Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. MB Królowej Polski
ul. Niepokalanej 46
74-202 Bielice
powiat: pyrzycki
tel. 91 564 41 13, tel. 915644235
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Bielice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 564 41 13, t
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
pod nazwą ,,Remont (wieży) kościoła parafialnego p.w. M.B. Królowej Polski w Bielicach".
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Remont (wieży) kościoła parafialnego p.w. M.B. Królowej Polski w Bielicach" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odnowy Zabytków - edycja pierwsza. Zabytek wpisany jest do rejestru Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków pod numerem 1638 decyzją nr z dnia 16.12.1963r nr KI.20/88/63. Zakres prac zaplanowanych do wykonania w ramach dofinansowania prowadzony będzie za zgodą konserwatora zabytków i obejmuje między innymi:
?
zabezpieczenie prac (w tym rusztowania),
?
reprofilacja spoin,
?
uzupełnienie wątku ceglanego,
?
przemurowanie sterczyn dachowych,
?
rozebranie konstrukcji dachu i ponowne jego odtworzenie wraz z okładziną dachówkową,
?
renowacja okien, witraży, żaluzje
?
spięcie murów systemem brut-saver,
?
mycie elewacji środkami powierzchniowo czynnymi,
?
odtwarzanie oraz konserwacja chemiczna,
?
wyciągnięcie gzymsów oraz montaż obróbek blacharskich tytan-cynk,
?
naprawa odkształconego narożnika południowo - wschodniego,
?
renowacja nadokiennego magnetronu,
?
rekonstrukcja parapetów okiennych,
?
rekonstrukcja rolki okalającej,
?
naprawa pękniętych nadproży,
?
inne prace nieprzewidziane a wynikłe w trakcie realizacji zadania oraz wskazane do wykonania przez konserwatora zabytków.

CPV: 45212360-7

Składanie ofert:
IV. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT
Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 należy złożyć w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. MB Królowej Polski Ul. Niepokalanej 46; 74-202 Bielice w zamkniętej kopercie z dopiskiem oferta na ,,Remont (wieży) kościoła parafialnego p.w. M.B. Królowej Polski w Bielicach"." (decyduje data wpływu do parafii) w terminie od 22 marca 2024 r. do dnia 22 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać cały przedmiot zamówienia w terminie 8 miesięcy od podpisania umowy.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Niepokalanej 46; 74-202 BIELICE - Działka nr 262 w obrębie ewid. Bielice, gm. Bielice

Wymagania:
UWAGA - Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
3. Szczegółowe informacje, dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w:
a) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 3
b) Przedmiar - Załącznik nr 4

4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) organizacji i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz jego przeznaczenia, utrzymanie terenu w stanie umożliwiającym komunikację, zapewnienie niezbędnych przejść oraz ładu i porządku na terenie wykonywanych prac,
b) realizacji zamówienia z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie oraz do przestrzegania zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
c) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza organizacyjnego, personalnego, materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) naprawienia i przywrócenia stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy, jego części lub uszkodzeń innych elementów związanych z realizacją zamówienia,
e) stosowania podczas realizacji robót objętych zamówieniem wyłącznie wyrobów i materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r., poz. 1213).
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie wykonywanych prac w czasie realizacji przedmiotu umowy.
6. Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za transport sprzętów, materiałów i urządzeń, należyte ich ubezpieczenie oraz przechowywanie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na pracach w obiektach sakralnych, wpisanym do rejestru zabytków, na kwotę min. 480 000,00 złotych brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie należy rozumieć w szczególności referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane (np. umowy, protokoły odbioru).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w ust.1.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5. Z postępowania wyklucza się wykonawców w stosunku, do których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. 2023 r., poz. 1497 ze zmianami). Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ww. artykule ustawy. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana ma podstawie dwóch faktur:
1) faktura 1 - o wartości 2% wynagrodzenia wykonawcy, co stanowi wartość ............................zł brutto (słownie:...................................................)
2) faktura 2 - o wartości nie wyższej niż 98% wynagrodzenia wykonawcy, co stanowi wartość .............zł brutto (słownie:........................................................)
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.

Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert). Cenę należy podać cyfrowo i słownie w złotych (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami arytmetyki).

Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym wykonawcą.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiając przyjął następujące kryteria oceny ofert:
Lp.
Kryterium
Metodologia przyznawania punktów
Waga
1.

Łączna cena brutto

Liczona wg wzoru:
Cof= ( Cmin/Cofbad) x 70 pkt

gdzie:
Cofbad - cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin- najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

70 pkt

2.

Doświadczenie przy zabytkach.
Liczone w następujący sposób:
? realizacja do 3 inwestycji - 10 pkt
? do 4 inwestycji - 15 pkt
? powyżej 4 inwestycji - 30 pkt

30 pkt

2. Ostateczna ocena punktowa oferty - P
Ostateczna ocena punktowa będzie liczbą wynikającą z działania:

P = C+D
gdzie:
P - łączna ilość punktów przyznana ofercie ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Łączna cena brutto" D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Doświadczenie"
3. Oceny ofert dokona Komisja powołana przez Zamawiającego.
4. Wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami arytmetyki, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów ocen ofert, uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
6. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. Jeżeli spośród ofert dodatkowych nie może wybrać najkorzystniej oferty postępowanie unieważnia się.

VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
4. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z treścią Zaproszenia do składania ofert,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w pkt VII ppkt 6 lit. c niniejszego Zaproszenia,
e) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
10. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub jeśli jest niższa o co najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Oferty złożone po terminie składania zostaną odrzucone bez ich otwarcia.

VIII. WIZJA LOKALNA
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty odbyć wizję lokalną w miejscu gdzie mają być wykonywane wyżej opisane prace. Wizja nie jest obowiązkowa. Wizja zostanie przeprowadzona z udziałem przedstawiciela zamawiającego w języku polskim. Podczas wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zapoznać się ze stanem obecnym/istniejącym miejsca realizacji inwestycji i jego otoczeniem. Udział w wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu (udział w wizji lokalnej jest dobrowolny).
Nie skorzystanie z uprawnienia do uczestnictwa w wizji lokalnej przez wykonawcę nie może stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń. Ryzyka niewłaściwej oceny warunków istniejących w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę.
Zamawiający nie pokrywa kosztów udziału wykonawców w wizji lokalnej, oraz nie ubezpiecza ich od jakichkolwiek wypadków, strat czy szkód związanych z wizja lokalną.

Kontakt:
IX. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Ze strony Zamawiających osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: 1. Osoba do kontaktu: Paula Ziemiańska tel. 915644235

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.