Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont silników elektrycznych budowy przeciwwybuchowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A ul. Zamkowa 10 43-178 Ornontowice powiat: mikołowski (+48) 71 787 35 34, 32 769 82 33, 32 769 83 20, 32 769 88 89, 32 769 89 74 przetargi@budryk.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ornontowice |
Wadium: | 8 500,00 PLN |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa aukcji: Remont 23 sztuk silników elektrycznych budowy przeciwwybuchowej produkcji CELMA dla JSW S.A. KWK ,,Budryk" 6. Lista produktów Lp.Nazwa produktuIlośćJednostka miary 1.Remont 23 sztuk silników elektrycznych budowy przeciwwybuchowej produkcji CELMA dla JSW S.A. KWK ,,Budryk"1pakiet Dokument nr: 15/2024 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 05.04.2024 r. godz. 10:00 Składanie ofert: 9. Terminy TERMIN SKŁADANIA ofert: 28.03.2024 r. godz. 14:00 Ofertę składamy w jednej z następujących form: ? w formie pisemnej - przez dostarczenie, bądź przesłanie w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: w JSW S.A. KWK ,,Budryk", Ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice w Wydziale Zamówień i Umów, piętro III, pokój nr 309, budynek Dyrekcji (Zakład Główny). ? w formie wiadomości e-mail - jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres przetargi@budryk.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna. Wymagania: (tryb postępowania - Aukcja elektroniczna) 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne ( np. problemy z logowaniem). UWAGA !!! Czas trwania sesji na platformie Operatora wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 769 82 33, +48 32 769 83 20. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@budryk.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@budryk.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp.Nazwa kryterium 1.Cena Uwagi8. Reguły Aukcja otwarta Aukcja japońska Aukcja zniżkowa Cena dotyczy całego kontraktu Czas na decyzję 60 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 11. Informacje o ofertach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. 1. 2. 3. 4. . Warunki płatności 1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. 3. Podstawą do wystawiania faktury VAT będzie protokół zdawczo - odbiorczy. 4. Rozliczenia między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 5. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A. 6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK ,,Budryk", ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice . 17. Warunki udziału I.Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II.Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert: Wysokość wadium: 8 500,00 PLN Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): konto JSW S.A. KWK ,,Budryk", ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice - numer konta: 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719, z dopiskiem: ,,Wadium do aukcji 15/2024", Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: ? w kasie drobnicowej na terenie kopalni KWK ,,Budryk" - brama towarowa zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, ? oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: przetargi@budryk.jsw.pl, ? oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: przetargi@budryk.jsw.pl.W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: ? bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., ? wskazanie sumy gwarancyjnej ? wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, ? określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, której treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b ,,Regulaminu...". Kasa drobnicowa na terenie kopalni KWK ,,Budryk" - brama towarowa. Kasa czynna w godz. 620-1000 oraz 1100-1350. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w odpowiadającej wartości wadium, jest możliwe: ? w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, ? w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. wysokości Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Rozliczeń Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl. Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek, nr tel.: 32 756 4882, Pani Bożena Temich, nr tel.: 32 756 4716 Pani Barbara Wolak, nr tel.: 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć Umowę Spółki. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Oferenta zagranicznego- wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Oferenta. Wykaz jednorazowej usługi albo wielu usług, obejmującej albo obejmujących usługę w zakresie remontu silników produkcji CELMA, będących przedmiotem zamówienia z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto. Ww. wykaz winien zawierać wartości wykonanych usług i dane podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, potwierdzające, że remont przedmiotu zamówienia został wykonany należycie.7. Oświadczenie Wykonawcy, że remont urządzenia będzie wykonany w sposób gwarantujący jego bezpieczną eksploatację, nie spowoduje wytworzenia nowego silnika, czyli nie będzie wymagane dokonanie ponownego wprowadzenia wyrobów do obrotu, zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym, a wyremontowany silnik będzie odpowiadać DTR na podstawie, której było eksploatowane przed remontem. Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wskazanego przez Zamawiającego jako dzień składania ofert. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. 2. 3. 4. 5. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: przetargi@budryk.jsw.pl do godz. 1200 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawca stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja techniczna 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Dominika Mitura (KWK Budryk), tel.: 32 769 82 33, e-mail: dmitura@budryk.jsw.pl Katarzyna Gluch (KWK Budryk), tel.: 32 769 83 20, e-mail: kgluch@budryk.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Wojciech Szulc, tel.: 32 769 88 89; email: wszulc@budryk.jsw.pl Paweł Kurczab, tel.: 32 769 89 74; email: pkurczab@budryk.jsw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024