2023/815/PolskiLad.
5. Podmiotem udzielającym dotacji jest Gmina Frampol.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Nepomucena i M.B. Szkaplerznej, Ul. 3 maja 6, 23-440 Frampol, w dniu 22 kwietnia 2024 r. o godz. 1215. Na otwarciu ofert podane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena.

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Nepomucena i M.B. Szkaplerznej, Ul. 3 maja 6, 23-440 Frampol lub złożyć osobiście we wskazanej wyżej siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,,Remont dachu na budynku kościoła pw. św. Jana Nepomucena oraz MB Szkaplerznej we Frampolu"
NIE OTWIERAĆ PRZED 22 kwietnia 2024 r."
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22 kwietnia 2024 r. godz. 12°°.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji umowy -13 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego wzoru (Załącznik nr1);
2. Oświadczenie (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania), że Wykonawca:
a) zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy), odbył wizję lokalną i nie wnosi zastrzeżeń;
b) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego;
c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na prowadzeniu robót budowlanych na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 350.000,00 zł brutto.
d) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 2 ust. c) wykonawca składa dowód określający, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
4. Oświadczenie dot. powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania).
5. Oświadczenie wykonawcy dot. agresji Rosji na Ukrainę - Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania,
6. Zamawiający odrzuci oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez wykonawcę, który nie spełnia warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
c) które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.
7. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
2) także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o dot. agresji Rosji na Ukrainę.
V. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
4. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty wskazane w rozdziale IV niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
6. Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Dokumenty wymienione w rozdziale IV zapytania Wykonawca składa w formie oryginału (formularz ofertowy i
oświadczenia) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału (inne dokumenty).
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena ofertowa podana w ofercie jest ceną ryczałtową.
2. Cena ofertowa podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena oferty powinna być podana w cenie brutto (z VAT), ponieważ do porównania ofert będzie brana pod uwagę kwota brutto (z VAT).
4. Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku(grosze).
5. W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna
wartość podaną słownie.
6. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
3. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty na adres wskazany w punkcie 1.
4. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.
IX. WYBÓR OFERTY
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując odpowiednio wagę procentową: cena ryczałtowa brutto-100 %.
Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów: Ocena ofert będzie dokonywana wg wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto C =------------------------------------------------------x 100%
cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
3. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji
XII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie z zamieszonym wzorem - Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy przestawi szczegółowy kosztorys ofertowy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienie wymaganych dokumentów, jeżeli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
5. Niniejsze zapytanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania
5
przyczyny.
7. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną a mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w jest:
ks. Tadeusz Bastrzyk - e-mail: tedi52@interia.pl, tel. 512 271 716

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.