Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku - kamienica

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta w Tarnobrzegu
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
tel. 660 367 148
m.dabrowska@abakwm.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 660 367 148
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Zaproszenie do składania ofert
na realizację inwestycji pn. ,,Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku - kamienica Ul. Sienkiewicza 7 w Tarnobrzegu"
ROZDZIAŁ I
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: Anna Meder-Niemiec, reprezentowana przez Panią Wiesławę Meder i Pana Ludwika Meder.

ROZDZIAŁ IV
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: ,,Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku - kamienica Ul. Sienkiewicza 7 w Tarnobrzegu", w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wydaną decyzją konserwatorską, stanowiącą załącznik do zaproszenia do składania ofert.
2. Lokalizacja obiektu: kamienica Ul. Sienkiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, dz. nr 1315/2, (obręb geodezyjny 12 - Tarnobrzeg).
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera:
- Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem - (załącznik nr 6 do zaproszenia do składania ofert).
- Decyzją nr 4/24 z dnia 08.01.2024 r. (załącznik nr 7 do zaproszenia do składania ofert).

Otwarcie ofert: 2. Termin otwarcia ofert - dnia 09.04.2024 r., godz. 12:30, Urząd Miasta Tarnobrzega, Kościuszki 30, pok. 210.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, Ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą w terminie do dnia 09.04.2024 r. do godz. 12:00.
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem:
,,Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku - kamienica Ul. Sienkiewicza 7 w Tarnobrzegu"

Nie otwierać przed dniem 09.04.2024 r. godz. 12:00
3. Decydującą jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta Tarnobrzega.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ V
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Terminy realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024 roku.

Wymagania:
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków własnych Miasta Tarnobrzega oraz środków pozyskanych przez Miasto Tarnobrzeg z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zamówienie jest realizowane w ramach programu: Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ROZDZIAŁ III
INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
8. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nieudzielenia Miastu Tarnobrzeg Promesy z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
12. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
13. Zaproszenie do składania ofert, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zapytania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
15. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń
i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego
i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być:
a) tej samej lub wyższej wytrzymałości,
b) tej samej lub dłużej trwałości,
c) o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w
programie prac,
d) spełniać te same funkcje.

ROZDZIAŁ VI
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
2. Zamawiający wymaga:
2.1) aby Wykonawca wskazał osobę do pełnienia funkcji Kierownika robót:
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje :
Kwalifikacje: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).
- co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do gminnej ewidencji zabytków, zgodnie z ustawą z dnia 23.07.2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, art.37c (Dz.U. z 2023 r. poz.951 z późn. zm.).
2.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem t erminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty: dwie roboty polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie lub renowacji budynków, w tym co najmniej jedna dotycząca budynku wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, każda z robót
o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
ROZDZIAŁ VII
PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna), tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120
i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
ROZDZIAŁ VIII
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. Do zaproszenia (tj. załącznik nr 1 - Formularz oferty) Wykonawca dołącza:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2.
2. Inne dokumenty dołączane do zaproszenia:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Wykazu prac wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia (zgodnie z warunkami wskazanymi w rozdziale VI) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Oferta wspólna:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
ROZDZIAŁ IX
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN ZWIĄZANIA
1. Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty, do której należy
w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z ,,Formularzem oferty".
3. Formularz oferty należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
6. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

ROZDZIAŁ XI
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Wykonawca dokona wyceny przedmiotu zamówienia na podstawie załączonej dokumentacji.
2. Cena całkowita przedstawiona w formularzu Oferty winna obejmować pełen zakres prac określonych w dokumentacji i uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu oferty.
4. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
5. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
6. Cena ofertowa musi uwzględniać wskaźnik inflacji oraz wszystkie prace niezbędne do prawidłowego, zgodnego z obowiązującym prawem, obowiązującymi normami, wydanymi decyzjami konserwatorskimi i wiedzą techniczną zrealizowania zadania.
7. Cena ofertowa musi uwzględniać opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców należne podatki, itp.
8. Cena określona przez Wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje.
9. Cena powinna być przedstawiona do dwóch miejsc po przecinku.
10. W przypadku rozbieżności ceny wyrażonej cyfrowo i słownie jako poprawną uznaje się cenę wyrażoną cyfrowo.
ROZDZIAŁ XII
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT, BADANIE OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) Cena (C) - 100%
2. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
3. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
4. Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
ROZDZIAŁ XIII
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
ROZDZIAŁ XIV
PODWYKONAWCY
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
ROZDZIAŁ XV
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Oferenci przekazują pisemnie, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z opisem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania wyłącznie w formie pisemnej.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na stronie internetowej Miasta Tarnobrzega https://www.um.tarnobrzeg.pl.
ROZDZIAŁ XVI
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XVII
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pani Anna Meder-Niemiec, reprezentowana przez Panią Wiesławę Meder i Pana Ludwika Meder, zam ul. Mackiewicza 20/46, 31-214 Kraków.
2. Z administratorem można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora lub telefonicznie (tel. 660 367 148).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 951 z późn. zm.) i uchwałą nr LXXIV/794/2023 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 24 maja 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Tarnobrzega na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze Miasta Tarnobrzega w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: ,,Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej
i okiennej przy zabytku - kamienica ul. Sienkiewicza 7 w Tarnobrzegu".
4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki, organy administracji publicznej w tym jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych; podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy.
W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych na zasadach określonych w art. 15 RODO; prawo do sprostowania danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO; prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. ,,prawo do bycia zapomnianym") w przypadkach, o których mowa w art. 17 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 18 RODO, prawo do przenoszenia danych w oparciu o art. 20 RODO, z zastrzeżeniem, że niektóre z tych praw podlegają ograniczeniu z uwagi na fakt, iż podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO, ale również z uwagi na treści art. 11 RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest: Pani Anna Meder-Niemiec reprezentowana przez Panią Wiesławę Meder i Pana Ludwika Meder, adres poczty elektronicznej: m.dabrowska@abakwm.pl, tel. 660 367 148.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.