Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Oborniki Śląskie Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie powiat: trzebnicki oborniki@oborniki-slaskie.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oborniki Śląskie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dwóch dokumentacji projektowych: 1) "Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie" oraz zgłoszenia budowy z dnia 26.04.2021 r. 2) "Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnych kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - Odcinek C. Golędzinów - Szewce." oraz zamiennego pozwolenia budowlanego nr 566/21 z dnia 28.05.2021 r. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania wszystkich robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną powyżej pod nr 1) oraz tylko fragmentu dokumentacji nr 2). Z dokumentacji nr 2) należy wykonać tylko roboty budowlane w obrębie skrzyżowania drogi gminnej Ul. Moniuszki z drogą powiatową ulicą Trzebnicką. Jest to ETAP nr 1 inwestycji w obrębie drogi powiatowej, w którym należy wykonać między innymi, zaprojektowane kanały z rur SN8, studnie kanalizacji deszczowej o numerach D9, D9.1 oraz D9.2, dwa przyczółki prefabrykowane betonowe w tym jeden oznaczony na projekcie jako WL-1 oraz jeden przyczółek taki jak WL-1 należy wykonać zamiast studni D9.3 jako tymczasowe zakończenie kanalizacji sanitarnej dla ETAPU 1 (studnia w tym miejscu będzie przedmiotem budowy w ETAPIE 2), a także fragmentów ciągów rowerowych oznaczonych w dokumentacji nr 2) kolorem brązowym. Do Wykonawcy zadania przed dokonaniem odbioru ostatecznego robót będzie należało uzyskanie w imieniu Inwestora Pozwolenia na użytkowanie dla zakończenia ETAPU 1 dokumentacji projektowej oznaczonej numerem 2). Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. OPIS ZADANIA: Lokalizacja inwestycji: Teren planowanej inwestycji mieści się na działce gminnej nr 360 AM-1, w obrębie ewidencyjnym Golędzinów oraz w zakresie skrzyżowania dróg na działce powiatowej nr 354 AM-1. Stan istniejący: Przedmiotowe drogi znajduję się na terenie miejscowości Golędzinów w Gminie Oborniki Śląskie. Nawierzchnia jezdni drogi gminnej posiada nawierzchnię z kruszywa kamiennego szerokości ok 3,5m oraz gruzu ceglanego, która posiada liczne ubytki i nierówności. Droga posiada gruntowe pobocza. Wjazdy na posesję w większości są gruntowe. Droga gminna Ul. Stanisława Moniuszki rozpoczyna się od drogi powiatowej nr 1364D Ul. Trzebnicka i prowadzi w kierunku zabudowań oraz terenów leśnych. Pas drogowy Ul. Stanisława Moniuszki ma szerokość około 12m. Jezdnia istniejącej drogi wymaga przebudowy. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez naturalne nienormatywne spadki na tereny przyległe oraz w kierunku drogi powiatowej nr 1364D. Zgodnie z Miejscowym Planem zagospodarowania Przestrzennego miejscowości Golędzinów droga Ul. Stanisława Moniuszki jest zakwalifikowano jako KDD. Obszar objęty opracowaniem nie znajduje się w żadnej strefie ochrony konserwatorskiej. Stan projektowany: ? Kategoria ruchu - KR 1-2 ? Drogi klas - gminna dojazdowa ? Prędkość projektowa Vp=30km/h ? Obciążenie 100 kN/oś ? Nawierzchnia jezdni , chodnika i zjazdów- bitumiczna ? Szerokość jezdni - 5m ? Szerokość chodnika - 2m ? Szerokość poboczy - 0,75m Rozwiązania sytuacyjne: Ze względu na rozpoczęte postępowanie pozwolenia na budowę dla zadania "Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnej kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - Odcinek C" projektowana droga gminna rozpoczyna się w od końca zakresu objętego pozwoleniem na budowę. Przebudowywane połączenie z drogą powiatową obejmuje odrębne opracowanie - wyżej opisane pod nr 2). Projektuje się jezdnię o szerokości 5m o nawierzchni bitumicznej z SMA16 JENA jednak Zamawiający dopuszcza wykonanie dwóch warstw masy wiążącej AC16W gr 4cm i ścieralnej AC11S 4cm. Projektowany odcinek drogi wynosi 361m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+295 projektuje się chodnik o szerokości 2m o nawierzchni bitumicznej z AC8S. Chodnik ograniczony od strony terenów prywatnych obrzeżem betonowym o wym.8x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Chodnik od strony jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Na zjazdach projektuje się krawężnik wtopiony na wysokość 4cm od nawierzchni jezdni na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Na zjazdach na drogi wewnętrzne w miejscach projektowanego chodnika projektuje się ograniczenie krawężnikiem wtopionym łukowym o promieniu 5m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+361 po stronie lewej oraz od km 0+303 do km 0+361 po stronie prawej zaprojektowano pobocza gruntowe wzmocnione z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o szerokości 0,75m. Dla sprawnego i szybkiego odprowadzenia wody opadowej z jezdni i chodnika projektuje się jednostronny rów przydrożny. Nawierzchnia konstrukcji jezdni drogi gminnej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA16 JENA grubości 8cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 23cm - warstwa z piasku gr. 10-30cm. Nawierzchnia konstrukcji zjazdów indywidualnych i publicznych: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA16 JENA grubości 8cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 23cm - warstwa z piasku gr. 10-30cm. Nawierzchnia konstrukcji chodnika: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S grubości 4cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 15cm - warstwa z piasku o śr. gr. 20cm. Projektuje się pobocza gruntowe wzmocnione mieszanką niezwiązaną z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) gr. 10cm. Pod warstwą kruszywa projektuje się warstwę wyrównawczą z piasku o śr. grubości 15cm. Odwodnienie Odwodnienie jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowego rowu przydrożnego. Na odcinku od km 0+000 do km 0+361 projektuje się rów przydrożny o skarpach nachylonych w stosunku 1;1,5 i dnie rowu o szerokości 0,4m. Pod projektowanymi zjazdami projektuje się przepusty z rur PP fi400 zakończone prefabrykowanymi ściankami czołowymi dla rur fi400. Kanał technologiczny Projektuje się kanał technologiczny na odcinku objętym opracowaniem w dz. nr 360 AM-1. Lokalizacja kanału pokazana jest na rys nr 2. Projektuje się kanalizację kablową na głębokości 80cm pod powierzchni terenu jako mikrokanalizację DB 7*12x1,0 UD złożona z 7 mikrorurek. Dodatkowo 3 rury światłowodowe 40/3,7mm oraz w rurze osłonowej DVK110. Pod projektowanymi skrzyżowaniami projektuje się rury osłonowe fi160. Projektuje się studnie kablowe PE DN600 wys. 905mm zlokalizowanie zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu rys nr 2. Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane przepisami prawa budowlanego z przygotowaniem wszelkimi niezbędnymi załączników. d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów. Koszty utylizacji powstałych odpadów z przebudowy/remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00256583, ZP.271.21.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszeniazamawiajacyId=fabf9f8e-e115-462a-ad04-17611e9c0160 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z: - art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego, - art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które o dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: - udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; - udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; - w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; - w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 09:00 Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dwóch dokumentacji projektowych: 1) "Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie" oraz zgłoszenia budowy z dnia 26.04.2021 r. 2) "Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnych kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - Odcinek C. Golędzinów - Szewce." oraz zamiennego pozwolenia budowlanego nr 566/21 z dnia 28.05.2021 r. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania wszystkich robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną powyżej pod nr 1) oraz tylko fragmentu dokumentacji nr 2). Z dokumentacji nr 2) należy wykonać tylko roboty budowlane w obrębie skrzyżowania drogi gminnej ul. Moniuszki z drogą powiatową ulicą Trzebnicką. Jest to ETAP nr 1 inwestycji w obrębie drogi powiatowej, w którym należy wykonać między innymi, zaprojektowane kanały z rur SN8, studnie kanalizacji deszczowej o numerach D9, D9.1 oraz D9.2, dwa przyczółki prefabrykowane betonowe w tym jeden oznaczony na projekcie jako WL-1 oraz jeden przyczółek taki jak WL-1 należy wykonać zamiast studni D9.3 jako tymczasowe zakończenie kanalizacji sanitarnej dla ETAPU 1 (studnia w tym miejscu będzie przedmiotem budowy w ETAPIE 2), a także fragmentów ciągów rowerowych oznaczonych w dokumentacji nr 2) kolorem brązowym. Do Wykonawcy zadania przed dokonaniem odbioru ostatecznego robót będzie należało uzyskanie w imieniu Inwestora Pozwolenia na użytkowanie dla zakończenia ETAPU 1 dokumentacji projektowej oznaczonej numerem 2). Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. OPIS ZADANIA: Lokalizacja inwestycji: Teren planowanej inwestycji mieści się na działce gminnej nr 360 AM-1, w obrębie ewidencyjnym Golędzinów oraz w zakresie skrzyżowania dróg na działce powiatowej nr 354 AM-1. Stan istniejący: Przedmiotowe drogi znajduję się na terenie miejscowości Golędzinów w Gminie Oborniki Śląskie. Nawierzchnia jezdni drogi gminnej posiada nawierzchnię z kruszywa kamiennego szerokości ok 3,5m oraz gruzu ceglanego, która posiada liczne ubytki i nierówności. Droga posiada gruntowe pobocza. Wjazdy na posesję w większości są gruntowe. Droga gminna ul. Stanisława Moniuszki rozpoczyna się od drogi powiatowej nr 1364D ul. Trzebnicka i prowadzi w kierunku zabudowań oraz terenów leśnych. Pas drogowy ul. Stanisława Moniuszki ma szerokość około 12m. Jezdnia istniejącej drogi wymaga przebudowy. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez naturalne nienormatywne spadki na tereny przyległe oraz w kierunku drogi powiatowej nr 1364D. Zgodnie z Miejscowym Planem zagospodarowania Przestrzennego miejscowości Golędzinów droga ul. Stanisława Moniuszki jest zakwalifikowano jako KDD. Obszar objęty opracowaniem nie znajduje się w żadnej strefie ochrony konserwatorskiej. Stan projektowany: ? Kategoria ruchu - KR 1-2 ? Drogi klas - gminna dojazdowa ? Prędkość projektowa Vp=30km/h ? Obciążenie 100 kN/oś ? Nawierzchnia jezdni , chodnika i zjazdów- bitumiczna ? Szerokość jezdni - 5m ? Szerokość chodnika - 2m ? Szerokość poboczy - 0,75m Rozwiązania sytuacyjne: Ze względu na rozpoczęte postępowanie pozwolenia na budowę dla zadania "Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnej kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - Odcinek C" projektowana droga gminna rozpoczyna się w od końca zakresu objętego pozwoleniem na budowę. Przebudowywane połączenie z drogą powiatową obejmuje odrębne opracowanie - wyżej opisane pod nr 2). Projektuje się jezdnię o szerokości 5m o nawierzchni bitumicznej z SMA16 JENA jednak Zamawiający dopuszcza wykonanie dwóch warstw masy wiążącej AC16W gr 4cm i ścieralnej AC11S 4cm. Projektowany odcinek drogi wynosi 361m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+295 projektuje się chodnik o szerokości 2m o nawierzchni bitumicznej z AC8S. Chodnik ograniczony od strony terenów prywatnych obrzeżem betonowym o wym.8x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Chodnik od strony jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Na zjazdach projektuje się krawężnik wtopiony na wysokość 4cm od nawierzchni jezdni na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm. Na zjazdach na drogi wewnętrzne w miejscach projektowanego chodnika projektuje się ograniczenie krawężnikiem wtopionym łukowym o promieniu 5m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+361 po stronie lewej oraz od km 0+303 do km 0+361 po stronie prawej zaprojektowano pobocza gruntowe wzmocnione z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o szerokości 0,75m. Dla sprawnego i szybkiego odprowadzenia wody opadowej z jezdni i chodnika projektuje się jednostronny rów przydrożny. Nawierzchnia konstrukcji jezdni drogi gminnej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA16 JENA grubości 8cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 23cm - warstwa z piasku gr. 10-30cm. Nawierzchnia konstrukcji zjazdów indywidualnych i publicznych: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA16 JENA grubości 8cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 23cm - warstwa z piasku gr. 10-30cm. Nawierzchnia konstrukcji chodnika: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S grubości 4cm - skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) o śr. gr. 15cm - warstwa z piasku o śr. gr. 20cm. Projektuje się pobocza gruntowe wzmocnione mieszanką niezwiązaną z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) gr. 10cm. Pod warstwą kruszywa projektuje się warstwę wyrównawczą z piasku o śr. grubości 15cm. Odwodnienie Odwodnienie jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowego rowu przydrożnego. Na odcinku od km 0+000 do km 0+361 projektuje się rów przydrożny o skarpach nachylonych w stosunku 1;1,5 i dnie rowu o szerokości 0,4m. Pod projektowanymi zjazdami projektuje się przepusty z rur PP fi400 zakończone prefabrykowanymi ściankami czołowymi dla rur fi400. Kanał technologiczny Projektuje się kanał technologiczny na odcinku objętym opracowaniem w dz. nr 360 AM-1. Lokalizacja kanału pokazana jest na rys nr 2. Projektuje się kanalizację kablową na głębokości 80cm pod powierzchni terenu jako mikrokanalizację DB 7*12x1,0 UD złożona z 7 mikrorurek. Dodatkowo 3 rury światłowodowe 40/3,7mm oraz w rurze osłonowej DVK110. Pod projektowanymi skrzyżowaniami projektuje się rury osłonowe fi160. Projektuje się studnie kablowe PE DN600 wys. 905mm zlokalizowanie zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu rys nr 2. Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane przepisami prawa budowlanego z przygotowaniem wszelkimi niezbędnymi załączników. d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów. Koszty utylizacji powstałych odpadów z przebudowy/remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów opisanych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej powierzchni 1 500,00 m2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Dowód wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. Formularz oferty Pełnomocnictwa SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy; 2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamiana istotnych warunków umowy - Katalog dopuszczalnych zmian postanowień umowy zawarto w paragrafie 15 wzoru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów opisanych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024