Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu lokalu komunalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu lokalu komunalnego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIASTA
ul. Rzepnikowskiego 9a
14-260 Lubawa
powiat: iławski
Tel. 89 645-53-00 wew. 36, Fax. 89 645-53-00 wew. 0, tel. 573-003-726
urzad-miasta@lubawa.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 89 645-53-00 we
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie zadania pn. ,,Wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 7 w budynku przy Ul. Kupnera 13 w Lubawie stanowiącego własność Gminy Miejskiej Lubawa".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 7 w budynku przy Ul. Kupnera 13 w Lubawie stanowiącego własność Gminy Miejskiej Lubawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: IGK.7021.4.6.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert
Otwarcie odbędzie się dnia 05.04.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Miasta Lubawa przy Ul. Rzepnikowskiego 9a, pokój nr 9.

Składanie ofert:
o Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Lubawa przy Ul. Rzepnikowskiego 9a, pokój nr 1 (Sekretariat) w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia podpisania umowy.
Termin zakończenie realizacji zadania - 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. Wykonawca zobowiązuje sie:
a) wykonać przedmiot umowy z wymogami Zamawiającego, wymogami i przepisami wykonawczymi oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej,
b) zapewnić w trakcie realizacji zamówienia obowiązywanie przepisów oraz warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
c) zrealizować roboty z materiałów i urządzeń własnych - zakupionych przez siebie u producenta, w hurtowniach dopuszczonych do obrotu,
d) wykonać prace będące przedmiotem umowy przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami i Normami Branżowymi obowiązującymi w budownictwie oraz ustawą z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213). Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane atesty, aprobaty, certyfikaty.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane prace na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego.
5. Oględzin lokalu komunalnego można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego
III. Informacje dla Wykonawcy:
W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki zabezpieczone przez Zamawiającego na realizację zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własny kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową zawierający stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych, obejmujący realizację zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy razem z ofertą:
Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1).
o Oferty złożone po ww. terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
o Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
o Ofertę należy złożyć opakowaną w kopertę. Zaleca się, aby oferta była spięta. Na kopercie należy umieścić napis:
Oferta na
,, Wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 7 w budynku przy ul. Kupnera 13 w Lubawie stanowiącego własność Gminy Miejskiej Lubawa.
Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r., godz. 10:15 Postępowanie znak: IGK. 7021.4.6.2024
VII. Cena
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtowej wyrażoną w złotych polskich (PLN). Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych. Cena oferty jest ceną ryczałtową, zawierającą obowiązujący podatek VAT i niezmienną do zakończenia realizacji robót. Cenę oferty (wartość brutto oferty) należy wyliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. 2023.1570 z późn. zm.). Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również w dokumentacji tej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zapewniającego przekazanie obiektu do użytkowania (koszty te należy uwzględnić kosztach cen jednostkowych robót budowlanych).
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
2. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone pisemnie, w języku polskim, zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić w sposób trwały i czytelny (np. na komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem).
5. Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta, a jej zapisane strony były ponumerowane.
IX. Płatności
Wykonawca za wykonane zamówienie wystawi Zamawiającemu fakturę. Faktura za wykonaną robotę budowlaną będzie wystawiona i dostarczana po protokolarnym odbiorze końcowym. Termin płatności faktury - 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium ,,cena".
Liczba punktów w kryterium ,,cena" obliczane będzie zgodnie z poniższym wzorem:
.. , cena brutto oferty najtańszej
liczba punktów=------ 100
cena brutto oferty badanej
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów.
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.

Uwagi:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Kontakt:
Pani Aneta Grzybińska nr tel. 89 645-53-00 wew. 36 lub 573-003-726.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.