Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki
powiat: rycki
(81) 865 71 10, (81) 865 71 11
ryki@ryki.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ryki
Wadium: ---
Nr telefonu: (81) 865 71 10, (81)
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłaszamy rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamowienia na
,,Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Ryki"
Rozdział 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu
inwestycyjnym ,,Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Ryki".
2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak
poniżej:
2.2.1. część 1 zamówienia ,,Budowa kablowej linii oświetleniowej w m. Ryki ul.
Przemysłowa na dz. ozn. nr 145", której zakres robót obejmuje:
? wykonanie linii kablowej nN o dł ok. - 370 m, (kabel zapewnia inwestor o dł ok 400
m)
? montaż 10 słupów stalowych ocynkowanych oświetleniowych 10 m (z
wysięgnikiem) - słupy zapewnia inwestor
? montaż 10 opraw oświetleniowych LED oraz wysięgników - oprawy I wysięgniki
zapewnia inwestor
? inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz dostarczenie
dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy,
kompletu
? dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego
oświetlenia z zakładem Energetycznym.
2.2.2. część 2 zamówienia - ,,Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Bazanów dz
nr 252 gm. Ryki":
? wykonanie linii podwjeszanej na słupach linii napowietrznaj nN o dł ok. - 370 m,
? montaż 9 opraw oświetleniowych LED
? montaż 9 wysięgników
? montaż szafki oswietleniowej
? inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz dostarczenie
dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy,
? dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego
oświetlenia z zakładem Energetycznym.
2.2.3. część 1 zamówienia ,,Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej w m. Lasoń na dz.
ozn. nr 50/2, 48/1, 47/2, 382/1 gm. Ryki", której zakres robót obejmuje:
? wykonanie linii kablowej nN o dł ok. - 141 m,
? montaż 3 słupów stalowych ocynkowanych oświetleniowych 8 m wraz z
wysięgnikami
? montaż 3 opraw oświetleniowych LED
? inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz dostarczenie
dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy,
kompletu
? dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego
oświetlenia z zakładem Energetycznym

CPV: 45231400-9, 45316110-9

Dokument nr: WIR.7011.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki

Składanie ofert:
Rozdział 7
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
7.1.
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6.12 należy złożyć w terminie
do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10:30:
a) Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres siedziby Zamawiającego tj.:
Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki
z dopiskiem: OFERTA w postępowaniu na: ,,Budowa oświetlenia drogowego na
terenie gminy Ryki"
b) Elektronicznie na adres e-mail: ryki@ryki.pl
tytuł wiadomości powinien brzmieć: ,,OFERTA w postępowaniu na: ,,Budowa
oświetlenia drogowego na terenie gminy Ryki"

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest wykonac zamowienie:
- w zakresie częsci 1 do dnia 30.06.2024 r.,
- w zakresie częsci 2 do dnia 30.06.2024 r.,
- w zakresie częsci 3 do dnia 30.06.2024 r.,

Wymagania:
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000 złotych
przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego dla zamowien o wartosci ponizej 130.000 PLN Do
niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 wrzesnia 2019 r. Prawo Zamowien
Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pozn. zm.)

1.2. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszym Zapytaniem Ofertowym
i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
Rozdział 4
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
4.1.1 posiadają odpowiednie doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej dwie roboty budowlane z których każde polegało na budowie
lub przebudowie linii kablowej oświetlenia drogowego o długości minimum
100 m.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą
dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
- min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców
zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do
wyżej wskazanych.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.2. Przesłanki wykluczenia.
4.2.1. Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający
wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
1) Wykonawca jest osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa
w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48
ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048) lub w
art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 826),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w
art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania
stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich
pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu
karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym
mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu
karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego,
przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art.
270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym
wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w
spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie
skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec Wykonawcy wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed
upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłaty tych należności;
4) wobec Wykonawcy prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia
publiczne;
5) zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że
wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu
zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te
oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji
wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu,
który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że
spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny
sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
4.2.2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie
postępowania o udzielenie zamówienia.
4.2.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia
wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
4.2.4. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 4.4.3.
Zapytania podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r.
w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani
na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia
18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na
Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134
z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność
Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn.
zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub
będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120)
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany
na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4.2.5. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 4.4.3. zapytania następuje na okres trwania
ww. okoliczności.
4.2.6. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w
pkt 4.4.4., zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
4.2.7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną,
nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do
20 000 000 zł.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku ww. podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego).
Rozdział 5
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW
5.1.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania
tymi osobami - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2 do Zapytania
Ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.1
5.2.Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 5.1 lub innych
dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub
dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub
udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.3.
Rozdział 6
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
6.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Złożenie
więcej niż jednej oferty dla danej części spowoduje odrzucenie wszystkich ofert
złożonych przez Wykonawcę na tę część zamówienia.
6.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz
dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
6.3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
6.4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
6.5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu
muszą być parafowane przez wykonawcę.
6.6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze
lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
6.7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub
wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
6.8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy
dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku
innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.10. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
6.11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub
parafowana przez wykonawcę.
6.12. Oferta musi zawierać:
a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 4 i 5 Zapytania
Ofertowego.
b) Formularz ofertowy - (Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego)
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną.
c) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy;
6.13. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w terminie
wskazanym w pkt. 7.1. na adresy wskazane w pkt 7.1. Uwaga! Decydujące
znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu dla ofert składanych
pisemnie ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką
pocztową, kurierską lub pocztą elektroniczną.
Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem,
że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty
przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian
musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta,
w kopercie oznaczonej jak w pkt. 6.13 z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez
złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną
do reprezentowania wykonawcy.
Rozdział 8
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
8.1.
8.2.
8.3.
8.4.
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu
oferty ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia w części, na którą Wykonawca
składa ofertę. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu
o Zapytanie Ofertowe wraz z załącznikami.
Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna wykonawcy za wykonanie przedmiotu
zamówienia. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą
cenę brutto dla każdej części, jaką poniesie na realizację przedmiotu
zamówienia.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto,
jaką poniesie na realizację danej części zamówienia.
Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z projektem umowy (Załącznik Nr 4 do
Zapytania Ofertowego).
Rozdział 9
BADANIE OFERT
9.1.
9.2.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytania Ofertowego,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone
przez Zamawiającego.
10.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
Maksymalna liczba
Znaczenie
punktów, jakie może
L. p.
Kryterium
procentowe
otrzymać oferta za
kryterium
dane kryterium
1
Oferowana cena (C)
100%
100 pkt
10.3. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
10.4. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
10.5. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
PN
PC = ------- x 100 pkt
PB
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe
oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny
odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do
dwóch miejsc po przecinku.
10.6. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która
otrzyma największą ilość punktów w powyższym kryterium.
Rozdział 11
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
11.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu określonych w pkt 4 Zapytania Ofertowego.
11.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie;
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego;
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty,
jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień
(jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby
punktów, decyduje niższa cena.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza dla danej części zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania
w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego
braku na fax lub adres pocztowy).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności, jeżeli najkorzystniejsza
oferta przekroczy kwotę zabezpieczoną w budżecie Zamawiającego.
Rozdział 12
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
12.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie i godzinie
podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty
elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
12.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
12.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez
wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym
terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także nie
odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej
w trybie korespondencyjnym.
12.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do
złożenia umowy regulującej ich współpracę.
12.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedkłada dokumenty potwierdzające,
że osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru
(w danej branży) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane.
Rozdział 13
POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do
Zapytania Ofertowego.
13.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części
zamówienia, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 13.1.
Rozdział 14
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
14.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
Zapytania Ofertowego.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania
Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja
o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie
przekazana w formie elektronicznej Wykonawcom.
14.3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania
Ofertowego.
14.4. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania Ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas
na wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert
i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytania Ofertowe.
14.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią
udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji
zawierającej późniejsze oświadczenie zamawiającego.
Rozdział 15
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
15.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywają się za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
15.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego
potwierdzenia faktu ich otrzymania.
15.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę,
zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez zamawiającego na adres
email, podany przez wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający
zapoznanie się z jej treścią.
15.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Gmina Ryki
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki
Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
15.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni
posługiwać się znakiem postępowania: WIR.7011.1.2024

Uwagi:
Rozdział 16
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.:
"Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach"
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
4) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
dotyczących Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o
ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Zapytaniem ofertowym oraz nie narusza integralności
protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych
osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
6) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
15.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Pani Edyta Jeżewska
e-mail: ryki@ryki.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.