Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa beczek stalowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa beczek stalowych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
ul. Cementowa 8
31-983 Kraków
powiat: Kraków
iwona.bobowska@icimb.lukasiewicz.gov.pl
https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/r18980,Dostawa-beczek-stalowych-z-wiekiem-i-uchwytami-do-przenoszenia-50-l-stozkowych-w.html
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA beczek stalowych z wiekiem i uchwytami do przenoszenia 50 l - stożkowych w ilości 1 632 sztuk"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa beczek stalowych zgodnie z poniższymi parametrami:
DANE TECHNICZNE:
Beczka stalowa z wiekiem i uchwytami do przenoszenia 50L- stożkowa. Pobocznica ma posiadać
min. pojedyncze przetłoczenie wzmacniające, a konstrukcja ma być zgrzewana liniowo. Dno
ma być łączone z pobocznicą na potrójną zakładkę z uszczelnieniem. Beczka ma posiadać
zdejmowane wieko z uszczelką i pierścieniem zaciskowym.
Kolor beczki:
- na zewnątrz farbą RAL 6029 (boki i pokrywa zielone)
- dennica (dno beczki od spodu)- kolor szary
- wewnątrz malowana farbą chemoodporną
Wymiary:
- wysokość ok.520 mm
- średnica wew.371 mm
- średnica zew. 398 mm
Grubość blachy:
- płaszcza 0,5mm
- dennicy 0,5mm
- pokrywy 0,6mm
Wieko bez dodatkowych kolorów
Certyfikaty:
- certyfikaty UN
- beczki mają spełniać wymagania zawarte w przepisach międzynarodowych ADR, RID, IMDG-
Code, IATA-DGR
1.
Warunki realizacji zamówienia:
a) podstawa
realizacji
zamówienia:
dostawy
w
ilościach
wymaganych
przez
Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu pisemnym. Wymagane dostarczenie do
każdej dostawy karta charakterystyki lub certyfikatu,
b) realizacja części zamówienia (dostawy): w całości w ilościach 1 632szt
c) warunki
dostawy:
CPT
-
magazyn
Centrum
Zaawansowanej
Ceramiki
i
Prefabrykacji w Warszawie /INCOTERMS 2020/. DOSTAWA beczek samochodem z
rozładunkiem bocznym,
d) opakowanie: palety wliczone w cenę beczki.

CPV: 44614000-7

Dokument nr: FL.272.4.2024

Specyfikacja:
9.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się
pod adresem https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/instrukcje-dla-
wykonawc/13950,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html

Składanie ofert:
8.
Oferty, przygotowane zgodnie z wzorem określonym w Załącznikach, należy złożyć w formie
zeskanowanego dokumentu podpisanego przez uprawnioną osobę na platformie
przetargowej Zamawiającego: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-
postepowania/9,Zapytania-ofertowe.html
17. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 2.04.2024 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca
zobowiązany
jest
do
wykonania
przedmiotu
zamówienia
w
terminie:
2 miesięcy od daty złożenia zamówienia.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega Ustawie z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza
wyrażonej w złotych kwoty 130.000 PLN (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP)
2.
Wymagane warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.
Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
IV. WYNAGRODZENIE
Cena brutto wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa
w zapytaniu
ofertowym,
w
tym
zawierać
wszelkie
koszty
niezbędne
do
prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1.Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
2.Ofertę? należy przygotować w języku polskim,
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6.Do oferty należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
7.Oferta powinna zawierać:
a)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 2
c)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tzw.
Ustawy sankcyjnej) - Załącznik nr 3
10. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
11. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z
przedmiotowym postępowaniem.
12. Celem skomunikowania
się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty
oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą), Wykonawca korzysta z zakładki
,,Zapytaj". Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
13. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania
korespondencji na Platformie.
14. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx,
.rtf, .pdf, .xls.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
16. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
Oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
18. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na platformie
przetargowej
Zamawiającego:
https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-
postepowania/9,Zapytania-ofertowe.html
19. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy z wnioskiem o uzupełnienie oferty i udzielenie wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania
przyczyn.
21. Okres związania ofertą: 30 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert.
22. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wzór umowy
stanowi Załącznik nr 4.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
1.
Kryterium Cena ,,C" = 100% rozpatrywane będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę
w ofercie wartości brutto.
2.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do Wykonawcy stosownie do obowiązujących na
dzień otwarcia ofert przepisów o podatku od towarów i usług.
3.
Przy podaniu i wyliczeniu ceny, Wykonawca zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po
przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie
drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to
druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

Uwagi:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,
z późn. zm.) (dalej: RODO) Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów
Budowlanych (dalej: Instytut lub Administrator) informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut
Ceramiki i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut
Ceramiki
i
Materiałów
Budowlanych,
ul.
Cementowa
8,
31-983
Kraków;
e-mail: iod@icimb.lukasiewicz.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach:
Dane osobowe przetwarzamy w celu:
o realizacji umowy (w tym w celach kontaktowych, realizacji rozliczeń i płatności
niezbędnych do jej realizacji) lub podjęcia działań na Państwa żądanie w celu jej
zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jeśli kontaktuje się z nami
pracownik kontrahenta). Podanie danych jest wymogiem umownym i/lub warunkiem
zawarcia umowy, podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia i realizacji
umowy,
o archiwizacji danych po realizacji umowy (na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku
z przepisami prawa oraz na podst. art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla danych przechowywanych
w archiwach i kopiach bezpieczeństwa - prawnie uzasadnionym interesem jest
dochodzenie roszczeń lub ochrona przed takimi roszczeniami oraz zapewnienie
integralności danych),
o realizacji zobowiązań prawnych wynikających m.in. z przepisów prawa podatkowego,
cywilnego czy transportowego, np. w zakresie rachunkowości i podatków, transportu,
handlu zagranicznego i cła (art. 6 ust. 1 lit. c),
o
w przypadku przetwarzania na podstawie zgody - w celach każdorazowo określonych
w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a),
Państwa dane osobowe są lub mogą być przetwarzane również na podstawie art. 6 ust. 1
lit f) RODO jeśli przetwarzanie jest niezbędne do następujących celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora:
o rozpatrywanie i realizacja roszczeń, prowadzenie procesu windykacji (prawnie
uzasadnionym interesem jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami),
o wewnętrzna administracja i organizacja pracy, w tym prowadzenie wewnętrznego
nadzoru i sprawozdawczości (prawnie uzasadnionym interesem jest zapewnienie
optymalnego funkcjonowania przedsiębiorstwa),
o zapewnienie bezpieczeństwa sieci i procesów IT (prawnie uzasadnionym interesem
jest ochrona osób i mienia),
4. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym w ramach
podpisanych z Instytutem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi informatyczne
oraz prawne, firmie zajmującej się ochroną osób i mienia, firmom kurierskim i pocztowym,
a także innym podmiotom jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
5. Posiada Pani/Pan prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) usunięcia swoich danych osobowych,
d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych- jeżeli uprzednio wyrazili
Państwo taką zgodę, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
f) przenoszenia swoich danych osobowych,
g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn
związanych z szczególną Państwa sytuacją zgodnie z art. 21 RODO.
6. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Przechowujemy Państwa dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia
celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub przez okres określony prawem. W
stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody - do momentu jej wycofania. W
przypadku przetwarzania w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie - przez 1 rok od
zakończenia korespondencji. W pozostałych przypadkach będzie to okres przedawnienia
roszczeń lub inne okresy przewidziane prawem.
8. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
9. Na terenie i w obiektach Instytutu Państwa wizerunek może zostać nagrany i utrwalony. O
stosowaniu monitoringu wizyjnego informują widoczne tablice zawierające klauzulę
informacyjną RODO oraz tabliczki z piktogramem kamery w miejscach zbierania wizerunku.
Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu odbywa się dla zapewnienia bezpieczeństwa
i porządku oraz możliwości jego odtworzenia w celu dowodowym, informacyjnym i
prewencyjnym dla udokumentowania zdarzeń niepożądanych lub niedozwolonych
zachowań w obrębie przestrzeni publicznej Instytutu, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO.
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz
Administratora w zakresie ochrony osób i mienia oraz podmiotom uprawnionym do ich
otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nagrane i utrwalone dane
przechowujemy niż 3 miesiące. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo
przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Państwa danych
osobowych będzie niezbędne do ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń albo
obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.

Kontakt:
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
o
pod względem merytorycznym: Iwona Bobowska
e-mail: iwona.bobowska@icimb.lukasiewicz.gov.pl
o
pod względem formalnym: Irmina Pszeniczny-Pizoń,
e-mail: przetargi@icimb.lukasiewicz.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.