Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Plac zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Plac zabaw

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo
Gnieźnieńska
62-230 Witkowo
powiat: gnieźnieński
przetargi@witkowo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/897122
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Witkowo
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Plac zabaw na terenie plaży
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw zlokalizowanego przy plaży na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, poprzez dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: zestawu zabawowego, zestawu wspinaczkowego, potrójnej huśtawki wahadłowej, 3 szt. bujaków na sprężynie, huśtawki wagowej, 3 szt. foteli obrotowych.
Szkic i mapa z lokalizacją placu zabaw, szczegółowy opis i wymagane dane techniczne urządzeń wraz z wizualizacjami stanowią załącznik do niniejszego opisu.
Zamawiający informuje, że rozbiórki istniejących urządzeń znajdujących się na przedmiotowym placu zabaw oraz części ogrodzenia dokona we własnym zakresie.
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od zaproponowanych wymiarów urządzeń ? 5% przy zachowaniu stref bezpieczeństwa i dostosowaniu urządzeń do powierzchni placu zabaw.
Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym niezwłocznie po zawarciu umowy.
Sugerowana wizja w terenie celem rozplanowania urządzeń na placu z uwzględnieniem istniejących drzew.

CPV: 37535200-9, 37535240-1,37535290-6,37535260-7,37524100-8,37535100-8,45112723-9

Dokument nr: 2024/BZP 00256613, ITz.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/897122
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/897122, zgodnie z rozdziałem IX SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, zgodnie z rozdziały IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/897122
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/897122

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITz.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw zlokalizowanego przy plaży na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, poprzez dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: zestawu zabawowego, zestawu wspinaczkowego, potrójnej huśtawki wahadłowej, 3 szt. bujaków na sprężynie, huśtawki wagowej, 3 szt. foteli obrotowych.
Szkic i mapa z lokalizacją placu zabaw, szczegółowy opis i wymagane dane techniczne urządzeń wraz z wizualizacjami stanowią załącznik do niniejszego opisu.
Zamawiający informuje, że rozbiórki istniejących urządzeń znajdujących się na przedmiotowym placu zabaw oraz części ogrodzenia dokona we własnym zakresie.
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od zaproponowanych wymiarów urządzeń ? 5% przy zachowaniu stref bezpieczeństwa i dostosowaniu urządzeń do powierzchni placu zabaw.
Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym niezwłocznie po zawarciu umowy.
Sugerowana wizja w terenie celem rozplanowania urządzeń na placu z uwzględnieniem istniejących drzew.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania
37535260-7 - Tunele do placów zabaw
37524100-8 - Gry edukacyjne
37535100-8 - Huśtawki
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: min. 2 dostawy wraz z montażem polegające na montażu placu zabaw lub urządzeń zabawowych za kwotę min. 160.000,00 zł brutto każda. Każda z przedstawionych dostaw musi być zrealizowana w ramach jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497 ze zm.). (Nie dotyczy wykonawców, którzy nie są wpisani w rejestrach dotyczących działalności gospodarczej).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- karty techniczne/specyfikacje techniczne zaproponowanych urządzeń zabawowych, potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego zawierające nazwę i model produktu i wymiary urządzenia (gabarytowe) oraz dla urządzeń zabawowych - wysokość upadkową i strefy bezpieczeństwa.
W przypadku gdy dokumenty, o których mowa powyżej nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie producenta, że oferowany produkt w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.
- aktualne wyniki badań lub certyfikaty zgodności z normą PN EN 1176:2017 lub nowszą, wydane przez jednostkę posiadającą akredytację Państwowego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych Państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszącym się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Nie akceptuje się certyfikatów wydanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na całość, lub dokument równoważny,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- karty techniczne/specyfikacje techniczne zaproponowanych urządzeń zabawowych, potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego zawierające nazwę i model produktu i wymiary urządzenia (gabarytowe) oraz dla urządzeń zabawowych - wysokość upadkową i strefy bezpieczeństwa.
W przypadku gdy dokumenty, o których mowa powyżej nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie producenta, że oferowany produkt w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.
- aktualne wyniki badań lub certyfikaty zgodności z normą PN EN 1176:2017 lub nowszą, wydane przez jednostkę posiadającą akredytację Państwowego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych Państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszącym się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Nie akceptuje się certyfikatów wydanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na całość, lub dokument równoważny,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2.1 i 2.2 do SWZ.
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - jeżeli dotyczy.
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale (tj. w formie elektronicznej - z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale X SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ.
5) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale (tj. w formie elektronicznej - z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
8) W zakresie wadium w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. może dotyczyć:
1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu terenu realizacji umowy Wykonawcy, przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy, o ilość dni zwłoki, wstrzymania prac przez Zamawiającego,
b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają lub mogą negatywnie wpłynąć na jakość wykonywanych (zgodnie z SWZ) prac montażowych oraz ich trwałość, w przypadku, gdy nie zostały przewidziane, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na wykonanie umowy w terminie - w tym przypadku termin może być wydłużony o ilość dni, podczas których wystąpiły ww. zdarzenia,
c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac montażowych w określonym w umowie terminie o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia jej skutków,
d) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany o czas niezbędny do jej usunięcia,
e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww. osób trzecich,
f) wystąpienia okoliczności powstałych na skutek realizacji zamówień dodatkowych mających wpływ na termin wykonania umowy,
g) konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na ich wykonanie,
h) realizacji odrębnej umowy na zlecenie Zamawiającego lub prac realizowanych w miejscu i czasie wykonywania niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnych powiązań - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych niniejszą umową,
i) opóźnień w dostawach produktów niezbędnych do wykonania umowy, pod warunkiem, że wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające te opóźnienia wystawione przez ich producentów,
2) Zmiany przedstawicieli Stron w przypadku niemożności pełnienia powierzonych im funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy itp.). Zmiana jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowo wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SWZ.
3) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku:
a) zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy,
b) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy,
c) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie usunięcia kolizji,
d) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych itp., odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji postępowania, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy,
e) wystąpienia warunków terenu realizacji inwestycji odbiegających w sposób istotny od przyjętych w postępowaniu, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
ciąg dalszy w SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-01

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.