Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i internetu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i internetu bezprzewodowego wraz z dostawą nowych telefonów komórkowych, kart SIM

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2, budynek A, pokój 416 A
75-669 Koszalin
powiat: Koszalin
tel.: 94 34-78-635/94 34-78-637
dzial.zamowien@tu.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 94 34-78-635/9
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się o podanie ceny brutto za świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i internetu bezprzewodowego wraz z dostawą nowych telefonów komórkowych, kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych oraz kart SIM przeznaczonych do internetu bezprzewodowego.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i internetu bezprzewodowego wraz z dostawą nowych telefonów komórkowych, kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych oraz kart SIM przeznaczonych do internetu bezprzewodowego w zakresie określonym w Zapytaniu ofertowym, Szczegółowym opisie przedmiotu zamówenia stanowiącym Załącznik nr 1 oraz Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do przedmiotowego Zapytania ofertowego.
3. Cennik świadczonych usług telefonii komórkowej dla klientów biznesowych, obowiązujący w dniu złożenia oferty oraz cennik aparatów telefonicznych aktualny na dzień składania oferty, należy przedstawić wraz z ofertą.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do przedmiotowego Zapytania ofertowego.

CPV: 64212000-5, 32250000-0, 31712112-8

Dokument nr: 8/ATZ/SZP-2/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
VII. Termin przygotowania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres e-mail dzial.zamowien@tu.koszalin.pl do dnia 02.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
1. Okres trwania umowy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2026 r.
2. Uruchomienie usługi telekomunikacyjnej w okresie od 01.05.2024 r. do 30.04.2026 r.

Wymagania:
I. Informacje ogólne
1. Do niniejszego zapytania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny. Jednocześnie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami zapytania cenowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona z należytą starannością zgodnie z ustawą PZP i wynosi poniżej 130 000,00 zł.
4. W przypadku złożenia oferty w walucie obcej dla celów porównania i oceny ofert, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego. Po przeliczeniu oferty złożonej w walucie obcej na PLN wg zapisu powyżej, Zamawiający dla porównania ofert doliczy obowiązujący podatek od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów.
5. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do treści oferty, które są spisane przez Zamawiającego spowoduje jej odrzucenie.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. Każdy Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
8. Pytania dotyczące zapytania można zadawać pocztą e-mail na adres dzial.zamowien@tu.koszalin.pl do dnia 26.03.2024r. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z udzielonymi odpowiedziami na stronie internetowej prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytań. Zamawiający zastrzega sobie, że zapytania złożone po terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
IV. Kryteria oceny ofert oraz sposób ich obliczania
1. Pod uwagę będzie brane kryterium: cena miesięczna brutto za wszystkie Abonamenty (typu A-F) - 100% (cenę należy podać w złotych polskich PLN netto i brutto z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku). Cena zawiera wszystkie koszty i opłaty, jakie mogą wystąpić podczas realizacji zamówienia.
2. Opis sposobu obliczania kryterium oceny ofert: 1) KRYTERIUM (C) - cena miesięczna brutto za wszystkie Abonamenty (typu A-F) - ocena na podstawie formularza ofertowego: C = najniższa zaoferowana cena miesięczna brutto za wszystkie Abonamenty (typu A-F) spośród badanych ofert x 100 x 100% cena miesięczna brutto za wszystkie Abonamenty (typu A-F) badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 100 pkt.
Znak sprawy nr 8/ATZ/SZP-2/2024 POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
VI. Badanie ofert. Wyjaśnienia treści złożonych ofert. Omyłki pisarskie i rachunkowe
1. Zamawiający będzie badał tylko ofertę, która uzyskała największą liczbę punktów przyznanych w oparciu o zastosowane kryteria oceny ofert.
2. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz zaproponowanej ceny w ofercie.
3. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień - w tym dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
4. Obowiązek wyjaśnienia rażąco niskiej ceny leży po stronie Wykonawcy.
5. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia po wcześniejszym wezwaniu oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (nie dotyczy Formularza ofertowego).
7. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zapytania niepowodujące istotnych zmian w treści oferty wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku sprzeciwu Wykonawcy dotyczące poprawienia innej omyłki, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
8. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) niezgodną z opisem przedmiotu zamówienia,
2) zawierającą rażąco niską cenę,
3) wariantową,
4) złożoną po terminie składania ofert,
5) złożoną w formie papierowej.
9. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
2. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę lub dokonać zmiany pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wycofaniu lub zmiany oferty przed upływem terminu składania ofert.
3. Oferty złożone po terminie składania ofert lub w formie papierowej nie będą brane pod uwagę.
VIII. Sposób przygotowania oferty
Znak sprawy nr 8/ATZ/SZP-2/2024 POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1. Oferta powinna:
1) posiadać datę sporządzenia,
2) być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych),
3) być podpisana/opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, Zamawiający dopuszcza również złożenie skanu papierowo podpisanej oferty,
4) zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia więcej niż jednej oferty przez jednego Wykonawcę.
IX. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2).
2. Wypełnione oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3).
3. Cennik świadczonych usług telefonii komórkowej dla klientów biznesowych obowiązujący w dniu złożenia oferty oraz cennik aparatów telefonicznych aktulany na dzień składania ofert.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Uwagi:
9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 dalej ,,RODO"), Politechnika Koszalińska informuje, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin;
Znak sprawy nr 8/ATZ/SZP-2/2024 POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
? inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Koszalińskiej jest Pan Mariusz Lenartowicz, kontakt: adres iod@tu.koszalin.pl *;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 8/ATZ/SZP-2/2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa PZP lub PZP";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
? * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
? ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
? *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.