łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac modernizacyjnych remontowo-budowlanych w pomieszczeniach budynku technicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Port Lotniczy Lublin S.A ul. Zesłańców Sybiru 6 20-008 Lublin powiat: Lublin tel. +48 (22) 257 22 23, tel. 661 363 332 https://lublinairport.ezamawiajacy.pl/pn/LUAIRPORT/demand/notice/public/124751/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 (22) 257 22 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na realizację postępowania pn. ,,Wykonanie prac modernizacyjnych remontowo-budowlanych w pomieszczeniach budynku technicznego na terenie Portu Lotniczego Lublin S.A." 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacyjnych remontowo-budowlanych w pomieszczeniach budynku technicznego na terenie Portu Lotniczego Lublin S.A. Szczegółowy zakres prac, uwarunkowania realizacyjne oraz dodatkowe wytyczne Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikiem graficznym nr 1. DOSTAWA niezbędnych materiałów będzie realizowana na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający zabezpieczy dla Wykonawcy zamykane pomieszczenie w celu składowania materiałów. CPV: 45450000-6, 39000000-2, 45310000-3, 45330000-9 Dokument nr: NZ/241/P/TA/45/2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lublinairport.ezamawiajacy.pl/pn/LUAIRPORT/demand/notice/public/124751/details 9. TERMIN SKŁADANIA ofert 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, w formacie PDF za pośrednictwem Platformy Zakupowej, nie później niż do 03.04.2024 r. godz. 10.00. 2. Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej w formie skanu z podpisem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy lub podpisaną elektronicznym podpisem w formacie ,,PDF". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin i sposób realizacji zamówienia Termin realizacji - 21 dni od dnia przekazania pomieszczeń Wykonawcy, przy czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwości rozpoczęcia prac z minimum 14 dniowym wyprzedzeniem. Planowany termin rozpoczęcia prac: II połowa września 2024 roku. Wymagania: W celu prawidłowego oszacowania zadania Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin należy uzgodnić z p. Agnieszką Szawara - tel. 661 363 332. 5. Opis warunków podmiotowych udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w realizacji min. jednej pracy remontowo - budowlanej w budynku/lokalu prywatnym bądź użyteczności publicznej o wartości 30 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace/roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie. Wskazana robota remontowo - budowlana powinna obejmować swoim zakresem łącznie prace ogólnobudowlane i wykończeniowe, a także wykonanie/przebudowę instalacji sanitarnych wewnętrznych oraz wykonanie/przebudowę instalacji elektrycznych wewnętrznych. 6. Związanie ofertą Okres związania ofertą ustala się na 60 dni od terminu składania ofert. 7. Przygotowanie oferty 1. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum lub spółka jawna). 2. Oferta powinna zawierać następujące informacje i dokumenty: a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 3; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4; c) wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 5 z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie; d) klauzula informacyjna RODO zgodnie z załącznikiem nr 6; e) pełnomocnictwo, o ile jest wymagane. 3. W przypadku niezłożenia przedmiotowego formularza oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał parametry i standardy jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Cena ofertowa wyrażona jest w PLN i podane cyfrowo z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 7. Informacje dodatkowe 1. Postępowanie prowadzone będzie poprzez Platformę Zakupową, dostępną pod adresem: https://lublinairport.ezamawiajacy.pl/ W związku z powyższym Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie oświadczenia i zawiadomienia będą składane przez Zamawiającego i Wykonawcę za pośrednictwem Platformy. 2. W celu złożenia oferty wymagane jest zarejestrowane się Wykonawcy na ww. Platformie Zakupowej. 3. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z treścią zapytania ofertowego. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. W razie wątpliwości odnośnie działania Platformy Zakupowej zalecamy skontaktować się z Infolinią techniczną pod nr +48 (22) 257 22 23, w celu uzyskania porady i wsparcia technicznego. 6. Zarówno ofertę jak i wszelką korespondencję prosimy kierować za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 8. Sposób udzielania wyjaśnień oraz modyfikacji zapytania ofertowego 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, za pośrednictwem Platformy zakupowej o wyjaśnienie zapisów niniejszego Zapytania Ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie. Jednocześnie informujemy, iż odpowiedzi na zapytania stanowią integralną część Zapytania ofertowego i zostaną udostępnione na Platformie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców, bez ujawniania źródła zapytania. 2. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść dokumentów zawartych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Dokonane w ten sposób zmiany zostaną udostępnione na Platformie zakupowej dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. 3. Na wniosek Wykonawcy, który nie jest w stanie złożyć oferty w wyznaczonym terminie z powodu okoliczności od niego niezależnych, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem. O przedłużeniu terminu Zamawiający powiadamia natychmiast wszystkich Wykonawców poprzez zamieszczenie przedmiotowych informacji na Platformie zakupowej. 10. Kryteria oceny ofert 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena 100 %. 2. Obliczenie ilości punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie wzoru: Najniższa cena brutto zaproponowanej oferty Liczba punktów = -------------------------------- × 100 Cena badanej oferty 3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów. 11. Udzielenie zamówienia 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowymi została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie kryterium oceny ofert. Zamówienie zostanie złożone drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w ofercie przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonania zamówienia, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 12. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. 2. Do postępowania prowadzonego na powyższych zasadach nie mają zastosowania środki ochrony prawnej. 3. Jednocześnie Zamawiający informuje, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 KC jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany zapytania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania zaoferowanych cen z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. |
© eurobudowa.pl 2004-2024