łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa beczek stalowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych ul. Cementowa 8 31-983 Kraków powiat: Kraków iwona.bobowska@icimb.lukasiewicz.gov.pl https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/r18980,Dostawa-beczek-stalowych-z-wiekiem-i-uchwytami-do-przenoszenia-50-l-stozkowych-w.html |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA beczek stalowych z wiekiem i uchwytami do przenoszenia 50 l - stożkowych w ilości 1 632 sztuk" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa beczek stalowych zgodnie z poniższymi parametrami: DANE TECHNICZNE: Beczka stalowa z wiekiem i uchwytami do przenoszenia 50L- stożkowa. Pobocznica ma posiadać min. pojedyncze przetłoczenie wzmacniające, a konstrukcja ma być zgrzewana liniowo. Dno ma być łączone z pobocznicą na potrójną zakładkę z uszczelnieniem. Beczka ma posiadać zdejmowane wieko z uszczelką i pierścieniem zaciskowym. Kolor beczki: - na zewnątrz farbą RAL 6029 (boki i pokrywa zielone) - dennica (dno beczki od spodu)- kolor szary - wewnątrz malowana farbą chemoodporną Wymiary: - wysokość ok.520 mm - średnica wew.371 mm - średnica zew. 398 mm Grubość blachy: - płaszcza 0,5mm - dennicy 0,5mm - pokrywy 0,6mm Wieko bez dodatkowych kolorów Certyfikaty: - certyfikaty UN - beczki mają spełniać wymagania zawarte w przepisach międzynarodowych ADR, RID, IMDG- Code, IATA-DGR 1. Warunki realizacji zamówienia: a) podstawa realizacji zamówienia: dostawy w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu pisemnym. Wymagane dostarczenie do każdej dostawy karta charakterystyki lub certyfikatu, b) realizacja części zamówienia (dostawy): w całości w ilościach 1 632szt c) warunki dostawy: CPT - magazyn Centrum Zaawansowanej Ceramiki i Prefabrykacji w Warszawie /INCOTERMS 2020/. DOSTAWA beczek samochodem z rozładunkiem bocznym, d) opakowanie: palety wliczone w cenę beczki. CPV: 44614000-7 Dokument nr: FL.272.4.2024 Specyfikacja: 9. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/instrukcje-dla- wykonawc/13950,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html Składanie ofert: 8. Oferty, przygotowane zgodnie z wzorem określonym w Załącznikach, należy złożyć w formie zeskanowanego dokumentu podpisanego przez uprawnioną osobę na platformie przetargowej Zamawiającego: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne- postepowania/9,Zapytania-ofertowe.html 17. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 2.04.2024 r. o godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 2 miesięcy od daty złożenia zamówienia. Wymagania: Postępowanie nie podlega Ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 PLN (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP) 2. Wymagane warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. IV. WYNAGRODZENIE Cena brutto wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym, w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 1.Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 2.Ofertę? należy przygotować w języku polskim, 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6.Do oferty należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 7.Oferta powinna zawierać: a)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tzw. Ustawy sankcyjnej) - Załącznik nr 3 10. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 11. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. 12. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj". Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 13. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 14. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 16. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 18. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na platformie przetargowej Zamawiającego: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne- postepowania/9,Zapytania-ofertowe.html 19. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o uzupełnienie oferty i udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyn. 21. Okres związania ofertą: 30 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. 22. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4. VI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Kryterium Cena ,,C" = 100% rozpatrywane będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie wartości brutto. 2. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do Wykonawcy stosownie do obowiązujących na dzień otwarcia ofert przepisów o podatku od towarów i usług. 3. Przy podaniu i wyliczeniu ceny, Wykonawca zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Uwagi: VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych (dalej: Instytut lub Administrator) informuje, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków; e-mail: iod@icimb.lukasiewicz.gov.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach: Dane osobowe przetwarzamy w celu: o realizacji umowy (w tym w celach kontaktowych, realizacji rozliczeń i płatności niezbędnych do jej realizacji) lub podjęcia działań na Państwa żądanie w celu jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jeśli kontaktuje się z nami pracownik kontrahenta). Podanie danych jest wymogiem umownym i/lub warunkiem zawarcia umowy, podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, o archiwizacji danych po realizacji umowy (na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa oraz na podst. art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla danych przechowywanych w archiwach i kopiach bezpieczeństwa - prawnie uzasadnionym interesem jest dochodzenie roszczeń lub ochrona przed takimi roszczeniami oraz zapewnienie integralności danych), o realizacji zobowiązań prawnych wynikających m.in. z przepisów prawa podatkowego, cywilnego czy transportowego, np. w zakresie rachunkowości i podatków, transportu, handlu zagranicznego i cła (art. 6 ust. 1 lit. c), o w przypadku przetwarzania na podstawie zgody - w celach każdorazowo określonych w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a), Państwa dane osobowe są lub mogą być przetwarzane również na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO jeśli przetwarzanie jest niezbędne do następujących celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora: o rozpatrywanie i realizacja roszczeń, prowadzenie procesu windykacji (prawnie uzasadnionym interesem jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami), o wewnętrzna administracja i organizacja pracy, w tym prowadzenie wewnętrznego nadzoru i sprawozdawczości (prawnie uzasadnionym interesem jest zapewnienie optymalnego funkcjonowania przedsiębiorstwa), o zapewnienie bezpieczeństwa sieci i procesów IT (prawnie uzasadnionym interesem jest ochrona osób i mienia), 4. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym w ramach podpisanych z Instytutem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi informatyczne oraz prawne, firmie zajmującej się ochroną osób i mienia, firmom kurierskim i pocztowym, a także innym podmiotom jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa. 5. Posiada Pani/Pan prawo: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) usunięcia swoich danych osobowych, d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych- jeżeli uprzednio wyrazili Państwo taką zgodę, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. f) przenoszenia swoich danych osobowych, g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn związanych z szczególną Państwa sytuacją zgodnie z art. 21 RODO. 6. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 7. Przechowujemy Państwa dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub przez okres określony prawem. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody - do momentu jej wycofania. W przypadku przetwarzania w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie - przez 1 rok od zakończenia korespondencji. W pozostałych przypadkach będzie to okres przedawnienia roszczeń lub inne okresy przewidziane prawem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Na terenie i w obiektach Instytutu Państwa wizerunek może zostać nagrany i utrwalony. O stosowaniu monitoringu wizyjnego informują widoczne tablice zawierające klauzulę informacyjną RODO oraz tabliczki z piktogramem kamery w miejscach zbierania wizerunku. Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu odbywa się dla zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz możliwości jego odtworzenia w celu dowodowym, informacyjnym i prewencyjnym dla udokumentowania zdarzeń niepożądanych lub niedozwolonych zachowań w obrębie przestrzeni publicznej Instytutu, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora w zakresie ochrony osób i mienia oraz podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nagrane i utrwalone dane przechowujemy niż 3 miesiące. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie niezbędne do ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń albo obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Kontakt: VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: o pod względem merytorycznym: Iwona Bobowska e-mail: iwona.bobowska@icimb.lukasiewicz.gov.pl o pod względem formalnym: Irmina Pszeniczny-Pizoń, e-mail: przetargi@icimb.lukasiewicz.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024