kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Góra ul. Mickiewicza 1 56-200 Góra powiat: górowski tel: 65 544 36 00, fax: 065 543 26 58, tel. 65 544 36 41, 065 5 44 36 24 pomieszcz@gora.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 65 544 36 00, f |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji p.n. ,, Przebudowa drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni chodników Ul. Kościuszki w m. Góra - etap II,, 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej dla inwestycji p.n. ,, Przebudowa drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni chodników Ul. Kościuszki w m. Góra - etap II,, Inwestycja realizowana będzie w południowej części miejscowości Góra przy Ul. Kościuszki wraz z włączeniem do istniejącej drogi wojewódzkiej nr 323, Inwestycja obejmuje działkę 932, 1080 oraz 909 obręb Góra. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się: - wymianę nawierzchni chodników, - wymianę krawężników betonowych na kamienne 15x30 cm, - wymianę nawierzchni zjazdów indywidualnych, - obudowanie pni drzew, W ramach drugiego etapu przewidziano do wykonania roboty budowlane w ramach trzech następujących odcinków: Ul. Żeromskiego - Ul. Starogórska - usunięcie i rozścielenie humusu, - roboty ziemne, - krawężniki, obrzeża, - chodniki z kostki betonowej typu starobruk - ok 603,60 m2., - zjazdy z kostki betonowej typu starobruk - ok 24,50 m2. - misa dla drzew z opaską ( uwaga: opaskę należy wykonać z materiału wymienionego w przedmiarze robót), - regulacja uzbrojenia towarzyszącego, - docelowa organizacja ruchu. Ul. Wrocławska - Ul. Mickiewicza - usunięcie i rozścielenie humusu, - roboty ziemne, - krawężniki, obrzeża, - chodniki z kostki betonowej typu starobruk - ok 284,90 m2 - zjazdy z kostki betonowej typu starobruk - ok 54,00 m2. - regulacja uzbrojenia towarzyszącego, - docelowa organizacja ruchu. Ul. Mickiewicza - Ul. Starogórska - usunięcie i rozścielenie humusu, - roboty ziemne, - krawężniki, obrzeża, - chodniki z kostki betonowej typu starobruk - ok 1096,00 m2 - zjazdy z kostki betonowej typu starobruk - ok 111,00 m2. - regulacja uzbrojenia towarzyszącego, - docelowa organizacja ruchu. Dokładny opis robót budowlanych, w trakcie realizacji których pełnienie nadzoru stanowi przedmiot niniejszego zamówienia stanowią dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z dokumentami zamówienia, udostępnionymi na stronie https://gora.ezamawiajacy.pl Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym do ogłoszenia. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 6.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 7.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 8.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 9. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. Dokument nr: BZP.271.23.2024 Otwarcie ofert: Oferty są jawne od 28.03.2024 r. godz. 12:15 i podlegają udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (Góra, ul. Mickiewicza 1) w pok. nr 101 sekretariat, I piętro budynku, w terminie do dnia 28.03.2024 r. godz. 12.00 lub przesłać w postaci elektronicznej ( np. skan podpisanego formularza, pliki podpisane podpisem kwalifikowanym z ważnym certyfikatem, podpis zaufanym lub osobistym formularza oferty oraz oświadczeń i dokumentów ) przed upływem wyznaczonego terminu na adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia - 4 miesiące od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Jest to data zgłoszenia gotowości do odbioru ustalona .w umowie na wykonanie robót budowlanych, której podpisanie zaplanowano na 26.03.2024 r. W przypadku przesunięcia terminu realizacji Wykonawca pełni nadal nadzór w ramach ryczałtowego wynagrodzenia określonego w ofercie i umowie. Wykonawca winien również wywiązywać się z obowiązków przewidzianych w okresie rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wymagania: W związku z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz.1605 z późn. zm. ) w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Urząd Miasta i Gminy w Górze, których wartość nie przekracza 130 000,00 PLN, uregulowane w K.C. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach opisanych poniżej: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury oraz Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 5. Podmiotowe środki dowodowe, na podstawie których Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: Oświadczenie zawarte w treści formularza ofertowego Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający generuje samodzielnie oraz oświadczenie, zawarte w treści formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 5.1. Zamawiający może zwrócić się również do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych ofert, a także zweryfikować prawdziwość oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, w sytuacji w której wzbudzają one wątpliwości zamawiającego. 5.2. Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie, zawiadamiając niezwłocznie wykonawcę o poprawieniu w jego ofercie omyłek. 6 . Sposób obliczenia ceny. W postępowaniu ustanowiono wynagrodzenie ryczałtowe. Dokładny zakres obowiązków zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. 6.1 Przy ocenie oferty, złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, dla porównania ceny oferty oraz przyznania jej odpowiednio punktacji w kryterium cena do ceny oferty zostaną doliczone tzw. koszty pracodawcy, jeżeli powstaną i których wysokość zostanie ustalona w oparciu o złożone oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia - oświadczenie do celów ubezpieczeniowych. 6.2 W przypadku, gdy wyłoniony Wykonawca to osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej i po podpisaniu przedmiotowej umowy zostałby złożony wniosek o objęcie go ubezpieczeniem lub obowiązujące przepisy wprowadzą obowiązek objęcia Wykonawcy ubezpieczeniem emerytalnym i rentowym, przyjmuje się, że ustalone w § 3, ust.1. projektu umowy wynagrodzenie obejmuje całość należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 7. Kryteria oceny 7.1. cena- 100 % a) Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów. b) Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku: C wynosi: pkt cena minimalna zaproponowana w ofertach brutto x100 x 100% cena oferty badanej brutto Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył ofertę z najniższą ceną. Negocjacje mogą dotyczyć treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów z zastrzeżeniem, iż negocjacje nie mogą doprowadzić do istotnej zmiany przedmiotu zamówienia oraz do wzrostu ceny zaoferowanej w ofercie. W sytuacji, w której zostaną złożone oferty o tej samej najniższej cenie - negocjacje zostaną przeprowadzone z wszystkimi wykonawcami, którzy złożyli odpowiednio te oferty. 8. 1. Jedynie oferta zgodna z treścią ogłoszenia złożona przed upływem terminu składania ofert przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu zostanie oceniona w ramach kryterium oceny ofert. Oferta nie spełniająca tych wymagań zostanie odrzucona. Kopertę z ofertą należy opisać oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji p.n. ,, Przebudowa drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni chodników ul. Kościuszki w m. Góra - etap II,, a w sytuacji przekazania oferty w postaci elektronicznej w tytule wiadomości opisać Oferta nadzór Kościuszki Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Podanie do publicznej wiadomości zawartości złożonych ofert, tj. odczytanie danych wykonawców, którzy złożyli oferty oraz cen zaproponowanych w ofertach nastąpi w dniu 28.03.2024 r. godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 203. Niezwłocznie informacje te zostaną również opublikowane na stronie www.bip.gora.com.pl w zakładce wyniki. Jeżeli Wykonawca zawiera w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinien odpowiednio je wyodrębnić i zabezpieczyć przed ujawnieniem z zastrzeżeniem, iż nie można zastrzec jako tajemnicy przedsiębiorstwa oznaczenia wykonawcy, który złożył ofertę oraz jej ceny. W pozostałych przypadkach Zamawiający każdorazowo zbada skuteczność zastrzeżenia przez pryzmat wyczerpania znamion tajemnicy przedsiębiorstwa. 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na wydłużenie terminu związania ofertą. Kontakt: Osobami upoważnionymi do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia w sprawach merytorycznych są: Piotr Głowacki - Naczelnik Wydziału Planowania i Realizacji Inwestycji, 065 5 44 36 24, pr@gora.com.pl; Wojciech Domański - Zastępca Naczelnika Wydziału Planowania i Realizacji Inwestycji, 065 5 44 36 46, domanski@gora.com.pl; proceduralnych jest: Agnieszka Pomieszcz- Kierownik Biura Zamówień Publicznych, tel. 65 544 36 41, e-mail: pomieszcz@gora.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024