Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OLECKO
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
powiat: olecki
um@um.olecko.pl
https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,160593,1dd9c92b42310b86a936dda10293c379.html
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olecko
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule ,,projektuj i buduj" pn. ,,Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane" są prace obejmujące opracowanie dokumentacji projektowej dla całego obszaru cmentarza uwzględniającej wszelkie prace wynikające z PFU oraz roboty w północnej części cmentarza (etap I robót): wymianę oświetlenia, wykonanie monitoringu, gospodarkę istniejącym drzewostanem, w tym prace konserwatorskie uwzględniające podstawowe i specjalistyczne zabiegi konserwatorskie oraz wycinkę, uzupełnienie i uporządkowanie kompozycji zieleni cmentarnej; prace konserwatorskie na elementach stanowiących kompozycję cmentarza (takich jak nagrobki, schody, ukształtowanie terenu czy elementy ogrodzenia), remont i przebudowę istniejących alejek parkowych, uporządkowanie elementów małej architektury - lokalizacja elementów takich jak ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablice informacyjne. Wszystkie prace należy wykonać z zastosowaniem przepisów Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem nr ORN.0050.97.2022 Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania i przekazywania do oceny dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów przed ich skierowaniem do postępowań administracyjnych oraz realizacji, w celu ustalenia ich zgodności z założeniami zawartymi w PFU oraz umowie. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej oraz realizacji.
Dokumentacja projektowa musi zostać przedstawiona do akceptacji Zespołowi Opiniowania Projektów działającemu zgodnie z Zarządzeniem nr ORN.0050.32.2022 Burmistrza Olecka z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniowania Projektów.
2. Orientacyjny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz kosztorys szacunkowy, które stanowią integralną część umowy. Kosztorys szacunkowy ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac i robót wynikających z umowy oraz niezbędnych do wykonania zamówienia.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111200-0,45111291-4,45112000-5,45112700-2,45112710-5,45212120-3,45233220-7,45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00256122, BI.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umolecko.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olecko:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer 10 i nowsze,
- Edge,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Opera.
Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet,
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax,
- włączona obsługa JavaScript,
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
- zainstalowany Acrobat Reader,
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
- Microsoft Edge,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej nie powinien przekraczać 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,160593,1dd9c92b42310b86a936dda10293c379.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00
Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule ,,projektuj i buduj" pn. ,,Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane" są prace obejmujące opracowanie dokumentacji projektowej dla całego obszaru cmentarza uwzględniającej wszelkie prace wynikające z PFU oraz roboty w północnej części cmentarza (etap I robót): wymianę oświetlenia, wykonanie monitoringu, gospodarkę istniejącym drzewostanem, w tym prace konserwatorskie uwzględniające podstawowe i specjalistyczne zabiegi konserwatorskie oraz wycinkę, uzupełnienie i uporządkowanie kompozycji zieleni cmentarnej; prace konserwatorskie na elementach stanowiących kompozycję cmentarza (takich jak nagrobki, schody, ukształtowanie terenu czy elementy ogrodzenia), remont i przebudowę istniejących alejek parkowych, uporządkowanie elementów małej architektury - lokalizacja elementów takich jak ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablice informacyjne. Wszystkie prace należy wykonać z zastosowaniem przepisów Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem nr ORN.0050.97.2022 Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania i przekazywania do oceny dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów przed ich skierowaniem do postępowań administracyjnych oraz realizacji, w celu ustalenia ich zgodności z założeniami zawartymi w PFU oraz umowie. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej oraz realizacji.
Dokumentacja projektowa musi zostać przedstawiona do akceptacji Zespołowi Opiniowania Projektów działającemu zgodnie z Zarządzeniem nr ORN.0050.32.2022 Burmistrza Olecka z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniowania Projektów.
2. Orientacyjny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz kosztorys szacunkowy, które stanowią integralną część umowy. Kosztorys szacunkowy ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac i robót wynikających z umowy oraz niezbędnych do wykonania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie może obejmować następujące roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. ,,Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane":
gospodarka drzewostanem,
nawierzchnie,
mała architektura,
nasadzenia,
prace konserwatorskie.
Orientacyjny zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do niniejszej SWZ (Załącznik nr 9). Szczegółowy zakres zamówienia zostanie określony w dokumentacji projektowej opracowanej w ramach zamówienia pn. ,,Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane".
Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy na warunkach analogicznych jak określono w umowie będącej załącznikiem do niniejszej SWZ (Załącznik nr 7).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-budowlanych na cmentarzach objętych ochroną konserwatorską o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto) na każde zamówienie. Zamawiający zastrzega, że przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym powyżej w opisie zdolności technicznej lub zawodowej. Wartość robót wskazaną w innej walucie niż PLN należy przeliczyć na PLN według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówienia w niniejszym postępowaniu.
b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia następujących stanowisk:
co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 840), przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi
co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie z zakresu dendrologii i / lub arborystyki i spełniającą wymogi określone w art. 37b ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 840), wskazaną do wykonywania nadzoru dendrologicznego nad pracami przy grobowcach i pomnikach nagrobnych w sąsiedztwie drzew i ich systemów korzeniowych
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz spełniać wymagania określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 480 z późn. zm.).
Warunki powyższe spełni również osoba będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w powyższym zakresie, równoznaczne wykonywaniu powyższych funkcji - zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.