Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
WYSOKIE BRZEGI 4
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
zamowienia@szpitaloswiecim.pl
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/pn/szpitaloswiecim/demand/notice/public/125024/details
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem opracowania jest wykonanie dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę) oraz budowa pawilonu handlowego na terenie ZOZ Oświęcim zgodnie z zakresem wskazanym
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej ,,PFU") stanowiącym załącznik nr do 3 SWZ.
2. Na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami dla zaprojektowania i wykonania wyżej przywołanego zadania inwestycyjnego zgodnie z pozostałymi wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego, zadaniem Wykonawcy będzie:
1) analiza i weryfikacja założeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, jeżeli będzie to konieczne,
3) wykonanie na własny koszt niezbędnych badań, opinii i ekspertyz oraz uzyskanie na ich podstawie odpowiednich decyzji, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów w oparciu o obowiązujące przepisy i normy - jeśli będzie wymagane,
4) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę, dla niniejszego zadania - jeśli będzie wymagane,
5) wykonanie wielobranżowych projektów technicznych we wszystkich branżach (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany), zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Zatwierdzenie tych projektów przez Zamawiającego,
6) wykonanie charakterystyki energetycznej,
7) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej dla potrzeb wykonania planu zagospodarowania terenu- jeżeli będzie to konieczne,
8) uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów w wypadku zwiększenia zapotrzebowania oraz w razie potrzeby wykonanie projektów przebudowy lub budowy nowych sieci i przyłączy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu objętego projektem- jeżeli będzie to konieczne,
9) wykonanie kosztorysu ofertowego wielobranżowego (w podziale na elementy robót) stanowiącego załącznik do oferty,
10) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
11) wykonanie kompleksowych robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych), wynikających z niniejszego PFU - który stanowi minimalne wymagania dla zadania,
12) wykonanie elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
13) uruchomienie całego obiektu po budowie i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz, obiektów i elementów zagospodarowania terenu, wraz z wyposażeniem kompletnym obiektu wymaganym do jego prawidłowego użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażania ze strony użytkownika oraz wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów i niniejszego PFU, wyposażenia p.poż. wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU oraz wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu,
14) zastosowane w trakcie prac materiały musza być zgodne z wymaganiami polskich przepisów budowlanych. Wszelkie urządzenia i określone materiały nie mogą być gorsze niż podano PFU i muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające ich stosowanie na terenie Polski. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w przypadku doboru urządzeń i materiałów uzyskać akceptacje Zamawiającego.
3. Wycena prac w ramach postępowania ma uwzględniać koszty wykonania dokumentacji oraz robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis zamówienie stanowią:
- dokumentacja Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr do 3 SWZ
- Projektowane postanowienia umowy.

CPV: 45200000-9, 71220000-6,45100000-8,45300000-0,45400000-1,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00256220, ZOZ.DZP.271.16.TP.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w
Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i
procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet
OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia
i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 2.000 MB.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Szczególne wymagania określone w Dziale XV SWZ obowiązują w przypadku składania ofert.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej:
rozporządzenie ws. środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby Państwo wiedzieli kto i w jaki sposób
przetwarza Państwa dane osobowe, poniżej przedstawiam informacje, które pomogą Państwu to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem jest ZOZOświęcimiu, Ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim
2. Dane kontaktowe Inspektor Ochrony Danych:
W ZOZ w Oświęcimiu, Ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: tel.
33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;
3. Cele przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań o udzielenie
zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np.
nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit.
c RODO)
Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa (podstawa prawna z art. 10 RODO)
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.
Pełne informacje dotyczące RODO znajdują się w Dziale XXII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/pn/szpitaloswiecim/demand/notice/public/125024/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 09:00
Miejsce składania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Wymagania:
Wymagania dotyczące wadium.
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 PLN.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.04.2024 r.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego prowadzony w BGŻ BNP PARIBAS nr: 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z wpisem na dowodzie wpłaty: ,,BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZOZ.DZP.271.16.TP.2024.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego.
9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancję (poręczenie) należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp.
10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywała wadium nieprzerwanie do terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.
11. Przy wnoszeniu wadium w innych formach niż pieniądz Wykonawca również winien powołać się na numer i nazwę postępowania, którego wadium dotyczy.
12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na zasadach przewidzianych w przepisach
art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
13. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu), na którem Zamawiający dokona zwrotu wadium.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.16.TP.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem opracowania jest wykonanie dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę) oraz budowa pawilonu handlowego na terenie ZOZ Oświęcim zgodnie z zakresem wskazanym
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej ,,PFU") stanowiącym załącznik nr do 3 SWZ.
2. Na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami dla zaprojektowania i wykonania wyżej przywołanego zadania inwestycyjnego zgodnie z pozostałymi wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego, zadaniem Wykonawcy będzie:
1) analiza i weryfikacja założeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, jeżeli będzie to konieczne,
3) wykonanie na własny koszt niezbędnych badań, opinii i ekspertyz oraz uzyskanie na ich podstawie odpowiednich decyzji, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów w oparciu o obowiązujące przepisy i normy - jeśli będzie wymagane,
4) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę, dla niniejszego zadania - jeśli będzie wymagane,
5) wykonanie wielobranżowych projektów technicznych we wszystkich branżach (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany), zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Zatwierdzenie tych projektów przez Zamawiającego,
6) wykonanie charakterystyki energetycznej,
7) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej dla potrzeb wykonania planu zagospodarowania terenu- jeżeli będzie to konieczne,
8) uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów w wypadku zwiększenia zapotrzebowania oraz w razie potrzeby wykonanie projektów przebudowy lub budowy nowych sieci i przyłączy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu objętego projektem- jeżeli będzie to konieczne,
9) wykonanie kosztorysu ofertowego wielobranżowego (w podziale na elementy robót) stanowiącego załącznik do oferty,
10) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
11) wykonanie kompleksowych robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych), wynikających z niniejszego PFU - który stanowi minimalne wymagania dla zadania,
12) wykonanie elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
13) uruchomienie całego obiektu po budowie i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz, obiektów i elementów zagospodarowania terenu, wraz z wyposażeniem kompletnym obiektu wymaganym do jego prawidłowego użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażania ze strony użytkownika oraz wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów i niniejszego PFU, wyposażenia p.poż. wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU oraz wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu,
14) zastosowane w trakcie prac materiały musza być zgodne z wymaganiami polskich przepisów budowlanych. Wszelkie urządzenia i określone materiały nie mogą być gorsze niż podano PFU i muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające ich stosowanie na terenie Polski. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w przypadku doboru urządzeń i materiałów uzyskać akceptacje Zamawiającego.
3. Wycena prac w ramach postępowania ma uwzględniać koszty wykonania dokumentacji oraz robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis zamówienie stanowią:
- dokumentacja Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr do 3 SWZ
- Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1 Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał:
a) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu oraz budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie, nadbudowie, odbudowie, obejmującej swoim zakresem branżę instalacyjną, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto
lub
b) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie, nadbudowie, odbudowie, obejmującej swoim zakresem branżę instalacyjną, o wartości minimum 140.000,00 zł brutto
oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie robót architektoniczno- budowlanych o wartości 10.000,00 zł brutto. Pod pojęciem ,,dokumentacji projektowej" rozumie się zakres prac projektowych wskazany w § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - sporządzony na podstawie załącznika nr 6 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
1.4.2 Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi min. 3 lata, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.20203 poz. 682) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.
c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi min. 3 lata, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.
d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór określa Załącznik nr 4 do SWZ
-odpis albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i InformacjiDziałalności Gospodarczej, o których mowa pkt 7 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
-oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór- załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (wzór- załącznik nr 6 do SWZ) zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór- załącznik nr 7 do SWZ);
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w -oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, w zakresie spełniania warunków zamówienia;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularzem oferty załącznik nr 1 do SWZ
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania zgodnie z dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz
z tłumaczeniem na język polski
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium.
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 PLN.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.04.2024 r.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego prowadzony w BGŻ BNP PARIBAS nr: 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z wpisem na dowodzie wpłaty: ,,BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZOZ.DZP.271.16.TP.2024.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego.
9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancję (poręczenie) należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp.
10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywała wadium nieprzerwanie do terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.
11. Przy wnoszeniu wadium w innych formach niż pieniądz Wykonawca również winien powołać się na numer i nazwę postępowania, którego wadium dotyczy.
12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na zasadach przewidzianych w przepisach
art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
13. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu), na którem Zamawiający dokona zwrotu wadium.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
to Zamawiający może zażądać przed podpisaniem Umowy przedłożenia kopii umowy regulującej ich współpracę w zakresie
obejmującym wykonanie zamówienia. Z treści powyższej umowy powinnoszczególności wynikać: zasady współdziałania,
zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia (art. 59 ustawy Pzp)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie
30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Zamawiający może odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności, gdy:
1) Wykonawca opóźnia rozpoczęcie robót budowlanych dłużej niż 5 dni kalendarzowe od dnia przekazania terenu robót,
2) w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady istotne, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może odstąpić od Umowy, przy czym odstąpienie to traktowane jest
jako odstąpienie od Umowy z winy Wykonawcy.
3. W przypadkach opisanych w ust. 2 Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do
realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku niedopełnienia obowiązków, o których mowa w
wezwaniu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przy czym nie krótszym niż 3 dni robocze od daty otrzymania
wezwania, Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy w terminie do 4 dni roboczych od dnia kolejnego po upływie terminu
realizacji obowiązku wskazanym w wezwaniu.
4. Zamawiający może również odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności, gdy:
1) nastąpi trwałe naruszenie postanowień Umowy przez Wykonawcę, tj. wykonywanie robót będzie niezgodnie z umową lub
Dokumentacją lub będzie wykonywane bez akceptacji Projektanta pełniącego nadzór autorski lub Zamawiającego, a
Wykonawca nie przystępuje do właściwego ich wykonania pomimo pisemnego upomnienia ze strony Zamawiającego lub
Projektanta pełniącego nadzór autorski,
2) Wykonawca w chwili zawarcia Umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy PZP,
3) Wykonawca zawiesza działalność, staje się niewypłacalny, ogłasza upadłość lub zostanie wydany nakaz zajęcia części
lub całości majątku Wykonawcy,
4) wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie układowe, upadłościowe lub egzekucyjne, które w ocenie
Zamawiającego może uniemożliwić prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu Umowy,
5) Wykonawca nie usuwa wad wskazanych przez Zamawiającego w terminie określonym w protokole odbioru końcowego,
6) Zamawiający nałożył na Wykonawcę trzykrotnie karę umowną, zgodnie z § 15.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części Umowy.
Dalsze zapisy znajdują się w załączniku nr 9 do SWZ PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-07

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.