świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa piłkochwytów |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Rozprzy Aleja 900-lecia 3 97-340 Rozprza powiat: piotrkowski tel.: +48446158068 zamowienia@rozprza.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Rozprza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48446158068 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający - Gmina Rozprza, zaprasza do złożenia oferty na: Przebudowę piłkochwytów na boisku w Mierzynie III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa w Mierzynie" piłkochwytów na boisku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie placu budowy (w tym organizację ruchu w otoczeniu budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej), 2. Podwyższenie istniejących piłkochwytów o 4 m na długości 43,37 m oraz wykonanie piłkochwytów na ścianie północnej boiska od strony wschodniej na długości 6,12 m. 3. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.) - 1 kpl. Szczegółowy wykaz robót wchodzących w zakres zamówienia przedstawiono w dokumentacjach projektowych, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. CPV: 45000000-7, 45112700-2 Dokument nr: IZP.271.5.3.2024 Otwarcie ofert: XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 30 dni od terminu składania ofert. Składanie ofert: XI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT Ofertę cenową na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, należy złożyć w terminie do dnia 05 kwietnia 2024 roku do godz. 12:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@rozprza.pl Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.). Zamówienie poniżej kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH OCENY: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca winien wykazać, że przy realizacji zamówienia będzie dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: o Ww. osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. o Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 1646). 2. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o przedłożone dokumenty i złożone informacje. VI. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU 1. Wykaz osób, o których mowa w pkt V 1.1) sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności w postępowaniu są umieszczane w BIP na stronie internetowej http://bip.rozprza.pl w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021) 2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres u.wieczorek@rozprza.pl, zamowienia@rozprza.pl. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach formalnych: Daniel Dybalski - inwestycje@rozprza.pl 2) w sprawach merytorycznych: Urszula Wieczorek - u.wieczorek@rozprza.pl IX OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe 2. Wykonawca poda cenę oferty w formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia, jako cenę brutto (z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT). 3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia; zgodnie z dokumentacją, opisem przedmiotu zamówienia, warunkami umowy, itp. W cenie należy ująć wszystkie nakłady konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. 5. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. 6. Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, a od 5 do 9 w górę. 7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich PLN. Oferty, w których ceny podane będą w innej walucie niż PLN zostaną odrzucone. 8. Do porównania i oceny ofert zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto całości zamówienia przedstawioną w formularzu oferty. X SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty lub zło- żenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszyst- kich ofert złożonych przez Wykonawcę. 2. Oferta musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnioną/e reprezentowania wykonawcy. Przez osobę/y uprawnioną/e należy rozumieć odpowiednio: a) osobę/y, która/e zgodnie z odpowiednimi przepisami jest/są uprawniona/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy; b) pełnomocnika/ów wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y o której/ych mowa w lit. a); c) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Na ofertę składa się: 1) kosztorys ofertowy, 2) formularz ofertowy zgodny z wzorem określonym w załączniku nr 1 do ogło- szenia o zamówieniu, 3) wykaz osób, o których mowa w pkt V 1.1) sporządzony przez wykonawcę we- dług załącznika nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających po- siadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. XIII. ODRZUCENIE OFERTY. OGŁOSZENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1. Oferta Wykonawcy niezgodna z treścią ogłoszenia lub złożona po terminie składania ofert lub w inny sposób niż wskazano w ogłoszeniu zostanie odrzucona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie brakujących lub nieaktualnych załączników do oferty. 2. O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców, który złożyli ofertę przez umieszczenie informacji w BIP na stronie internetowej http://bip.rozprza.pl w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021). XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Po wyborze oferty najkorzystniejszej wybrany wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. XV. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE 1. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwo- ławczej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków ogłoszenia o zamówieniu bez podania przyczyny. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu skła- dania ofert zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający zamieszcza w BIP na stronie internetowej http://bip.rozprza.pl w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021). 4. Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenia Za- mówienia bez podania przyczyny. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonaw- cę, wobec którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) tj.: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o któ- rym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wyka- zach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lu- tego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymie- niony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy. Uwagi: VIII. KRYTERIA OCENY OFERT Do oceny ofert zakwalifikowanych, jako nieodrzucone zamawiający przyjął kryterium ,,Cena - 100%" Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: C min C= --------------- x 100% x 100 Cb gdzie: C - wartość punktowa danej oferty C min - oferowana najniższa cena C b - cena oferty badanej 1. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium (jest najtańsza).3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych ofertach. |
© eurobudowa.pl 2004-2024