Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie chodników

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi@erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 7 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2024/2025 w części zachodniej miasta Rzeszowa.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 20,00 m
2) Rozebranie podbudowy z betonu - 140 m
3) Rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00 m2
4) Rozebranie obrzeży betonowych - 100,00 m
5) Rozebranie krawężników betonowych - 100,00 m
6) Rozebranie krawężników kamiennych - 20,00 m
7) Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej - 20,00 m2
8) Rozebranie chodników z płytek betonowych - 200,00 m2
9) Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00 m2
10) Koryta wykonywane mechanicznie - 700 m2
11) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00 m2
12) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku - 300,00 m2
13) Ułożenie posypki cementowo piaskowej - 80,00 m2
14) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego - 400 m
15) Wykonanie podbudowy z betonu - 300,00 m2
16) Przełożenie obrzeży betonowych - 200,00 m
17) Przełożenie krawężników betonowych - 200 m
18) Przełożenie krawężników kamiennych - 100,00 mb
19) Przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00 m2
20) Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego - 1120,00 m2
21) Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 390 m2
22) Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawiającego - 60,00 m2
23) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 30,00 m2
24) Ustawienie obrzeży betonowych - 230,00 m
25) Ustawienie krawężników betonowych - 110 m2
26) Ustawienie krawężników kamiennych - 20 m
27) Wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego 40,00m2
28) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - 240 m2
29) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 10,00 m2
30) Wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00 m2
31) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. Głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu - 10,00 m2
32) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00 m
33) Wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00 m2
34) Ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00 m
35) Ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowanych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00 m
36) Wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00 m2
37) Plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00 m2
38) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 10,00 szt.
39) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00 szt.
40) Regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00 szt.
41) Regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00 szt.
42) Regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00 szt.
43) Zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną - 4,00 mb
44) Demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00 szt.
45) Aktualizacja mapy zasadniczej -4,00 szt.
46) Przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00 m3
47) Roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00 m3
48) Transport materiałów budowlanych - 9,00 m3
49) Przełożenie płyt granitowych -10,00 m2
50) Wymiana płyt granitowych -10,00 m2
51) Wykonanie palisady betonowej - 5,50 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

CPV: 45233141-9

Dokument nr: 2024/BZP 00255999, ZP-A.271.22.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aeddcfa0-e058-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
c. d w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2024/2025 w części zachodniej miasta Rzeszowa.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 20,00 m
2) Rozebranie podbudowy z betonu - 140 m
3) Rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00 m2
4) Rozebranie obrzeży betonowych - 100,00 m
5) Rozebranie krawężników betonowych - 100,00 m
6) Rozebranie krawężników kamiennych - 20,00 m
7) Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej - 20,00 m2
8) Rozebranie chodników z płytek betonowych - 200,00 m2
9) Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00 m2
10) Koryta wykonywane mechanicznie - 700 m2
11) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00 m2
12) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku - 300,00 m2
13) Ułożenie posypki cementowo piaskowej - 80,00 m2
14) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego - 400 m
15) Wykonanie podbudowy z betonu - 300,00 m2
16) Przełożenie obrzeży betonowych - 200,00 m
17) Przełożenie krawężników betonowych - 200 m
18) Przełożenie krawężników kamiennych - 100,00 mb
19) Przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00 m2
20) Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego - 1120,00 m2
21) Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 390 m2
22) Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawiającego - 60,00 m2
23) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 30,00 m2
24) Ustawienie obrzeży betonowych - 230,00 m
25) Ustawienie krawężników betonowych - 110 m2
26) Ustawienie krawężników kamiennych - 20 m
27) Wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego 40,00m2
28) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - 240 m2
29) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 10,00 m2
30) Wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00 m2
31) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. Głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu - 10,00 m2
32) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00 m
33) Wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00 m2
34) Ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00 m
35) Ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowanych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00 m
36) Wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00 m2
37) Plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00 m2
38) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 10,00 szt.
39) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00 szt.
40) Regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00 szt.
41) Regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00 szt.
42) Regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00 szt.
43) Zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną - 4,00 mb
44) Demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00 szt.
45) Aktualizacja mapy zasadniczej -4,00 szt.
46) Przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00 m3
47) Roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00 m3
48) Transport materiałów budowlanych - 9,00 m3
49) Przełożenie płyt granitowych -10,00 m2
50) Wymiana płyt granitowych -10,00 m2
51) Wykonanie palisady betonowej - 5,50 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Rodzaj i maksymalna wartość opcji: Zakres zamówienia objętego opcją obejmuje bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód na terenie miasta Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje prace wskazane w pozycji nr 1 - 82 przedmiaru robót. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie ilości robót (prac) wyszczególnionych w kolumnie ,,Opcjonalna ilość jednostek" w przedmiarze robót. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju robót (prac) kosztem odpowiednio zmniejszenia ilości i wartości innych rodzajów robót (prac). Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia objętego prawem opcji wynikającego z oferty wykonawcy.
Maksymalna wartość opcji stanowi 100 % wartości oferty Wykonawcy w zakresie zamówienia podstawowego.
2. Okoliczności skorzystania z opcji: Po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych w pozycji wg kolumny ,,Podstawowa ilość jednostek"), Zamawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację zamówienia. Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 2 Projektowanych postanowień umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 471 520,00 zł netto
1. Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód na terenie miasta Rzeszowa
2. Zakres robót budowlanych: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w poz. 1 - 82
3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na ułożeniu lub przełożeniu kostki betonowej lub kamiennej w ilości co najmniej 140 m2.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów lub w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
2. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunek powyższy spełnić musi co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga żadnego przedmiotowego środka dowodowego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. kosztorys ofertowy
5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN na zasadach określonych w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 16 projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-08

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.