Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Belsk Duży
Jana Kozietulskiego 4
05-622 Belsk Duży
powiat: grójecki
486611271, faks 486611340
urzad@belskduzy.pl
https://belskduzy.ezamawiajacy.pl/pn/belskduzy/demand/notice/public/125056/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Belsk Duży
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 486611271, faks 4866
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Łęczeszycka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Łęczeszycka". Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w zakresie:
zakłada się wykonanie przebudowy, istniejącego urządzenia wodnego - ziemnego zbiornika retencyjnego - stawu o czaszy w kształcie prostokąta o głębokości nie przekraczającej 3,0 m. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać nachylenie wynoszące 1:1,0. Czasza stawu będzie posiadała wymiary: 32,40 x 30,40 m, powierzchnia czaszy będzie wynosiła 977 m2.
Minimalna odległość krawędzi czaszy stawu od granicy działki sąsiedniej nr ew. 311, wynosi 3,0 m, natomiast odległość krawędzi stawu od działki nr ew. 308, wynosi 4,55 m. Urobek pochodzący z wykopu czaszy stawu zostanie w całości zagospodarowany na własnej działce nr ew.309. Skarpy stawu w celu zachowania ich stabilności zostaną umocnione poprzez umocnienie ich stopy kiszką faszynową oraz skarp do pełnej wysokości narzutem kamiennym w płotkach na podkładzie z geowłókniny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót będące załącznikami do SWZ.

CPV: 45112710-5

Dokument nr: 2024/BZP 00256600, ZP-271/7/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://belskduzy.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://belskduzy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Elektronicznie na adres e-mail: obrona@belskduzy.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://belskduzy.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja".
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 7.30 - 15.30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2.
2.1. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3.
3.1. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
3.2. Włączona obsługa JavaScript;
3.3. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
7.1. Składając Ofertę w postaci elektronicznej, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce ,,OFERTY" - poprzez wybranie polecenia ,,dodaj dokument".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - dalej zwanej ,,ustawą Pzp"
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Belsk Duży
z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Ul. Jana Kozietulskiego 4, 05-622 Belsk Duży, tel (48) 661 12 71, e-mail: obrona@belskduzy.pl - reprezentowana przez Wójta Gminy Belsk Duży, zwanego dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym".
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontak-
tować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję
pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, ,,Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Łęczeszycka" , zwanego dalej ,,zamówieniem".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -
jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na
mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://belskduzy.ezamawiajacy.pl/pn/belskduzy/demand/notice/public/125056/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:00
Miejsce składania ofert: https:/belskduzy.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271/7/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Łęczeszycka". Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w zakresie:
zakłada się wykonanie przebudowy, istniejącego urządzenia wodnego - ziemnego zbiornika retencyjnego - stawu o czaszy w kształcie prostokąta o głębokości nie przekraczającej 3,0 m. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać nachylenie wynoszące 1:1,0. Czasza stawu będzie posiadała wymiary: 32,40 x 30,40 m, powierzchnia czaszy będzie wynosiła 977 m2.
Minimalna odległość krawędzi czaszy stawu od granicy działki sąsiedniej nr ew. 311, wynosi 3,0 m, natomiast odległość krawędzi stawu od działki nr ew. 308, wynosi 4,55 m. Urobek pochodzący z wykopu czaszy stawu zostanie w całości zagospodarowany na własnej działce nr ew.309. Skarpy stawu w celu zachowania ich stabilności zostaną umocnione poprzez umocnienie ich stopy kiszką faszynową oraz skarp do pełnej wysokości narzutem kamiennym w płotkach na podkładzie z geowłókniny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót będące załącznikami do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania, jeżeli: oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji, została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wypełnione i podpisane oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione i podpisane oświadczenie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie o niepodleganiu i o spełnianiu warunków zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy.
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy poprzez zastosowanie odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub materiałowych.
Dopuszcza się zmiany w zakresie zmiany zakresu przedmiotu Umowy poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie.
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania, jeżeli: oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji, została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.