łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FMT LTD Sp. z o.o Portowa 16 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście 609990454 was@yard87.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186912 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609990454 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-1866/23 - Opracowanie i wdrożenie nowej technologii do cięcia, montażu i wstępnego wygięcia profili, spawania i kontroli dokładności kształtowo-wymiarowej konstrukcji aluminiowych do zastosowań morskich Część 1 Całość przedmiotu zamówienia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis I. OPIS Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Etap 1 Opis Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 punkt A do zapytania ofertowego Etap 2 Opis Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 punkt B do zapytania ofertowego CPV: 44315100-2 Dokument nr: 2024-52321-186912 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02/04/2024 o godz. 12.15. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-02 III. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 02/04/2024.r, do godz.12.00. 2. Ofertę należy złożyć poprzez bazę konkurencyjności http://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (instrukcje rejestracji, logowania, aktywacji konta oraz składania ofert znajdują się pod tym linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc) Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 II. TERMIN REALIZACJI UMOWY 50% całkowitej zamawianej ilości (zgodnie z załącznikiem nr 1 punkt A) w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy, pozostała ilość (zgodnie z załącznikiem nr 1 punkt B) w ciągu 150 dni od dnia podpisania umowy. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat Świnoujście Gmina Świnoujście Miejscowość Świnoujście Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2024-06-10 Czy występuje płatność częściowa NIE Etap 2 Koniec realizacji 2024-09-06 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: 4. Ofertę należy złożyć zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego Formularzem Ofertowym. 5. Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny. 6. Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 7 dni po wyborze dostawcy. 7. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo. 8. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał do wglądu na żądanie). 9. Zamawiający odrzuci i nie będzie brał pod uwagę przy ocenie oferty niespełniającej warunków określonych niniejszym zapytaniem ofertowym lub złożonej po terminie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia na wezwanie dokumentu pełnomocnictwa na etapie oceny ofert. 10. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. 11. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 12. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert. 14. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert zostaną ocenione jako najkorzystniejsze poprzez uzyskanie takiej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie nie krótszym niż 3 dni. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż oferta pierwotna. 15. Zamawiający ma prawo do nierozstrzygnięcia przetargu bez podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania również po terminie składania ofert, bez podania przyczyny. 16. W przypadku złożenia oferty przez podmiot, dla którego będą miały zastosowanie przepisy wskazujące na obowiązek rozliczenia podatku VAT po stronie Zamawiającego, podatek ten zostanie doliczony do ceny oferty celem porównania przy ocenie ofert. 17. Koszty dostawy pokrywa Sprzedający. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów: 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a. zmiany harmonogramu realizacji - w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją zarządzającą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia; b. zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek. c. w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej; d. na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. Inne zmiany: a. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron; b. w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa, mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z dostawców powinien przedłożyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego 2. Aktualny Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, podlegające w szczególności: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej, - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia, że dostawca lub dostawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie nie jest /nie są powiązany/i osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-22 Data ostatniej zmiany 2024-03-22 12:32:51 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium oceny ofert jest cena - 100%. Ocenie będzie podlegała cena brutto w PLN podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W przypadku waluty obcej cena brutto zostanie przeliczona przez Zamawiającego na PLN z zastosowaniem średniego kursu NBP z dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia. Kontakt: Osoby do kontaktu Dariusz Wąs tel.: 609990454 e-mail: was@yard87.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024