kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 017/850-3600, Główny specjalista tel. (16) 676-44-45 przetargi.ias.400000@mf.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 017/850-3600, G |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do składania ofert w postępowaniu pn.: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w branży konstrukcyjnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Wymiana stacjonarnego skanera rtg do prześwietlania wagonów kolejowych zlokalizowanego na kolejowym przejściu granicznym w Medyce wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej" realizowanego w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj". CPV: 71540000-5, 71520000-9, 71247000-1, 71200000-0, 79100000-5 Dokument nr: 1801-ILZ.261.90.2024 Składanie ofert: Składanie ofert Wypełniony i podpisany komplet dokumentów należy dostarczyć do Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Ul. Geodetów 1, w terminie do dnia 28 marca 2024 r. ? pocztą elektroniczną, jako skan podpisanych dokumentów (w formie pliku ,,pdf") na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez ePUAP - https://epuap.gov.pl. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia Kolejowe Przejście Graniczne w Medyce Forma i termin realizacji zamówienia a) Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, b) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia końcowego odbioru robót całego zadania inwestycyjnego i podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, które to zamówienie realizowane będzie przez wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu (planowane zakończenie realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej 08.03.2025 roku) Wymagania: Warunki realizacji zamówienia Warunki i sposób realizacji określają załączniki do Zapytania ofertowego, w szczególności - Opis przedmiotu zamówienia. - zał. nr 1. (1.1, 1.2, 1.3) oraz Wzór Umowy - zał. 3 Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym na warunkach określonych we wzorze umowy oraz w oparciu o obowiązujące przepisy. Opis sposobu obliczenia ceny Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Wykonawca w cenie brutto ujmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając przy tym wszystkie koszty i inne opłaty, w tym również podatek VAT. Cenę oferty należy obliczyć z uwzględnieniem wszystkich wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza oferty. Stawka podatku VAT jest określona w ustawie o podatku od towarów i usług [1]. Przy wyliczeniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczania ceny. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami spełniającymi wymogi określone w zał. nr 1.3 do OPZ; 2) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia na Formularzu oferty o spełnieniu warunków określonych w pkt 1-3 W celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę oraz zawarte w niej oświadczenia jest do tego uprawniona - wykonawca przedłoży pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Warunki płatności Zapłata będzie dokonana przelewem bankowym na wskazane konto wykonawcy, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 3/6 Zasady płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Klauzule społeczne Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stosuje klauzul społecznych w zakresie obowiązku zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy[2]. Podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania W związku z wprowadzoną ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Zamawiający, działając na podstawie w/w ustawy wykluczy z postępowania[3]: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu[5] jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu ustawy o rachunkowości[6] jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]. Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przepisów Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Inne warunki Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? odstąpienia od wyboru oferty, ? prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert, ? odstąpienia od zawarcia umowy. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem. Uwagi: Kryteria wyboru oferty Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najniższą cenę. Podstawa prawna [1] ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r., poz. 1570, z późn. zm.) [2] art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). [3] art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497, z późn. zm.) [4] art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497, z późn. zm.) [5] ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) [6] art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) [7] art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2, zwane dalej RODO [8] art. 6 ust. 1 lit. a RODO [9] art. 15 RODO [10] art. 16 RODO [11] art. 18 RODO [12] art. 51 RODO 5/6 Z up. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie Ewa Potocka Główny specjalista Pełniąca obowiązki Kierownika Działu /podpisano kwalifikowanym Podpisem elektronicznym/ Otrzymują: 1. Strona: www.podkarpackie.kas.gov.pl 2. aa Informacja o przetwarzaniu danych osobowych W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej: RODO, informujemy, iż na podstawie przepisów RODO [7] od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie). ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres email: ias.rzeszow@mf.gov.pl); ? Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów publicznych z siedzibą przy ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl); ? W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów RODO [8] w następujących celach: ? postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1801-ILZ.261.90.2024.2, realizacji zamówienia przez Wykonawcę; ? W związku z przetwarzaniem danych w w/w celach, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji; 6/6 ? Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział; ? W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: ? dostępu do treści danych, na podstawie przepisów RODO [9] z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie, ? sprostowania danych, na podstawie przepisów RODO [10], ? ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie przepisów RODO [11]; ? W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w przepisach RODO [12]; ? Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu. Kontakt: Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: ? w sprawach merytorycznych Pan Marek Cieciak, tel. 16 676 44 45 w godzinach od 7:00 do 14:00, e-mail: marek.cieciak@mf.gov.pl, |
© eurobudowa.pl 2004-2024