Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bieszczadzki Park Narodowy
Ustrzyki Górne 19
38-713 Lutowiska
powiat: bieszczadzki
tel./fax: 13 461 0610, 13 461 0650
dyrekcja@bdpn.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lutowiska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax: 13 461 061
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych
w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2024 roku"
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych.
Zadania planowane do dofinansowane ze środków funduszu leśnego.
I. Przedmiar prac
1.Przedmiot prac:
? sprzątanie odpadów w obrębie szlaków i ścieżek turystycznych, dróg oraz miejsc udostępnianych turystycznie - łącznie 1882,3
km;
?
opróżnianie
koszy
z
pozostawionych
odpadów
wraz
z
ich
dostarczeniem
w
wyznaczoną
lokalizację
i wystawieniem ich do odbioru przez zakład komunalny - 15 usług;
?sprzątanie odpadów ze starych, dzikich wysypisk śmieci - 200 h;
?oczyszczanie wodospustów odprowadzających wodę ze szlaków i ścieżek turystycznych - łącznie 5210 szt;
Opis wykonania, zakres i wielkość prac w podziale na części zawiera załącznik nr 1 - OPZ (opis przedmiotu zamówienia)
Przedstawiony zakres prac ma charakter szacunkowy. Jeżeli zajdzie taka potrzeba Zamawiający może ograniczyć przedmiar prac lub
zlecić dodatkowe wykonanie. Intensywność prac zależna jest od warunków pogodowych i intensywności ruchu turystycznego np. w
sytuacji wzmożonych opadów atmosferycznych istnieje możliwość zwiększenia liczby zaplanowanych zabiegów udrażniania
wodospustów.
2. Lokalizacja prac: teren Bieszczadzkiego Parku Narodowego - obwody ochronne: Górny San, Tarnawa, Tarnica, Ustrzyki Górne,
Wołosate, Caryńskie, Moczarne, Osada, Suche Rzeki.
3. Zlecenie wykonania prac
a)
Przed przystąpieniem do wykonania prac należy uzyskać zlecenie na wykonanie prac od Leśniczego właściwego obwodu
ochronnego. Szczegółowo rodzaj, miejsce, termin, zakres i sposób wykonania danej czynności określa w/w zlecenie
wykonania prac. Termin wykonania prac, będzie uwzględniał realny czas, niezbędny do wykonania poszczególnych
czynności. Szczegółowe warunki i zasady wystawiania i odbierania zleceń zawiera wzór umowy. Bez podpisania i
odebrania zlecenia wykonania prac Wykonawca nie jest uprawniony do wykonywania jakichkolwiek czynności na rzecz
Zamawiającego.
b)
Każdorazowy zamiar przystąpienia do prac wymaga poinformowania o tym Leśniczego. Za poinformowanie
o zamiarze przystąpienia do realizacji prac uważa się informację telefoniczną bądź ewentualnie tekstową w formie sms.Celowe wprowadzenie w błąd co do czasu wykonywania zadania bądź brak informacji, uniemożliwiające kontrolę jakości
prowadzonych prac daje podstawę do naliczenia kar umownych.
4. Pozostałe informacje
a)Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek i bezpieczeństwo podczas wykonywania prac.
b)Sposób prowadzenia prac nie może utrudniać przejścia szlakiem turystycznym.
c)Bezpośredni nadzór i kontrolę nad prawidłowością wykonania przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego sprawują
pracownicy Służby Parku wykonujący obowiązki służbowe, w szczególności zaś Leśniczowie obwodów ochronnych.
d)
Zaleca się ustalić z Leśniczym danego obwodu ochronnego harmonogram sprzątania szlaków i ścieżek turystycznych.
II. Podział na części wraz z informacją o możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie składa się z 6 części (pakietów); podział na poszczególne części wraz z opisem prac zawiera załącznik nr 1. Jeden
oferent nie może złożyć oferty na więcej niż:
- na 1 (jedną) część przy ofercie składanej na część nr 3 lub 5 zamówienia;
- na 2 (dwie) części przy ofercie składanej na część nr 1, 2, 4, 6.

Dokument nr: DOP.262.5.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
nastąpi
w dniu 04.04.2024r. o
godz. 11.15
w siedzibie Bieszczadzkiego
Parku
Narodowego
w Ustrzykach Górnych. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Podpisaną ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierskiej w siedzibie Bieszczadzkiego Parku
Narodowego w Ustrzykach Górnych (Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska) w terminie do 04.04.2024 do godz. 11.00. Ofertę w
zamkniętej kopercie/opakowaniu należy opisać:
,,Oferta - utrzymanie szlaków"
nie otwierać przed 04.04.2024 godz. 11.15".
Poza oznaczeniami podanymi powyżej opakowanie / koperta musi posiadać nazwę i adres Oferenta, aby można było odesłać ofertę
w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
III. Ramowy termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024.

Wymagania:
IV. Sposób przygotowania oferty.
1. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej na formularzu, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania (lub zgodnie
z jego wzorem i treścią), czytelną techniką, w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
2. Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), uwzględniając zakres zamówienia
określony w zał. nr 1 (OPZ).
3. Wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany (poprawki) winny być podpisane/ zaparafowane.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, niezależnie od tego czy występuje samodzielnie czy jako członek tzw.
konsorcjum. Złożenie większej liczby ofert, oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
5. Złożenie oferty na więcej niż jedną część zamówienia w przypadku składania oferty na część 3 i 5 oraz więcej niż na dwie części
w przypadku ofert składanych na część 1, 2, 4, 6 spowoduje jej odrzucenie.
6. Oferty niekompletne, niepodpisane, niezgodne z wzorem formularza ofertowego załączonego do niniejszego postępowania nie
będą rozpatrywane.
7. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego
w poszczególnych pozycjach formularza ofertowego będzie traktowane jako niezgodność oferty z przedmiotem zamówienia i oferta
taka będzie podlegała odrzuceniu.
8. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z opisu
przedmiotu zamówienia jak również koszty prac w nich nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, uwzględniając
zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. Będą to między innymi koszty wszelkich robót przygotowawczych i
innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w obliczeniu oferty obciążają Wykonawcę, musi on przewidzieć wszystkie okoliczności,
które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
10. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób:
a) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto, wartość prac netto, wysokość stawki VAT, wartość VAT oraz wartość prac brutto na
wszelkie roboty; w przypadku wykonawców nie będących płatnikami podatku VAT, wartość prac netto i wartość prac brutto są toż-
same;
b) Wykonawca zsumuje wartości poszczególnych prac;
c) Wykonawca uwzględni wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
d) Suma wartości brutto wszystkich prac stanowić będzie cenę oferty.11. Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w
górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona,
a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie. W przypadku gdy wykonawca nie określi żadnych cyfr po przecinku, przyjmuje się,
że wartość tych cyfr (groszy) dla danej ceny wynosi 00.
12. Oferty nie podpisane oraz których treść nie odpowiada załączonym wzorom dokumentów podlegają odrzuceniu.
VI. Ocena ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 100 %
2. Do oceny oferty w zakresie w/w kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę oferowaną cenę brutto za realizację danej części
zamówienia. Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wypełniając formularz
ofertowy.
3. W kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
K = Cena najniższa brutto / Cena oferty ocenianej brutto x100
4.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu,
złożona przez niewykluczonego
z postępowania Wykonawcę, która uzyska największą ilość punktów w ocenie kryterium cena (K) dla danej części zamówienia.
5. Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
6. Oferty porównywane i oceniane będą osobno dla każdej części zamówienia.
7. Oferty przekraczające szacunkową wartość zamówienia, także w zakresie poszczególnych pozycji z kosztorysu ofertowego, mogą
podlegać odrzuceniu.
8. W przypadku, gdy nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny, Zamawiający poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
9. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie (o 30 % i więcej niższe
od kosztów szacowanych przez Zamawiającego) i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zgodnie
z określonymi wymaganiami lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w
tym o złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie wyliczonej stawki godzinowej, która
nie może być niższa od obowiązującej w danym roku minimalnej stawki godzinowej za pracę ustalonej na podstawie
obowiązujących przepisów prawa.
10. Odrzuceniu ulegają oferty złożone przez Wykonawców, którzy lub których pracownicy (bez względu na formę zatrudnienia):
a) poprzez swój zakres obowiązków są związani z nadzorowaniem i odbiorem prac w lokalizacjach, w których będą wykonywane
usługi objęte zamówieniem;
b) brali udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysowaniu i określeniu kryteriów dostępu postępowania, chyba
że zakłócenie tym spowodowane może być wyeliminowane w inny sposób;
c) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej oraz linii bocznej do drugiego
stopnia z osobami spełniającymi przesłanki ust a) lub b) niniejszego punktu.Powyższy zapis dotyczy zarówno ofert złożonych przez osoby fizyczne będące pracownikami Bieszczadzkiego Parku Narodowego
oraz ofert złożonych przez pracowników Bieszczadzkiego Parku Narodowego reprezentujących firmy prowadzące działalność
gospodarczą.
Niniejszy zapis stosuje się zgodnie z Zarządzeniem Nr 2 z dnia 5 stycznia 2021 r. Dyrektora Bieszczadzkiego Parku Narodowego w
sprawie ustanowienia zasad odbioru prac wykonywanych na terenie obwodów ochronnych.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszych ofert
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na stronie internetowej BdPN pod adresem www.bdpn.pl. Z
wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa na wykonanie danej części zamówienia.
IX. Wymagania
1. Wykonawca musi dysponować sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania prac (szpadle, motyki, łopaty drenarskie,
chwytaki do śmieci, i inne wg potrzeb urządzenia i narzędzia do wykonana prac - w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu
zamówienia).
2. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do przestrzegania przepisów BHP w ramach wykonywanych prac.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za kwalifikacje zawodowe dopuszczonych do wykonywania prac pracowników, ich
ubezpieczenie, przeszkolenie w zakresie BHP, w tym za przeprowadzenie instruktażu szczegółowego na stanowisku pracy,
przestrzeganie terminów i zakresów wymaganych badań lekarskich, wyposażenie w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
dożywianie regeneracyjne, nadzór nad wykonywaną pracą oraz za przestrzeganie przez jego pracowników obowiązujących
przepisów i zasad BHP na stanowisku pracy. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych
powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie.
X. Pozostałe informacje
1. Wyłonieni w postępowaniu Wykonawcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą niezatrudniający pracowników w
ramach
umowy
o
pracę
i
niezlecający
prac
innym
podmiotom,
zobowiązani

do
złożenia
oświadczenia
o ilości przepracowanych godzin. Niniejsze oświadczenie dotyczące ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu należy
złożyć wraz z fakturą i protokołem odbioru prac najpóźniej do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonywania pracy. W/w
oświadczenie można złożyć na druku protokołu odbioru. Oświadczenie o ilości przepracowanych godzin musi być zgodnie z
zadeklarowanym w ofercie wynagrodzeniu na poziomie co najmniej minimalnej stawki godzinowej za prace obowiązującej zgodnie
z przepisami w 2024 roku.
Błędna kalkulacja pracochłonności nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia ponad to złożone w ofercie, i może stanowić
podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
2. Faktury należy przedkładać osobno dla każdego rodzaju prac, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenia przez Wykonawcę w
ramach jednej umowy - 1 faktury miesięcznie dla danego typu zadania (sprzątanie, czyszczenie wodospustów, opróżnianie koszy
(...).
3. Bieszczadzki Park Narodowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości bądź części zaproszenia do składania ofert na
każdym etapie postępowania, bez podania przyczyn bądź zmiany jego zakresu.
4. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony ograniczyć przedmiot umowy ponad zakres ograniczenia określony
w niniejszym postępowaniu. Przez ważne przyczyny Strony rozumieją w szczególności przyczyny organizacyjne, technologiczne,
gospodarcze, przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, epidemie oraz inne istotne
okoliczności,
mające
wpływ
na
pokrycie
finansowe
kosztów
zadań,
których
nie
można
było
przewidzieć
w momencie zawierania umowy, w tym również wynikające z powyższych okoliczności zmniejszenie dofinansowania
z funduszy zewnętrznych. Ograniczenie zakresu umowy, o którym mowa, może sięgać 70% wartości umowy. Ograniczenie
przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub
nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń
w stosunku do Zamawiającego.5. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia prac polegających na powtórzeniu lub realizacji w większym zakresie albo na
dodatkowym obszarze prac będących przedmiotem umowy lub jego części w . W ramach prac polegających na powtórzeniu mogą
zostać
zlecone
wszystkie,
niektóre
lub
jedna
z
prac
wskazanych
w
opisie
przedmiotu
zamówienia
i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym do 2,5% wartości zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Oferent ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą pośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, do którego jakości i terminowości realizowanych wcześniej prac wniesiono
zastrzeżenia.
10. Zamawiający nie przewiduje ujawniania kwot jakie zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Uwagi:
XI Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Bieszczadzki Park Narodowy zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bieszczadzki Park Narodowy z siedzibą w Ustrzykach Górnych 19 38-713
Lutowiska,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Bieszczadzkim Parku Narodowym możliwy jest pod numerem tel. 13 4610610 lub
adresem email dyrekcja@bdpn.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
,,Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2024 roku"
w trybie: zapytania ofertowego na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą: będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o Ustawę o finansach publicznych i zobowiązania umowne
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat w celu archiwizacji
6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
7) posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do przetwarzania ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec, prawo do przenoszenia danych,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez
administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r,
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowej.

Kontakt:
VIII. Kontakt
Wszelkie pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres: zamowienia@bdpn.pl bądź telefonicznie pod numerem 134610610 -
Dział Ochrony Przyrody.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.