Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie dróg i ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie dróg i ulic

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
Krakowska 9
43-600 Jaworzno
powiat: Jaworzno
zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na utrzymaniu i prowadzeniu remontów bieżących
nawierzchni twardych ulepszonych jezdni bitumicznych wraz z regulacją pionową urządzeń uzbrojenia podziemnego.
2. Zakres robót (nie wymagających pozwolenia na budowę) obejmuje wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni.
Z uwagi na specyfikę i rodzaj robót uniemożliwiającą dokładną lokalizację wykonania robót, zamierzenie wykonywania robót
zostało opisane w formie przedmiaru robót i OSWIOR (odrębne załączniki). Zastosowane do realizacji przedmiotu
zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w
budownictwie drogowym.
3. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem
uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi
Polskimi Normami i z definicjami podanymi w OGÓLNYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH ROBÓT DROGOWYCH:
D-00.00.00. Wymagania ogólne.
D-03.00.00. Odwodnienie korpusu drogowego
D-03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej.
D-05.00.00. Nawierzchnia.
D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego
D-05.03.11a Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania
D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: Przedmiaru robót (Załącznik nr 1 do SWZ oraz Ogólnych
Specyfikacji Technicznych Robót Drogowych (Załącznik nr 2 do SWZ).

CPV: 45233100-0

Dokument nr: 2024/BZP 00256375, MZDIM.SA.222-14/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a9d02c9-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach przy użyciu poczty elektronicznej:zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws.
komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. Poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i
jego typu (zew. wew.) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie eZamówienia.5.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 6. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy eZamówienia .7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail (zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl ) za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę eZamowienia.
Każdorazowo przy przesyłaniu przez email Wykonawca musi uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją
udokumentować. 8 .Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia.
Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin dostępny na https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum
Pomocy".10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski
i prace konkursowe" stanowiącą zał. do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i
Mostów w Jaworznie z siedzibą przy Ul. Krakowskiej 9. 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Miłosz Czopik, mail:
iodo@mzdim.jaworzno.pl, tel. 32 614 23 003) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
Pzp5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu, a po tym
czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa6)obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9)

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZDIM.SA.222-14/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na utrzymaniu i prowadzeniu remontów bieżących
nawierzchni twardych ulepszonych jezdni bitumicznych wraz z regulacją pionową urządzeń uzbrojenia podziemnego.
2. Zakres robót (nie wymagających pozwolenia na budowę) obejmuje wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni.
Z uwagi na specyfikę i rodzaj robót uniemożliwiającą dokładną lokalizację wykonania robót, zamierzenie wykonywania robót
zostało opisane w formie przedmiaru robót i OSWIOR (odrębne załączniki). Zastosowane do realizacji przedmiotu
zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w
budownictwie drogowym.
3. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem
uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi
Polskimi Normami i z definicjami podanymi w OGÓLNYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH ROBÓT DROGOWYCH:
D-00.00.00. Wymagania ogólne.
D-03.00.00. Odwodnienie korpusu drogowego
D-03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej.
D-05.00.00. Nawierzchnia.
D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego
D-05.03.11a Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania
D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: Przedmiaru robót (Załącznik nr 1 do SWZ oraz Ogólnych
Specyfikacji Technicznych Robót Drogowych (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i
całkowita jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienie podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych).
Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
(np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji).
Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie
OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych).
Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny
Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub
normy zarządzania środowiskowego).
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o
wartości nie mniejszej iż 400 000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót drogowych w zakresie remontów cząstkowych
różnych rodzajów nawierzchni wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia wykonawcy na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, dla porównania wartości Zamawiający przyjmie średni kurs NBP, z
dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w osobami:
1) Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności drogowej,
2) minimum 2 mistrzami robót drogowych,
3) minimum 15 wykwalifikowanymi robotnikami w tym 4 osobami posiadające przeszkolenie w zakresie podawania sygnałów
i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie ustawą z dnia
20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z póżn. zm) oraz zgodnie z
rozporządzeniem z dnia 06 lipca 2010 r - w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 r, poz. 143 z późn. zm),
3) minimum 15 wykwalifikowanymi robotnikami (dwie brygady) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia
Wymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości
personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez wykonawcę.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w sprzętem:
- Frezarka od 0,5 m - do 1,0 m szerokości i rozściełacz mas bitumicznych od 1,2m - do 3,0m - 1 szt.
- Skrapiarka do bitumu -1 szt.
- Termos do przewozu i krótkotrwałego przechowywania betonu asfaltowego o pojemności min 7 t - 1 szt.
- Walec samojezdny wibracyjny - 1 szt.
- Walec statyczny - 1 szt.
- Samochody ciężarowe o ład. od 5t do 10 t - 3 szt.
- Młot pneumatyczny w zestawie z kompresorem - 2 szt.
- Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 2 szt.
- Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 3 szt.
- Spalinowe ubijarki ,,stopowe" do zagęszczania nawierzchni -1 szt
- Samochód towarowo - osobowy - 3 szt.
- Zamiatarka drogowa - 1 szt.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji,
2)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może skorzystać ze wzoru, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu
opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobisty
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie, że:
a) wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: o którym mowa w
Rozdziale VI ust. 1 pkt 4a ) oraz 4 b) SWZ tj.
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej iż 400
000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót drogowych w zakresie remontów cząstkowych różnych rodzajów nawierzchni wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonywania podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne dokumenty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy
i doświadczenia wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do
SWZ.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
wykonanie robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
- wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji robót wraz z informacją o podstawie do dysponowania nim. Wzór wykazu stanowi
załącznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 4 do SWZ udostępniony na Platformie e-Zamówienia.
2) Kosztorys ofertowy z zestawieniem materiału i sprzętu na postawie przedmiaru robót. Kosztorys powinien zawierać ilość,
jednostki miary, cenę jednostkową (ująć wszystkie roboty przewidziane do prawidłowego wykonania danego elementu, zgodnie z OSTWiOR) oraz wartość poszczególnej pozycji kosztorysowej. Ilości robót określone w kosztorysie mają charakter szacunkowy a rzeczywiste wykonanie robót może być inne niż przedmiar robót. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek, w ramach i do wartości złożonej oferty. Zmiany powyższe dokonywane będą do wysokości kwoty oferty złożonej przez Wykonawcę. Oferent wygrywający przetarg dostarczy do Zamawiającego kosztorys szczegółowy oraz drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego ze wszystkimi niezbędnymi wskaźnikami na podstawie, których została obliczona jego wartość.
3) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez
upełnomocnionego. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu tego zobowiązanie w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasobu jako załącznik do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
4). Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w wzorze umowy w §14, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.