Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miechów
Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
powiat: miechowski
gmina@miechow.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/905503
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy Ul. Racławickiej 10". Etap II.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy Ul. Racławickiej 10. Etap II.
Przedmiotowy obiekt jest wpisany do wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków. Budynek Miechowskiego Domu Kultury jest obiektem wolnostojącym, zlokalizowanym w sąsiedztwie zabudowy jedno i wielorodzinnej oraz zabudowy o funkcji usługowej. Budynek posiada zróżnicowane fundamenty tj. murowane z kamienia i cegły oraz ławy żelbetowe o różnym poziomie posadowienia poniżej poziomu terenu. Ściany fundamentowe wykonano z cegieł na zaprawie cementowej. Ściany nadziemia murowane. Stropy zróżnicowane, sklepienia ceglane odcinkowe, żelbetowe monolityczne, żelbetowe na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych i wewnętrznych nośnych. Budynek posiada dwie klatki schodowe ewakuacyjne oraz dwie wewnętrzne klatki schodowe traktowane, jako klatki techniczne.
II. Zakres robót obejmować będzie w szczególności:
1. Budowę tras kablowych wraz z ułożeniem okablowania (przebijanie otworów, montaż przepustów rurowych, wykucia bruzd dla przewodów wtynkowych, montaż uchwytów pod rury winidurowe i przewody kabelkowe, ułożenie rur winidurowych, montaż kanałów instalacyjnych z PCW, konstrukcje wsporcze pod drabinki i koryta kablowe, montaż drabinek kablowych, przewody kabelkowe, ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, wykonanie biernych zabezpieczeń ppoż., wywiezienie gruzu spryzmowanego).
2. Budowę SSP (montaż kompaktowej centrali alarmowej do 16 linii dozorowych, montaż gniazd pożarowych - czujki, instalowanie optycznych czujek dymu, instalowanie dodatkowych wskaźników zadziałania czujek, instalowanie liniowych czujek dymu i temperatury, instalowanie samoczynnych ostrzegaczy pożarowych, montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej, montaż zasilacza, montaż akumulatora bezobsługowego, montaż obudowy, montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego bez zasilania awaryjnego, programowanie linii dozorowych SAP w centralkach i przystawkach, sprawdzenie i pomiary elektryczne obwodów sygnalizacyjnych, pomiar natężenia dźwięku sygnalizatora akustycznego, szkolenie).
3. Elektryka (sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badania i pomiary instalacji uziemiającej).
4. Prace wykończeniowe (zabezpieczenie podłóg folią, zaprawianie bruzd, tynki wewnętrzne zwykłe, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych).
III. Szczegółowy zakres prac wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się również przedmiar robót, projekt techniczny, STWIORB oraz wzór umowy na wykonanie prac - załącznik nr 6 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45312100-8,45311200-2,71355000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00256565, ZP.271.5.24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/miechow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/miechow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM XII SWZ:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/miechow
postępowanie ID 905503
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM II SWZ- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/905503
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/miechow

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250162,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy ul. Racławickiej 10. Etap II.
Przedmiotowy obiekt jest wpisany do wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków. Budynek Miechowskiego Domu Kultury jest obiektem wolnostojącym, zlokalizowanym w sąsiedztwie zabudowy jedno i wielorodzinnej oraz zabudowy o funkcji usługowej. Budynek posiada zróżnicowane fundamenty tj. murowane z kamienia i cegły oraz ławy żelbetowe o różnym poziomie posadowienia poniżej poziomu terenu. Ściany fundamentowe wykonano z cegieł na zaprawie cementowej. Ściany nadziemia murowane. Stropy zróżnicowane, sklepienia ceglane odcinkowe, żelbetowe monolityczne, żelbetowe na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych i wewnętrznych nośnych. Budynek posiada dwie klatki schodowe ewakuacyjne oraz dwie wewnętrzne klatki schodowe traktowane, jako klatki techniczne.
II. Zakres robót obejmować będzie w szczególności:
1. Budowę tras kablowych wraz z ułożeniem okablowania (przebijanie otworów, montaż przepustów rurowych, wykucia bruzd dla przewodów wtynkowych, montaż uchwytów pod rury winidurowe i przewody kabelkowe, ułożenie rur winidurowych, montaż kanałów instalacyjnych z PCW, konstrukcje wsporcze pod drabinki i koryta kablowe, montaż drabinek kablowych, przewody kabelkowe, ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, wykonanie biernych zabezpieczeń ppoż., wywiezienie gruzu spryzmowanego).
2. Budowę SSP (montaż kompaktowej centrali alarmowej do 16 linii dozorowych, montaż gniazd pożarowych - czujki, instalowanie optycznych czujek dymu, instalowanie dodatkowych wskaźników zadziałania czujek, instalowanie liniowych czujek dymu i temperatury, instalowanie samoczynnych ostrzegaczy pożarowych, montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej, montaż zasilacza, montaż akumulatora bezobsługowego, montaż obudowy, montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego bez zasilania awaryjnego, programowanie linii dozorowych SAP w centralkach i przystawkach, sprawdzenie i pomiary elektryczne obwodów sygnalizacyjnych, pomiar natężenia dźwięku sygnalizatora akustycznego, szkolenie).
3. Elektryka (sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badania i pomiary instalacji uziemiającej).
4. Prace wykończeniowe (zabezpieczenie podłóg folią, zaprawianie bruzd, tynki wewnętrzne zwykłe, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych).
III. Szczegółowy zakres prac wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się również przedmiar robót, projekt techniczny, STWIORB oraz wzór umowy na wykonanie prac - załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) - waga kryterium 60 %;
2) WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (t) - waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą 4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na wykonaniu / remoncie lub przebudowie systemu SSP w budynku o kubaturze min. 1000 m3 o wartości całej inwestycji min. 100 000,00 zł brutto.
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.
b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:
o jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
Uwaga: Kierownik powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.628) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczące informacji o istnieniu z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w rozumieniu ustawy z wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz robót (potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a)) stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz osób (potwierdzający pełnienie warunku udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VII ust. 2. pkt 4 lit. b)) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE ZE WZOREM UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) - waga kryterium 60 %;
2) WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (t) - waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-07

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.