pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych oraz terenu, zapewnienie artykułów sanitarno-higienicznych do pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja WWF Polska Usypiskowa 11 02-386 Warszawa powiat: Warszawa tel. +48 22 660 44 33 apomiotlo@wwf.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 22 660 44 3 |
Termin składania ofert: | 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługi w zakresie sprzątania o zmniejszonym wpływie na środowisko I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych oraz terenu przyległego do siedziby Fundacji WWF Polska znajdującej się przy Ul. Usypiskowej 11 w Warszawie oraz zapewnienie artykułów sanitarno-higienicznych do pomieszczeń w Obiekcie. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy jest określony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiot zamówienia wykonywany będzie standardowo w dniach: poniedziałki, środy i piątki, w uzgodnionych godz.ch, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r. poz.90), oraz utrzymania terenu przyległego w czystości (np. brak śniegu, lodu) w okresie zimowym z częstotliwością zgodną z zapotrzebowaniem. Dokument nr: WYD/2024/03/01 Składanie ofert: VII. Termin i miejsce składania ofert 1. Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres: apomiotlo@wwf.pl 2. Ofertę należy złożyć do dnia 31.03.2024. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Termin wykonania usługi: od dnia 01.07.2024 r. do dnia 30.06.2027 r. Wymagania: III. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Oddelegują do wykonania usługi co najmniej jedną osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracy przez cały okres obowiązywania Umowy. W trakcie realizacji Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz jakości wykonywanych prac określonych w załączniku nr 1. 2. Posiadają, udokumentowane, kompetencje oraz doświadczenie w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń z zachowaniem świadomości środowiskowej, obejmujące co najmniej: o zastosowanie ekologicznych / biodegradowalych certyfikowanych artykułów sanitarno- higienicznych, o szkolenia personelu prowadzone przez trenerów wewnętrznych lub zewnętrznych, obejmujące aspekty środowiskowe, takie jak prawidłowe rozcieńczanie i dozowanie produktów do czyszczenia, usuwanie ścieków i sortowanie odpadów. Na potwierdzenie spełnienia warunku wybrany Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego faktury zakupu ekologicznych/biodegradowalnych certyfikowanych artykułów sanitarno-higienicznych oraz dokument potwierdzający kompetencje osób realizujących zamówienie. Wymogi ekologiczne w zakresie wspólnotowego oznakowania ekologicznego dla danego produktu muszą być zgodne z: ? środki do czyszczenia powierzchni twardych (DECYZJA KOMISJI (UE) 2017/1217 z dnia 23 czerwca2017 r.) bibułka i produkty z bibułki (DECYZJA KOMISJI (UE) 2019/70 z dnia 11 stycznia 2019 r.) detergenty pralnicze (DECYZJA KOMISJI (UE) 2011/264/UE z dnia 28 kwietnia 2011 r.) detergenty do ręcznego zmywania naczyń (DECYZJA KOMISJI (UE) 2017/1214 z dnia 23 czerwca 2017 r.) detergenty do zmywarek do naczyń (DECYZJA KOMISJI (UE) 2017/1215 z dnia 23 czerwca 2017 r.) 3. Dysponują procedurami operacyjnymi, które będą stosowane podczas realizacji zamówienia do: 3.1 Monitorowania i kontrolowania wskaźników, które należy określić w ofercie. Monitorowanie powinno odbywać się co najmniej raz na 6 miesięcy w ciągu typowego dnia oraz obejmować następujące wskaźniki: ? liczba zastosowanych produktów do czyszczenia (ze wskazaniem, czy w stosownych przypadkach posiadają oznaczenie ekologiczne - ich współczynnik rozcieńczenia); ? zastosowane akcesoria do czyszczenia (rodzaj oraz czy są produktami wielokrotnego użytku); ? ilość wody przeznaczonej na czynności związane z czyszczeniem oraz miejsce jej zrzutu; ? wykorzystane urządzenia energetyczne (ze wskazaniem ich klasy efektywności energetycznej) oraz czas ich pracy; ? ilość wytworzonych stałych odpadów powstałych w wyniku czynności sprzątania oraz działania związane z ich sortowaniem; 3.2. minimalizowania wpływu na środowisko związanego ze wskaźnikami monitorowanymi i zapisanymi w pkt 1, w dążeniu do określonego celu. Na potwierdzenie spełnienia warunku wybrany Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury operacyjnej zastosowanej podczas realizacji zamówienia lub dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu ISO 9001. IV. 1. 2. 3.Dokumenty wymagane do złożenia oferty oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferta Wykonawcy na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 Referencje na potwierdzenie wskazanego doświadczenia Dokument potwierdzający posiadanie praktyk zarządzania środowiskowego V.Kryterium oceny ofert oraz ich wagi procentowe a. Cena - 50 % b. Doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych z zachowaniem świadomości środowiskowej - 30% c. Praktyki zarządzania środowiskowego lub certyfikat ISO 9001 / 14001 - 20 % Oceny zostaną przydzielane na podstawie: a. Ceny zawartej w załączniku nr 2 według wzoru b. Referencji dołączonych do oferty. Ocena zostanie przydzielona zgodnie z poniższym założeniem: 1 List referencyjny: 1 punkt; 2 listy referencyjne: 2 punkty; 3 listy referencyjne: 3 punkty. Maksymalnie można uzyskać 3 punkty (1 pkt = 10%) c. Dokumentu potwierdzającego posiadanie praktyk zarządzania środowiskowego np. Certyfikat ISO.VI. Sposób obliczania ceny 1. Cena będzie zawierała wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Należy ją podać w polskich złotych. Cena powinna być ceną brutto, czyli zawierać wszystkie opłaty i podatki. 2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu kosztu całkowitego, jaki poniesie Zamawiający. 3. Oferta składana mailowo w temacie wiadomości powinna odwoływać się do numeru referencyjnego Zapytania ofertowego. 4. W toku badania i oceny przedstawionych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jak również Zamawiający jest uprawniony na każdym etapie postępowania zwrócić się do Wykonawców o uzupełnienie dokumentów niezbędnych do prawidłowej oceny złożonej oferty. VIII. Uwagi końcowe 1. Kupujący dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z wybranymi Wykonawcami (zgodnie z otrzymaną punktacją), co do zakresu zamówienia oraz ceny. 2. Wszyscy Dostawcy, którzy złożą oferty zostaną powiadomieni o wynikach postępowania, a wybrany Wykonawca dodatkowo zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy. 3. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Kupujący zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia, Kupujący nie ponosi kosztów zapytania. 5. W toku badania i oceny przedstawionych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jak również Zamawiający jest uprawniony na każdym etapie postępowania zwrócić się do Wykonawców o uzupełnienie dokumentów niezbędnych do prawidłowej oceny złożonej oferty. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego zapytania ofertowego. Kontakt: Pytania Oferenta muszą być wysłane na adres email: apomiotlo@wwf.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024